Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin aika karun unen. Oli sovittu pelkistä päivätorkuista jossain vieraassa paikassa ja paikalla oli muitakin, mutta aloit halata peiton alla takaapäin tiukasti rutistellen ja sotkit nopeasti hameeni. Kohta piti lähteä läheiseen liikekeskukseen eikä minulla ollut vaihtovaatteita. Yritin teeskennellä, etten tiedä mistä on kyse, kun kaveri ihmetteli mitä hameessa on. Rumasti tehty sinulta.
UT-P tarvitaan paikalle.
Nopeasti vain totean, että uneen liittyy alitajuinen epäilys, joka liittyy myymiseen/ostettavana olemiseen sekä julkisuuteen. Unennäkijä pelkää teeskentelynsä paljastuvan. Hän yrittää pitää rajoja mutta ei pysty. Hän pelkää muiden huomaavan, mitä hänelle tapahtuu salassa. Hän kokee joutuvansa peittelemään tai salaamaan jotain ja pelkää muiden saavan sen selville. Vaatteet ehkä liittyvät
Kiitos analyysista. Kaivattu on nähnyt kyseiset vaatteet päälläni ja salailen kaipaavani häntä. Unessa hän kulki liikekeskuksessa osan matkaa käsi omistavasti hartioillani ja poistui sitten omille asioilleen. Minua kiusoiteltiin tuoreesta seurustelusuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita mulle selfie WA:ssa. Haluan nähdä sinut. 😚
Olisi lähettää hieno kuva pyllystäni, kelpaako se?
Ei. Laita ylävartalokuva, mis näkyy kasvot. Oon helppo.
Netistä löytyy jo.
Matsku on jo nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ketjun T ja L oikeasti Tomi ja Linda?
Jotka istuu samassa kerroksessa?
Taitaa olla
Nyt taidat trollata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin saada mahlasi virtaamaan ja kukintosi aukeamaan. Ei välttämättä työpäivän aikana, koska tilanne voisi olla hankala. Kyllähän siihenkin varmasti kekseliäinä ratkaisu löydettäisiin.
Voidaan varata neuvotteluhuone jostain tai voidaan tehdä se kun muut on lähteneet meidän kerroksesta? Voin istua toimistossa pitkäänkin jos haluat.
Huh, ajatus siitä että pääsisin hänen kanssaan koko päiväksi varattuun neukkariin kahdestaan kuulostaa siltä, etten usko että siitä tilanteesta pääsisin pois paljastumatta. Sivusta
Me ollaan oltu kahdestaan neukkarissa ihan vähän aikaa sitten mut kolmas osapuoli oli etänä. -toinen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuun ei kannattaisi mennä yhtään minnekään, koska vuosien varrella kertynyttä kaipausta olisi purettavana viikkokausiksi.
Miten sitä puretaan?
Pysyttelemällä raja rajaa vasten ja sulautuen.
Päivätorkuista tulikin päiväorkut
Ilmeisen yksipuolisesti.
Gallup:
Miten lähellä kaivattuasi yleensä olet ?
Vierailija kirjoitti:
Olet niin rasittava
Rasitutko helposti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota mut vakavasti mutta huumorilla. Ei tarvitse kuolata eikä imarrella.
Samat sanat. Painottaen kohtaa VAKAVSTI.
Väliaikaisesti vain vakavasti. Huumorilla taas eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Parikymmentä kilsaa välissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin saada mahlasi virtaamaan ja kukintosi aukeamaan. Ei välttämättä työpäivän aikana, koska tilanne voisi olla hankala. Kyllähän siihenkin varmasti kekseliäinä ratkaisu löydettäisiin.
Voidaan varata neuvotteluhuone jostain tai voidaan tehdä se kun muut on lähteneet meidän kerroksesta? Voin istua toimistossa pitkäänkin jos haluat.
Huh, ajatus siitä että pääsisin hänen kanssaan koko päiväksi varattuun neukkariin kahdestaan kuulostaa siltä, etten usko että siitä tilanteesta pääsisin pois paljastumatta. Sivusta
Oli T > L
Sori T, jos olen saanut sinut harhailemaan. En ole Linda.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä pyysin selfietä. Sori, naiset.
Lähettäisin kyllä rakas, vaan olet estänyt minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että ikävöinti unohtuu kun palstailu loppuu. TJ 5
Siirrytkö mun Instagramiin kuolaamaan minua?
Ei siel oo uusia kuvia! :)
Eipä taida olla mutta tykkäätkö lukea?
Täytyykö kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä on päästävä pois, ketjusta.
Oliko naiselle?
Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Soffan tai kerroksen erotuksella mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun nähtiin, silloin syyskuussa, lähdit niin nopeasti paikalta etten ehtinyt edes sanoa sulle hei.
Nyt kun kohta taas nähdään, toivoisin että korvaisit tuon edellisen heipan puuttumisen - luonnollisesti korkojen kera koska tämä on painanut minun mieltä jo niin pitkään - vaikkapa niin, että heti tavatessa tulisit ihan liki, painautuisit kiinni minuun tiukasti ja kuiskaisit tuon puuttumaan jääneen hein korvaani.
Ei ole korkkareita
No se on ihan kiva kuulla itseasiassa. Voimme toimia sitten korottomasti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
En tiedä. Vuosia sitten olisin voinut esittää hyvän arvauksen.
Ei sohvalla