Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Unihan on selvä tapaus. Sotkeentunut hame paljastaa suhteen, jonka olisit halunnut salata muilta.
Näin on. Hyvä päätelmä!
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Alkuun ei kannattaisi mennä yhtään minnekään, koska vuosien varrella kertynyttä kaipausta olisi purettavana viikkokausiksi.
Miten sitä puretaan?
Vierailija kirjoitti:
Laita mulle selfie WA:ssa. Haluan nähdä sinut. 😚
😚 pus
Hyvää Tahvananiltaa naiselle kaivatulle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että ikävöinti unohtuu kun palstailu loppuu. TJ 5
Siirrytkö mun Instagramiin kuolaamaan minua?
Ei siel oo uusia kuvia! :)
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin aika karun unen. Oli sovittu pelkistä päivätorkuista jossain vieraassa paikassa ja paikalla oli muitakin, mutta aloit halata peiton alla takaapäin tiukasti rutistellen ja sotkit nopeasti hameeni. Kohta piti lähteä läheiseen liikekeskukseen eikä minulla ollut vaihtovaatteita. Yritin teeskennellä, etten tiedä mistä on kyse, kun kaveri ihmetteli mitä hameessa on. Rumasti tehty sinulta.
UT-P tarvitaan paikalle.
Nopeasti vain totean, että uneen liittyy alitajuinen epäilys, joka liittyy myymiseen/ostettavana olemiseen sekä julkisuuteen. Unennäkijä pelkää teeskentelynsä paljastuvan. Hän yrittää pitää rajoja mutta ei pysty. Hän pelkää muiden huomaavan, mitä hänelle tapahtuu salassa. Hän kokee joutuvansa peittelemään tai salaamaan jotain ja pelkää muiden saavan sen selville. Vaatteet ehkä liittyvät kuvioon jotenkin. Ehkä hän on saanut vaatteen tai vaatteita joltain ihailijaltaan lahjaksi.
/UT-P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nännin kuvan laitan.
Ai että, nauroin :DDDD
Kiitos~
Sivu.
Tahtoisin saada mahlasi virtaamaan ja kukintosi aukeamaan. Ei välttämättä työpäivän aikana, koska tilanne voisi olla hankala. Kyllähän siihenkin varmasti kekseliäinä ratkaisu löydettäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi lähettää hieno kuva pyllystäni, kelpaako se?
Ei. Laita ylävartalokuva, mis näkyy kasvot. Oon helppo.
Vierailija kirjoitti:
Olet niin rasittava
Kuinkas nyt niin? Mikä hiertää?
Vierailija kirjoitti:
Olet niin rasittava
Kerro lisää.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin saada mahlasi virtaamaan ja kukintosi aukeamaan. Ei välttämättä työpäivän aikana, koska tilanne voisi olla hankala. Kyllähän siihenkin varmasti kekseliäinä ratkaisu löydettäisiin.
No just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi lähettää hieno kuva pyllystäni, kelpaako se?
Ei. Laita ylävartalokuva, mis näkyy kasvot. Oon helppo.
Netistä löytyy jo.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh,oliks nää taas jotain ope fantasioita?
Oi että olipa viimesen päälle hyvä uni! Ja no..........toi olis just jotain semmosta niistä monista jutuista mitä haluisin et kävisi erään tietyn kanssa. Sais sotkea huolella ja allekirjoittanut joutuisi ihanasti vähän yrittää kätkeä nolostelua ja punastelua julkisesti. Olishan se nyt rumaa, niin rumaa.