Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki riippuu siittä, miten kohtelet irl.
Samoin toisen osapuolen irl kohtelu. Kohtele toista kuinka toivoisit itseäsi kohdeltavan. -eriltä
Kultainen sääntö: se, jolla on kultaa laatii säännöt.😀 (from aladdin)
Vierailija kirjoitti:
Vastakaiku on sellainen kaiku, jota en ole eläissäin kuullut.
Oletko, ujo, haaveilija tai utelias vai niitä kaikkia? Minä oon kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pysyisin, pysynhän nytkin. Olen pysynyt jo pitkään.
Niitä harvoja pysyviä asioita elämässäni, vaikka ei fyysisesti vierelläni. Älä koskaan mene pois <3
Itse asiassa menen pois.
Rakastan sinua. Kuulisitpa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin toisen osapuolen irl kohtelu. Kohtele toista kuinka toivoisit itseäsi kohdeltavan. -eriltä
Mä uskon tähän. Ainakin yritän, aina en pysty. Rehellisesti.
Lapsena aladdin oli semisti pelottava mut katoin tossa yks päivä eikä enää ollutkaan, jännä.
Tänään tulee tv:stä Kaunotar ja hirviö. Belle <3
Vierailija kirjoitti:
Siis tosiasiahan on se, että mä rakastan, mutta ei sitä ole voinut varmaksi tietää, kun on mennyt niin kauan.
Sinä et tiedä rakastatko kun on mennyt niin kauan vai hänkö ei tiedä rakastatko sinä? Onko siitä kauankin kun ootte nähneet viimeksi? Siksikö on epävarmuus?
Mut pocahontas on mun suosikki ollut lapsesta asti. Mulan on aika hyvä kans.
Vierailija kirjoitti:
Galluppi
Kaivattusi ja sinun kaikkien nimien alkukirjaimet sekalaisessa järjestyksessä?
RIASVM
Mut mun mielestä noi disneyleffat ei oikein tee hyvää lapsille, kaikki päähenkilöt on aina orpoja tai tapahtuu jotain traagista ja niissä on aika pelottavia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos henkilö A käyttäytyy niin, että henkilö B rakastuu, niin ehkä henkilön A toiminta on ollut järkevää, jos siis tää on ollut toiveissa.
Nyt voikin jo alkaa odottaa kesää
Vierailija kirjoitti:
Otetaan kissa.
Niiden läheisyys saa mun nenän kutisemaan😸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos henkilö A käyttäytyy niin, että henkilö B rakastuu, niin ehkä henkilön A toiminta on ollut järkevää, jos siis tää on ollut toiveissa.
Riippuu a:n motiiveista, rakkaus on sallittu motiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tosiasiahan on se, että mä rakastan, mutta ei sitä ole voinut varmaksi tietää, kun on mennyt niin kauan.
Sinä et tiedä rakastatko kun on mennyt niin kauan vai hänkö ei tiedä rakastatko sinä? Onko siitä kauankin kun ootte nähneet viimeksi? Siksikö on epävarmuus?
vastaan kysymykseen, vaikkei ollutkaan mulle. Hän ei ole voinut tietää, että mä rakastan, kun en ole sellaista hänelle ilmaissut reilusti yli vuosikymmeneen.
Vierailija kirjoitti:
Mut pocahontas on mun suosikki ollut lapsesta asti. Mulan on aika hyvä kans.
Leijonakuningas <3
Taisin juuri aiemmin sanoa ettei enää musiikkia, mutta Kelan älä mene pois on ihana. :)