Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Keittiös sininen kelloradio ja viininpunainen leivänpaahdin, jonka viereen jätit savisen aluslautasen. Siinä nyt amaryllis ruukussa. Oikeasti tavoittelin sua heti toukokuun 21 jälkeen. Nuku hyvin. Kauniita Unia.
Vierailija kirjoitti:
Itken kyllä.
M
Itketään yhdessä. Mieluummin kyllä nauraisin ja paljon muuta.
Ei kannata olla liian ehdoton. Joskus kun laittaa viestiä huomaakin että toinen on ajatellut samaa. Sivusta
Halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle hyvää yötä miulta mieheltä mitättömältä 30 km ja parin pitäjärajan takaa. Tarjoisin kaakaon. Huomiseen.
Hyvät yöt mammoille. Olkaa kiltisti, tontut seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Välillä meinaan tukehtua siihen, että te saatte olla aina yhdessä. Siinä ei harmita se, että teillä on toisenne vaan se, että minulla ei ole sinua. Tuska on ajoittain sietämätön.
</3
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut vai mikä on homman nimi?
Itselleni
Hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppua pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Huomenta tilulilulei. Viihtyisää päivää murunen. 🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut vai mikä on homman nimi?
Itselleni
Mistä?
Huomenta ruotsinkielinen opettajarouva 😚.
Viimeinen työpäivä ennen joulua.
Milloin nähdään?
Huomenta 💞 Valvoimme katsellen samaa taivasta. Voisin toivoa, että kohtaisimme viimeistään siellä, mutta en ole uskovainen. Siispä toivon, että vielä tässä elämässä...
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppua pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää perjantaita ja tulevaa viikonloppua risuleualle. 🧡🤗 Sanomattakin on selvää, että olet mun mielessän. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Voi harmin paikka nyt sitten kun ei löytynyt ketään minusta kiinnostuneita ja nyt huomasin etten muistakaan enää mitään asioita. Olen nyt tyhjäpäinen ihminen. Mikähän minulle tuli? No, ei sen niin väliä sitten tässä kohdassa enää, oli mikä oli mutta sinne meni kaikki oppiläksyni teidän kanssa. On aika jatkaa matkaa eteenpäin ja huomenta. 🖤
Hyviä öitä miehelle, missä oletkin. 🌟