Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
E-nainen tuu J-miehen kainaloon yöksi.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Saisipa nyt halata sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa vain T-mies. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ehkä vähän ihastunut E-naiseen. Meillä on sama entinen kotikaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Kuume nousee. Horkassa.
Voi sinua, toivottavasti paranet pian 🧸 Muista juoda runsaasti nestettä (ei alkoholia). Kovaan kuumeeseen voi ottaa särkylääkettä. Tarvittaessa lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitten kympiltä joulukirkossa. Älä ihmettele, että olen hiljaa.
En ihmettele. Minä menen kirkkoon vasta klo 23.
Ja minä kävin jo ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuume nousee. Horkassa.
Voi sinua, toivottavasti paranet pian 🧸 Muista juoda runsaasti nestettä (ei alkoholia). Kovaan kuumeeseen voi ottaa särkylääkettä. Tarvittaessa lääkäriin.
Kuumetta alentavaa lääkettä.
Ikävä on sinua, vaikka emme yhteen omasta mielestäni edes sovi.
Käyt huonolla tavalla hermoilleni, ärsytät ja haastat jatkuvasti, vaadit seksiä ja huomiota koko ajan ja kiukuttelet, jos et saa tahtoasi perille. Tosiasia on, että kyllästyn sinuun jo parissa päivässä, mutta siitä huolimatta en voi mitään sille, että rakastan sua. Siksi suhteemme junnaa nyt paikoillaan, eikä edistystä sille tule, ennen kuin päästät edes hieman irti minusta tai annat mulle tilaa hengittää.
Kohta näemme, ja toivottavasti osaan sanoittaa tunteeni paremmin silloin.
Miks teette vaan skrollaa ohi? Sellasta pientä sormenliikettä se on.
Vierailija kirjoitti:
Jokin tauti tai toteamaton syöpä on täälläkin meneillään. Hikoiluttaa, kylmettää, oksettaa ja spontaaneja ulostuloja. Toivottelen hyviä olotiloja kaikille tasaisesti hyvän joulun lisäksi.
Norovirus tai ruokamyrkytys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempiasi ei olisi ilman esivanhempiasi. Ilmestyivätkö vanhempasi ilmasta?
Uudestaan:
Vanhemmat kantavat mitä kantavat, ja mitä eivät kanna, se ei enää hypi kyllä mistään suvusta. Ainoastaan vanhempien genotyyppi siinä siis on jaossa.
Nukuitko lukiobilsan perinnöllisyyttä käsittelevät tunnit?
Mistä vanhempasi genotyyppi on peräisin? Vaatimattoman näköisille vanhemmille voi syntyä kaunis lapsi ja älyltään vaatimattomille älykäs lapsi.
Vanhempien genotyypit ovat geeniloton yhteensattumia omilta vanhemmilta. Mitä eivät ole saaneet näiltä, sitä eivät kanna eivätkä periytä.
Älä nyt suotta loukkaannu vain siksi ettet ihan ymmärtänyt. Ole nyt vain ihan hiljaa, jooko.
Tuumailin tänään, että olisitpa ollut mun vieressä eri tuoleilla, eri huoneissa. Ajattelin siis sinua, mitä olisi voinut olla. Hyvää yötä ja joulun aikaa mies.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatte samaa asiaa tuossa genotyyppi fenotyyppi asiassa. Näkökulma, josta tarkastelette on vain eri. Osa rajaa tarkastelun perheeseen ja toiset miettivät lisäksi sukupolvien myötä siirtyviä ominaisuuksia kuten resessiivisiä ominaisuuksia.
Ei ne siirry. Pohdi rehellisesti kokonaisuuksia äläkä yritä nyt esittää kaikkitietävää. Et ymmärrä.
Nukkumaan pian, juhlat on juhlittu (lähes yksin). Aamulla aikasten ylös, työt kutsuvat👍👍👍 Saispa olla kaivatun kaikkulissa, nyt pitää tyytyä tyynyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔴
Mä en ketään Teetä kainaloon,
vain platonisesti. En Jiitäkään.
Sry dudes. En voi tyhjiä luvata.
en oo huijari, en puijari, en playeri.
.
Mun ihastus alkaa eri kirjaimella.
🔴
Päivän aiheeseen, kaivattu on nähnyt ainakin äidin, ehkä isänkin, osan sisaruksista ja sisarusten lapsista.😅 Minä taas en hänen, mutta kieltämättä miettinyt mistä ulkonäkö tulee.🙂