Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Onko kaivatullasi huomenna nimipäivä?
Ei ole, tammikuussa vasta.
Aukusti, Nyyrikki, Hilppa vai.... MIES???
mies 😚
T. 🤗
Olitpa komea tänäänkin. Miehelle, jolla oli eilen puku päällä.
Vilkaisit vain ihan nopeasti ruokalassa. 😒
Vierailija kirjoitti:
Mikä päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä päivä?
Tänään.
Kaipaan intohimoista, arvostavaa ja luotettavaa miestä🥰
Meidän välillämme on välittämistä. Väliäkö sillä, mitä laatua se on. Välivuodet tai välimatkat olivat vain hidasteita. Väleissä ollaan ja pysytään. Kiitos, että olet.
- rivien välissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä päivä?
Tänään.
Ok, meni ohi, harmi. Minä vilkaisin keskiviikkona ihan salaa ruokalassa ihastusta.
Vierailija kirjoitti:
Laitan sulle messenger viestiä sinne edellisen perään. Joka oli kai joskus 2019. Malta odottaa, siitä on hetki kun ollaan juteltu.
Laitappa. Mut älä lue niitä vanhempia kun oon ollut jotenkin nolo ja selittänyt ihan ihmejuttuja
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan intohimoista, arvostavaa ja luotettavaa miestä🥰
Siis minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä päivä?
Tänään.
Ok, meni ohi, harmi. Minä vilkaisin keskiviikkona ihan salaa ruokalassa ihastusta.
MItäs ruokaa teillä oli silloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?💝P
Paikalla.
Mistä tietää että on viettänyt liikaa aikaa tällä palstalla? Kun tulee mustasukkaiseksi siitä kun näkee et joku muu kaipaa samalla kirjaimella alkavaa kuin itse ja henkilö on vastannut siihen 😅🤣 Nimimerkillä pitääkö olla huolissaan
Tiiän ton tunteen. Itse kaipaan ystävääni. Hymystä varmaan huomaa, jos meni jouluateria parempiin suihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?💝P
Paikalla.
Mistä tietää että on viettänyt liikaa aikaa tällä palstalla? Kun tulee mustasukkaiseksi siitä kun näkee et joku muu kaipaa samalla kirjaimella alkavaa kuin itse ja henkilö on vastannut siihen 😅🤣 Nimimerkillä pitääkö olla huolissaan
Ihmeellinen paikka tämä kyllä on, mietin juuri samaa... En kyllä itse ole mustis, otan kaiken mitä tarjotaan. Totuus on tarua ihmeellisempää t:Taru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin sinua kaikkialta, missä kuljen. Vain yhdestä paikasta sinut löydän, jos löydän. Sieltäkään ei sinua mukaan saa. Kannan sitten kuvajaistasi mukanani, sitä ei voi kukaan riistää. Olet kangastukseni, joka ei puhu, kosketa tai ole läsnä. Olemassa kuitenkin.
Kangastus tässä moi, kaipaan ja rakastan, vaikka ehkä hankala kuvitella todeksi, olen sinun.
On tosiaan hankala kuvitella, mutta kiitos tiedosta! 😘 Jos olisit käsinkosketeltavampi...
Vierailija kirjoitti:
Meidän välillämme on välittämistä. Väliäkö sillä, mitä laatua se on. Välivuodet tai välimatkat olivat vain hidasteita. Väleissä ollaan ja pysytään. Kiitos, että olet.
- rivien välissä
Kiitos sinusta! Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä päivä?
Tänään.
Minä tiistaina. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Pappi 💜.
Pelkään kirkkoja. Oon ehkä oikeesti syntinen.
Osaisit toteuttaa kalapöydän jouluksi. Varmaan muutakin. Terkkuja
💜