Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Mitäköhän se kaivattu puuhailee nyt? Varmaan lukee kirjaa sohvalla lämpimän villapeiton alla, tai sitten heillä on joulupäivän leffamaratoni koko perheen voimin.🤔<3
Tiedän kyllä, että olet tällä palstalla. Useamman kerran kun olen jostain asiasta tänne kirjoittanut, sinussa on tapahtunut muutos irl sen asian suhteen. Ei voi olla sattumaa.
Punainen mekko voisi olla kaunis ylläsi, oikeanlainen leikkaus vain korostaisi parhaita piirteitäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän se kaivattu puuhailee nyt? Varmaan lukee kirjaa sohvalla lämpimän villapeiton alla, tai sitten heillä on joulupäivän leffamaratoni koko perheen voimin.🤔<3
Pelaa videopelejä, kohta lautapelejä? Leffa ois kyl kiva, ehkä huomenna. :)
Hänelle pukisin kauniin vaaleanpunaisen paidan, värisävy täytyisi olla tarkkaan harkittu. Liian vaalea ei olisi riittävän tyylikäs mutta vaaleampi menisi kyllä kesäaikaan rennoissa meiningeissä.
Kaunis vaaleansininen pukisi sinua jolla on vaaleahko iho ja luonnostaan vaaleat hiukset. Kepeytesi säilyisi.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna meidän yhteinen polku päättyy. En pysty tähän enää kauemmin.
Ketä kaipaat?
Metsänvihreä on riittävän lämmin sillä sinussa asuu lämmintä energiaa.
Okra on oiva sinulle joka tarkkailet ja aika fiksu ympäristösikin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna meidän yhteinen polku päättyy. En pysty tähän enää kauemmin.
Ei käy, jos olet kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppaa mua (meidän) erossa.
En tsemppaa, koska en pysty. Sori siitä.
Keltainen sinulle joka olet iloinen ja energinen.
Näkisin kaivattuni mieluiten ihon värisessä lookissa.
Mustassa puvussa kävelemässä kirkon käytävää vierelläni myös.
Hän näyttäisi tosi tosi komealta rusetti kaulassa! :) Ehkä turhan juhlallinen kuitenkin toi rusetti.
Valkoisessa selän paljastavassa ja syvään uurretussa uimapuvussa haluaisin hänet nähdä.🥵
Sä olet mun lempiväri, sävysi vaihtelee mut päävärisi hehkuu kauniimmin kuin mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet mun lempiväri, sävysi vaihtelee mut päävärisi hehkuu kauniimmin kuin mikään muu.
Kenelle tämä?
Siunattua Lihaksiaista!