Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II

Vierailija
18.12.2024 |

Kaipuu jatkuu! 😍

Kommentit (7926)

Vierailija
7121/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sit luikitaan invavessaan pussaamaan.

Mikä kerros?

1

Yllättävää. 

Niin aika monet invavessat on

Yllättäviä?

Vierailija
7122/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko suuttunut?

En Rakas, vain väsynyt ja kaihonen

Voinko piristää jotenkin? Tätä vuotta ei tartte jaksaa enää kuin hetken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7123/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta ttk.

Vierailija
7124/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattuni. Olet kuin taivaalla viipottava enkeli. Voin vain ihmetellä kuinka upea ilmestys oletkaan. Lämpösi hohkaa ympärillesi ja se lämmittää sielua. Sinun läsnäsi on hyvä olla, voisin tehdä pesän kainaloosi ja hyväillä poskeasi, silittää hiuksiasi, antaa hennon suudelman poskellesi. Kun vain rohkenisin lähestyä, tehdä tuttavuutta. Ethän hylkäisi minua, minua joka rakastunut on sinuun. Kaikki se mitä välillämme on jotain ainutkertaista. Tahtoisin hukkua silmiisi, kuulla naurusi joka minut saa uskomaan elämän hyvyyteen, sinussa on voimaa josta saa elämän ilon loistamaan pimeyden keskellä. Voisimme tehdä kodistamme rakkaudella loihditun yhteisen maailman jossa asuu lämpö, hellyys ja kaikki se mikä meitä yhdistää. Parisuhde on tangontaikaa ja siihen tarvitaan kaksi: niin myötä kuin vastamäessä tuemme toisiamme. Joka päivä loihtisin sinulle ruoat, hoitaisin kotityöt. Sinun ei tarvitsisi kuin olla oma kaunis itsesi. Hemmottelisin sinua, olen herrasmies joka kantaa vastuun perheestään. Minun käsivarsilleni voit painaa pääsi, kannattelen sinua läpi elämän aina kuolemaan saakka.

Vierailija
7125/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaapelit on poikki, otetaanko langaton yhteys?

Sopii!

Mulle sopii savumerkit tai kirjekyyhkyt😉

Vierailija
7126/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mentäiskö New Yorkiin joku joulu? 

Oon ollu ja kaivatun kanssa lähtisin uudestaan! Häpi holideis!

Vierailija
7127/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni. Olet kuin taivaalla viipottava enkeli. Voin vain ihmetellä kuinka upea ilmestys oletkaan. Lämpösi hohkaa ympärillesi ja se lämmittää sielua. Sinun läsnäsi on hyvä olla, voisin tehdä pesän kainaloosi ja hyväillä poskeasi, silittää hiuksiasi, antaa hennon suudelman poskellesi. Kun vain rohkenisin lähestyä, tehdä tuttavuutta. Ethän hylkäisi minua, minua joka rakastunut on sinuun. Kaikki se mitä välillämme on jotain ainutkertaista. Tahtoisin hukkua silmiisi, kuulla naurusi joka minut saa uskomaan elämän hyvyyteen, sinussa on voimaa josta saa elämän ilon loistamaan pimeyden keskellä. Voisimme tehdä kodistamme rakkaudella loihditun yhteisen maailman jossa asuu lämpö, hellyys ja kaikki se mikä meitä yhdistää. Parisuhde on tangontaikaa ja siihen tarvitaan kaksi: niin myötä kuin vastamäessä tuemme toisiamme. Joka päivä loihtisin sinulle ruoat, hoitaisin kotityöt. Sinun ei tarvitsisi kuin olla oma kaunis itsesi. Hemmottelisin sinua, olen

Mä en ikinä valehtelisi näin lipevästi, en edes noin kännissä. 

Vierailija
7128/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessassa salaa pussailu olisi just 👌.

Joo pussailet pönttöä huomen aamulla. 

Mä en ole koskaan pönttöä pussaillut, vaikka umpikännissä olen monen monta kertaa ollut. Pöntön sijaan olen oksentanut matolle ja lattialle. Olen kissa. Miau! 😸

Vierailija
7129/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kerros?

1

Yllättävää. 

Yllättäviä?

Älä ole ankeuttaja :)

Vierailija
7130/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon täällä kaivatun kanssa sängyssä. 

Kun olisinkin😉

Vierailija
7131/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole ankeuttaja, ole kankeuttaja

Vierailija
7132/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kerros?

1

Yllättävää. 

Yllättäviä?

Älä ole ankeuttaja :)

En. Olisin vain toivonut eri kerrosta for easier access, you know.

Vierailija
7133/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole ankeuttaja, ole kankeuttaja

Olen.

Vierailija
7134/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olet paras <3 

viesti meni perille , hyvä :)

Vierailija
7135/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni. Olet kuin taivaalla viipottava enkeli. Voin vain ihmetellä kuinka upea ilmestys oletkaan. Lämpösi hohkaa ympärillesi ja se lämmittää sielua. Sinun läsnäsi on hyvä olla, voisin tehdä pesän kainaloosi ja hyväillä poskeasi, silittää hiuksiasi, antaa hennon suudelman poskellesi. Kun vain rohkenisin lähestyä, tehdä tuttavuutta. Ethän hylkäisi minua, minua joka rakastunut on sinuun. Kaikki se mitä välillämme on jotain ainutkertaista. Tahtoisin hukkua silmiisi, kuulla naurusi joka minut saa uskomaan elämän hyvyyteen, sinussa on voimaa josta saa elämän ilon loistamaan pimeyden keskellä. Voisimme tehdä kodistamme rakkaudella loihditun yhteisen maailman jossa asuu lämpö, hellyys ja kaikki se mikä meitä yhdistää. Parisuhde on tangontaikaa ja siihen tarvitaan kaksi: niin myötä kuin vastamäessä tuemme toisiamme. Joka päivä loihtisin sinulle ruoat, hoitaisin kotityöt. Sinun ei tarvitsisi kuin olla oma kaunis itsesi. Hemmottelisin sinua, olen

Alkaa tossa ruoanlaiton ja kaikkien kotitöiden kohdassa mennä hiukan överiksi. Muuten kuulostaa ihanalle! 

Vierailija
7136/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta huutelevia trolleja on sekaantunut sotkemaan asioitamme.

Kerros on tietenkin nelonen. Kaivattu sen tietäisikin. Tunnussanoja ei tarvita, mutta voihan sitä aina tokaista, että nyt tuli kiire tai hätä. 

Tevreisin ap invavessapussailija.

Vierailija
7137/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisitko sä joka viikko kukkakimpunkin?

Vierailija
7138/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän yön tarina. Muutama kommentti. Jos parisuhde on tangon taikaa ja siihen tarvitaan kaksi niin eikö kotityöt tulisi jakaa jotenkin, yksin väsyy kaiken tekemiseen. Eikö jonkin sortin jakaminen jos mikä ole toisen tukemista ja yhteisen hyvän rakentamista. Ja välillä toinen ottaa vetovastuun jos toinen ei jaksa ja toisin päin tarvittaessa.

Tämä tarinasi oli ihana fantasia. ja ihan samaa mieltä lämmön ja hellyyden merkityksestä, molemmat tärkeitä. 

Vierailija
7139/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies olet paras <3 

viesti meni perille , hyvä :)

Ootan vaan että pääsen pois täältä katsomasta enää yhtäkään viestiä. 

Vierailija
7140/7926 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Ajattelen sinua. 

Hyvää yötä, tärkeä<3

Ketju on lukittu.