Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
En tällä hetkellä aio olla yhteydessä. Tilanne voi joskus muuttua tai sitten ei. Todennäkösesti ei.
Sukat makkaralla keikun jakkaralla ja kurottelen kohti valoisampaa aikaa
Hyvän yön toivotus *******x
- ***x
Hyvää talvipäivänseisausta ja pimeintä päivää, nyt alkaa taas kirkastumaan, viettäisimmekö juhannushäät?🌞🧡💕
Tänäkin jouluna ajattelen sinua, jonka kanssa haluaisin jouluni jakaa. Vain me kaksi tiedämme. Hyvää yötä, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Tänäkin jouluna ajattelen sinua, jonka kanssa haluaisin jouluni jakaa. Vain me kaksi tiedämme. Hyvää yötä, rakas.
Vain me kaksi tiedämme.
Vierailija kirjoitti:
En tällä hetkellä aio olla yhteydessä. Tilanne voi joskus muuttua tai sitten ei. Todennäkösesti ei.
Miksi tämä piti ilmoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän se sinulle kuuluu, täällä saa ilmoittaa tai olla ilmoittamatta. Tämä oli viestini nyt tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain me kaksi tiedämme.
Te kaksi ja ketjukansa. Sivuhuomio
Tammikuussa tämä palstoilla sekoilu alkoi ja tammikuuhun se myös päättyy. Oli ihan opettavainen vuosi, ja nyt osaan jatkaa elämääni fiksummin.
Sua mä rakastan. Mun paras lahja tänä vuonna oli ne halaukset. Sellasta suorittamistahan nää on ilman sua, vaikka joulusta tykkään. Suukko. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska siihen on syynsä. Kaikkeen on aina syynsä, tiedätkös.
Vierailija kirjoitti:
Meidän joulu olisi täydellinen. Olen tänään miettinyt sitä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain me kaksi tiedämme.
Te kaksi ja ketjukansa. Sivuhuomio
En minä ainakaan tiedä, keitä he ovat. En haluakaan tietää. Toivon heille molemmille hyvää illan jatkoa. Sivusta.
Vielä ehditään joulusuunnitelmat niputtaa yhteen, 50+ hellääkin hellempi mies. Irl.
Joku sanoo sekoilleensa täällä, miten se edes on mahdollista, onko kirjoitellut itselleen.
Sinäkin olet pala häntä kuten minäkin. Kiitos että autat ja että olet rehellinen.
Antti - upea viikinki!
Hyvää yötä suudelmien kanssa! 💋
Karķkimiehelle hali😍🥰 ja öitä.