Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vuotta 2018.
Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vuotta 2018.
Minä en.
Mitä silloin tapahtui?
2018 oli ihan hyvä vuosi. Silloin oli vielä jonkinlaista toiveikkuutta ilmassa. Sittemmin on ollut pelkkää alamäkeä.
En mä jaksa vetää tätä tyhjää pulkkaa, hyppää kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Selvä. *tömps*.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vuotta 2018.
Olen varmaan ainoa ihminen, joka ei halua palata menneisyyteen. On kuitenkin joitain asioita, joita kaipaan, kuten onnellinen lapsuus. Vuonna -95 tapahtui asia, jonka olisin halunnut tehdä toisin, ja se kaduttaa välillä. Muuten elän melko tyytyväisenä nykyhetkessä.
Muistan kun kuunneltiin tätä ja tanssitit minua väsyneeksi jumppamattojen päällä. Terveisiä rakkaalleni. Rakastan sinua. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vuotta 2018.
Mitä silloin tapahtui?
Hei Johanna! Sun silmiin sinisiin mä rakastuin. Miksi Lähdit Unkariin ja jätit minut yksin. Kaipaan ja rakastan Sinua vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vuotta 2018.
Minä en.
Minäkään en. Olin rakastunut ja olimme avioeroamassa, mutta yllättäen joku kuoli ja erosuunnitelmat menivät pipariksi ja kesti toista vuotta saada asiat järjestykseen ja sitten tulikin korona ja maailma sulkeutui ja kaivattu karkasi. Kauheaa paskaa koko jakso tuon vuoden ympärillä ja jälkeen. Sivusta, tietenkin, aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vuotta 2018.
Olen varmaan ainoa ihminen, joka ei halua palata menneisyyteen. On kuitenkin joitain asioita, joita kaipaan, kuten onnellinen lapsuus. Vuonna -95 tapahtui asia, jonka olisin halunnut tehdä toisin, ja se kaduttaa välillä. Muuten elän melko tyytyväisenä nykyhetkessä.
Vaikka tämä hetki on merkityksetöntä paskaa niin ainoa mitä kaipaan menneisyydestä on musiikki ja laulaminen (kunnianhimoisesti jatavoitteellisesti eikä harrastusläpsyttelyä) sekä palkkatulot.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpähän onkin sitten vetämistä. Harmi kun lumet on sulanut paljolti pois. Mutta jännä sumu🤔
Vierailija kirjoitti:
Kahvia.
Muista kunnon maitovara😁🥰
Vierailija kirjoitti:
Kahvia.
Ja inspiroitumista.
Vierailija kirjoitti:
Kahvia.
Suklaata ja Sisu. En yleensä katso elokuvia, joissa on näin runsaasti väkivaltaa, mutta pakko todeta kuvauksen olevan upeaa ja tarinankerrontaa tukevaa.
Kaipaan vuotta 2018.