Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Neloskerroksen työkaverille suudelma suulle.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko sinä minun?
Kyllä.
Huomenta kaunis ruotsinkielinen keski-ikäinen opettajarouva Helsingistä 😚
Kaikki kirjoitukset, joihin olen tunteeni tallettanut. Runot, joissa kaipaukseni elää. Kaikki katosivat. Ja tosielämässä kadotin sinutkin. Suuri ikävä.
Mammoille huomenta. Leveä olkapää tarjolla mammoille jotka sai pukilta vain risuja.
Lähetän tiukan halauksen miehelle, joka kerran minulle sanoi "se oot ollu aina sinä". Tänään sua enemmän ikävä ku pitkään aikaan. <3
J, olet soma. Yst terv vasen etupyörä
Hyvää torstaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Hyvää torstaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää torstaita risuleualle. 🧡🤗 Tunnista tuntiin sinä mun mielessä. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Hyvää Tapaninpäivää J..i
Tietäisitpä vaan kuinka monta kertaa olet ollut mielessäni tämänkin joulun aikana, jonka vietin yksin.
Hyväntuulisia ajatuksia kaivatulleni tuonne sumun keskelle, tai missä nyt joulupyhiä vietätkin. Halaus.
Täytyy laskea nyt jalat alas sängyltä, sillä hommia ois paljon tälle päivälle😉😘
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen työkaveri? Mistelin alla? 😉
Laitoin silmät kii, halusin kuulla äänesi ja olla edes näin lähelläsi. Sanoit ohimennen, et hyvät tiedot meges uunista, kävit sen luukun saranan fiksaamassa. Tavoitin hetken, ku sai katsoa silmiisi. Sanoitin yöketjuun kaipuuni. Kaunista päivää sulle ihana! Kohti kevättä 💛
Olipa mukava joulu. Miksi sinäkin kutsuit minua nalleksi? T.Nti
Vierailija kirjoitti:
Palataanko asiaan 7.1.2025?
Ihanaa joulu kohta ohi. Nyt nenä kohti uusia seikkailuja 2025.
Kaivatulle 🥰 ajatuksissa ja minulle nyt kahvia! Ja hommat jatkuu👍👊🏻
Halein suukoin hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle 30km ja kuntarajain paremmalle puolelle miulta mieheltä mitättömältä kurjalasta Joulupäivän päätteeksi. Huomiseen rakas.