Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Oot sellainen magneetti.
Well I know.
Olen ollut lähellä ottaa yhteyttä mutta, on aina se mutta. Sivu
Välillä meinaan tukehtua siihen, että te saatte olla aina yhdessä. Siinä ei harmita se, että teillä on toisenne vaan se, että minulla ei ole sinua. Tuska on ajoittain sietämätön.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut lähellä ottaa yhteyttä mutta, on aina se mutta. Sivu
Voi kuule, olen lakannut odottamasta ajat sitten. Vielä eri just ketjuun tullut
Vierailija kirjoitti:
Älä ota enää yhteyttä.
En.
Eilen katoin ulkona tähtitaivasta, kello oli paljon. Korvissa broken ja yhtäkkiä kyyneleet silmissä. Oli mielenkiintoinen hetki. Outo.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti en usko sun yhteydenottoon. Pärjäät hyvin ilman mua. Sano jos olen väärässä?
En pärjää, mutta et ole antanut vaihtoehtoja etkö mahdollisuutta ottaa yhteyttä. Sillä mennään. Kunnioitan sitä, minkä aikoinaan lausuit.
Vierailija kirjoitti:
Oot sellainen magneetti.
Magneetti sotkee kompassin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löydät instasta 😉
Samoin, olet online ;)
Joku oikeesti seuraa näitä toisen linjoilla olemisia! Ei taida olla ihan kaikki ihan hyvin hänelläkään. Tai mitäpä minä niistä tiedän. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Pärjään 👋
Tiedän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallu:
monenko metrin päässä olette yleensä toisistanne?
Lähimmillään ollaan istuttu autossa vierekkäin. Nyt ollut reilusti yli vuosi tietämättömiä metrejä ja kilometrejä eroa.
Etupenkillä eiks joo?
👍👍👍👍👍kyllä
Minkä merkkisen auton? :P
Sanopa sinä se. Auto on jo kyllä eri🚗🛻🚙
Auto on eri, mutta samanmerkkinen.
Hyvät yöt kaivatulleni. Nuku hyvin. Minä pyörin unettomana sängyssäni, kun sinä pyörit mielessäni.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota enää yhteyttä.
Niin E.
Vierailija kirjoitti:
Eilen katoin ulkona tähtitaivasta, kello oli paljon. Korvissa broken ja yhtäkkiä kyyneleet silmissä. Oli mielenkiintoinen hetki. Outo.
Nyt on pakko mainita että toissailtana minullakin oli eräs kappale nimeltä Broken kuuntelussa..
Nuku hyvin muru. Mahdatkohan sä tajuta sitä, että sulla on mut. Suukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota enää yhteyttä.
Niin E.
Otanpas. E
Tästä on luoksesi Google navigaattorilla 14 minuuttia, 8,3 km. Linnuntietä 5,6 km. Asut hiukan urbaanimmassa ympäristössä kuin mä.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti siulla on ollut kiva päivä. Ajattelen meitä.