Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kaipuu jatkuu! 😍
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitpa elää
Tunnepitoiset asiat uhkaavat henkeä --- selviytymistä. Sitä ei kukaan muu kuin tämän syksyinen psykologini minusta ymmärtänyt. Ujous on tietynlaista alastomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitpa elää
Miten määrittelet elämisen?
Elää sellaista elämää millaista itse haluaa, välittämättä mitä muut ajattelee tai mitä luulee heidän ajattelevan.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitpa elää
Uskaltaisipa jokainen elää.
Kyllä, mokoma mielen valtaaja. Ymmärrän sinut puolesta sanasta. Ymmärrätkö sinä minut? Ymmärrätkö sinä, mitä olen yrittänyt sinulle sanoa/viestiä/selvittää/huutaa (äänettömästi)? En jaksa puolustaa enää. Täysin aseeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ens vuoteen. Oot ihana🏻
Sano ny kelle
No sille jolle mun sydän hakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mokoma mielen valtaaja. Ymmärrän sinut puolesta sanasta. Ymmärrätkö sinä minut? Ymmärrätkö sinä, mitä olen yrittänyt sinulle sanoa/viestiä/selvittää/huutaa (äänettömästi)? En jaksa puolustaa enää. Täysin aseeton.
Mil
Sanoit:"Pitäis varmaan lähtee kotiin." Minä siihen, että määkin kirjoitan vaan tään. Oiskohan pitänyt ehdottaa kaffettelua?
Mine-miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta itku (parisuhde)markkinoilla varsinkaan, kun kaivattu ei ole vapautunut markkinoille eikä vapaudu.
Mistäs sen tietää?
Siitä, kun on sanonut niin. Rakastaa kuolemaan asti.
Aika outoa luvata tuollaista. Toki aikahan näyttää onko sanansa mittainen.
Tuon lupauksen tekee vuosittain arviolta noin 22 000 ihmistä. Aika hullulta vaikuttaa joo.
Vierailija kirjoitti:
En ole tohtinut uskoa äänetöntä viestintääsi. Mutta onhan meillä jonkinlainen poikkeuksellinen yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitpa elää
Mikä olisi osoitus siitä?
Miten määrittelet elämisen?