Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Hyvää viikonloppua L 🤗 Olet rakas 🧡
J
Äh, en ehtinyt toivottaa Anskulle hyvää joulua. Löysin sentään lopultakin tämän uuden ketjun. Ansku siis ajatuksissani. Hyvää joulua hänelle. 🥰
Vierailija kirjoitti:
🧭 Kompassini oot.
Ajatuksena ihana! Mutta jos minusta katsoo suuntaa, se vaihtelee edestakaisin sinne ja tänne. 😅
Hei sä joka tulit yllättäin mun kyydillä eilen ennen puoltapäivää. Kaipaan ihan hitosti.
ei aavistustakaan mikä sussa puoleensa vetää, mutta vetää niin etten voi vastustaa.
Ja joo oli mulla asiaakin, jänistin vaan sun ovella. Ens kerralla olen rohkeampi.
Hyvää joululomaa mun puolesta 😘
Näin viimeyönä unta jossa kävelit taakseni ja hipsutit niskaani
Gallup: Onko kaivatullasi huomenna nimipäivä?
Vierailija kirjoitti:
Pitää tyytyä, painaa rakkauden innokkaat versot alas, talloa ne, vaikka ne ponnistavat lumen keskeltä kuin jouluruusut.
Oisko kannattanut vaikka tehä jotain?
No ei. Eipä olisi kannattanut.
Vierailija kirjoitti:
Hei sä joka tulit yllättäin mun kyydillä eilen ennen puoltapäivää. Kaipaan ihan hitosti.
ei aavistustakaan mikä sussa puoleensa vetää, mutta vetää niin etten voi vastustaa.
Ja joo oli mulla asiaakin, jänistin vaan sun ovella. Ens kerralla olen rohkeampi.
Hyvää joululomaa mun puolesta 😘
Olinkohan se mä, apua! En voi kyllä uskoa, mutta kuvitellaan... Oothan sä aika ihana. Muakin jännitti.
Vierailija kirjoitti:
No ei. Eipä olisi kannattanut.
Aina kannattaa yrittää edes jotakin. Ennemmin niin kuin jäädä tuleen makaamaan ja odottamaan toisten ratkaisuja. Sen ainakin olen oppinut.
paskan möivät, sanoisi savolainen.
ja hei universumille toive , soita mulle ennen kuin katoat <3
Vierailija kirjoitti:
Puolestani tarot tulkinnat yms. ovaet edelleen suurinta roskaa ja tarot tulkitsijat narsistisia kiusaajia joiden joukkoon suostuisi maksustakaan.
Muista kuitenkin syyttää vain niitä ihmisiä. Olen osittain siis samaa mieltä tästäkin syystä mutta omaan päähäni luotan kaiken suhteen. Intentio on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Tampereelta käsin sanoin muutama päivä sitten myöskin että paskan möivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, universumi tässä. Mihinkä olisin katoamassa ja aina saa soitella täällä linnunradalla. Ihmisen elämässä on kaksi suurta päivää päivä, jolloin hän syntyy, ja päivä, jolloin hänelle selviää miksi. <3
.
Nää ei multa,
vaikka Savo
mainittu.
.
.
Tämäkään ei minulta, vaikka niin ajateltu.
.
Yritin kyllä, muttei mikään riitä enkä mitään antsaitse.
Ansaitsen vain parasta, ja se olet sinä uljas urhoni Ihana P Rakastan sinua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tyytyä, painaa rakkauden innokkaat versot alas, talloa ne, vaikka ne ponnistavat lumen keskeltä kuin jouluruusut.
Oisko kannattanut vaikka tehä jotain?
Mitä se jokin olisi?
💕