Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut?
olen
Mistä?
Kaikesta mikä ei voi toteutua välillämme
Vierailija kirjoitti:
Valitsin väärin tulisit takaisin.
Ketä kaipaat? Kenet valitsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijotteko hvuomenna pistää viestiä kaivatuillenne?
Never again. Eihän tuo koskaan vastaillut, vaikka ihan virallisia asioita laitoin. On tullut hakattua päätä seinään. Onneksi tämä on kohta Förbi ja 4good.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut?
Vain pettynyt!
Taidan laittaa viestin rakkaudentunnustuksiin, vaikka viimeksi siellä kävi huonosti, kun niin moni halusi omia viestini.
Kulta, olet aika herkkätuntoinen. En osaa käsitellä sinua. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellasen harhan kehitelly vaihteeks että oot iskeny silmäs johonki varattuun naiseen siellä harrastuspiireissä ja aiotte molemmat erota ja mennä yhteen ens vuonna. Siis yritän vaan itelleni järkeillä että en se ainakaan mää oon vaan joku toinen sen täytyy olla. Onkohan tää kuinka vakavanlaatuista harhailua että pitäiskö olla huolissaan?
Sitä näkee mitä haluaa tai pelkää nähdä, älä sure, luultavasti kaikki on hyvin. Sun pitäisi ehkä ulkoilla enemmän.
Ulkoilen kyllä niin usein kuin mahdollista mutta ei se vie sitä pelkoa pois että jos kaikki on vain oman pääni tuotosta eikä hän kaipaakaan. Aika monet lenkit on tullu vedettyä ihan vaan sen takia että saisi pidettyä pään kasassa. Tuntuu kamalalta ajatella etten näkisi häntä enää ja nämä asiat jäisivät ikuisesti selvittämättä meidän välillä.
Vierailija kirjoitti:
Hei kuunnellaan vain taivasta, se vaik ei vastaakaan.
Hyvää yötä ihmiset. 🖤
Yöltä aikaa kerjätään tässä, tuuleen vastaukset jää...
Oon tosiaan olettanut, että et tykännyt enää siitä että katson sun tarinoita. Niinpä olen lopettanut katsomisen. Oletin tämän siitä kun huomasin, että et enää juuri koskaan julkaise tarinoita. Lupasin tämän ketjussa jo joskus viikko vai pari sitten. En tiedä luitko. Tosin sen jälkeen unohdin sen ja katsoin yhdet tarinat vahingossa. Mutta nyt oon muistanut olla katsomatta.
Voisin kuulla kaivattuni ääntä tallennettuna, vaan varron tilaisuutta kuulla suoraan elävänä.
T.d
Sanomatta selvää. Mä olen mennnyyt mies vaikka en mies olekaan😂
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut?
En, ikävä vaan. nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko suuttunut?
olen
Mistä?
Kaikesta mikä ei voi toteutua välillämme
Entä jos voi? Ei pidä vaipua epätoivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vartti aikaa pistää viesti. Äkkiä nyt, ettet joudu laittamaan irl.
Eipä ole ongelma, koska en ole aikeissalaittaa viestiä kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotan täällä huomenna uudet vuodet ja sen jälkeen hiljenen. Irl löytää kyllä, jos on asiaa. Nyt hyvää yötä. Katsotaan samaa taivasta.
Ketä kaipaat?
Erkkiä
Tulit sivusta! En kaipaa Erkkiä. En laittaisi ikinä hänen nimeään tänne, Ap.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin mielelläni, mutta en valitettavasti tiedä hänen nimeään. Enkä ole onnistunut enää näkemään, että voisin kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Kulta, olet aika herkkätuntoinen. En osaa käsitellä sinua. Anteeksi.
Ei haittaa! Onneksi minä osaan käsitellä sinua. 😉
Nej