Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Ikävä🍬🍬🍬 Voikun nähtäisiin edes nopeasti🍬🧔🏼👩🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan hulluna suhun. Lusi lomas nopee.
Onks sulla loma?
Olispa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Onko kaivatullasi huomenna nimipäivä?
Ei ole, tammikuussa vasta.
Aukusti, Nyyrikki, Hilppa vai.... MIES???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tyytyä, painaa rakkauden innokkaat versot alas, talloa ne, vaikka ne ponnistavat lumen keskeltä kuin jouluruusut.
Oisko kannattanut vaikka tehä jotain?
Mitä se jokin olisi?
tarttua käteen
Tartun heti, kun oikea käsi on hollilla.
Tiedoksi kaivatulleni, että aion tuota pikaa siirtyä ostoshelvettiin eli paikalliseen Prismaan. Siellä on oletettavasti kymmenen tuhatta kiireistä ja äkäistä ihmistä kärryromurallittelemassa, joten jos minusta ei enää kuulu, niin en sitten ollut voittajien joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah on muuten myös Toni ja Tony
Eilen tuli kaks vuotta, ku kerroin kirjoittavani täällä. Soitin tarkoituksena kysyä kahville. Juteltiin hieman ja kysyit nimistä. Näen sua joskus. Ja hei, ymmärsin kyllä. La verdad.🤗
Etsin sinua kaikkialta, missä kuljen. Vain yhdestä paikasta sinut löydän, jos löydän. Sieltäkään ei sinua mukaan saa. Kannan sitten kuvajaistasi mukanani, sitä ei voi kukaan riistää. Olet kangastukseni, joka ei puhu, kosketa tai ole läsnä. Olemassa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Etsin sinua kaikkialta, missä kuljen. Vain yhdestä paikasta sinut löydän, jos löydän. Sieltäkään ei sinua mukaan saa. Kannan sitten kuvajaistasi mukanani, sitä ei voi kukaan riistää. Olet kangastukseni, joka ei puhu, kosketa tai ole läsnä. Olemassa kuitenkin.
Kangastus tässä moi, kapaan ja rakastan, vaikka ehkä hankala kuvitella todeksi, olen sinun.
Hienosti keksit mies tänään tikusta asiaa.
Pidän sinusta ihmisenä.
Et yhtään häirinnyt minua.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi kaivatulleni, että aion tuota pikaa siirtyä ostoshelvettiin eli paikalliseen Prismaan. Siellä on oletettavasti kymmenen tuhatta kiireistä ja äkäistä ihmistä kärryromurallittelemassa, joten jos minusta ei enää kuulu, niin en sitten ollut voittajien joukossa.
Edessä itsekullakin tämän päivän aikana. Kinkun hankkiminen on totista touhua, josta vahvimmat selviytyvät.
Vierailija kirjoitti:
?💝P
Paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti keksit mies tänään tikusta asiaa.
Pidän sinusta ihmisenä.
Et yhtään häirinnyt minua.
Oliko niin läpinäkyvää, se on ollut sitä jo pitkään, hyvä että ei tänään häirinnyt. Minäkin pidän sinusta, ja arvostan näkemystäsi.
Jos me joskus päästäisiin suuteloihin asti, niin ei ehkä onnistuisi ihan heti. Mä vaan hymyilisin korvasta korvaan. Niin kuin tänään kun juteltiin, kuulit varmaan.
Kivaa viikonloppua.
Laitan sulle messenger viestiä sinne edellisen perään. Joka oli kai joskus 2019. Malta odottaa, siitä on hetki kun ollaan juteltu.