Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen palstalla vielä viikon. Vuodenvaihteessa jätän palstailun ajanjakson taakseni. Kirjoitan tänne tunnisteellisia viestejä tämän loppuajan, mutta sen jälkeen mikään viesti ei ole minulta.
Ketäs kaipaat?
Vokaalinaista.
Kohta pitäisi nostaa jalat sängylle 😉
Vierailija kirjoitti:
Olen palstalla vielä viikon. Vuodenvaihteessa jätän palstailun ajanjakson taakseni. Kirjoitan tänne tunnisteellisia viestejä tämän loppuajan, mutta sen jälkeen mikään viesti ei ole minulta.
.
Voisivat olla minulta nämä sanat.
2025 alkaa täysin uusi elämänvaihe;
uudella paikkakunnalla, uudessa
kodissa. Kaikki uutta, jopa vaatekaappi.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin huvittavaa, että tässä ketjussa on tyyppejä, jotka opiskelevat yliopistossa tai ovat opiskelleet yliopistossa, ja ovat erittäin asioista tietäväisiä. Olevinaan. Silti he eivät osaa perustella omia mielipiteitään ja kannanottojaan. Säälittäviä velkaorjia ilman näkemyksiä!
Kuusi velkaorjaa, jotka osaavat ainoastaan alapeukuttaa, muttei kirjallisesti perustella. Olen todella vakuuttunut teidän sivistyksen tasosta. Not!
Ketjun nimi ei ole: "perustele/todistele ketjussa asuvalle rotalle"
Riippumatta siitä mikä ketjun nimi on, yliopistossa lukenut kyllä osaa perustella näkemyksensä, jos on sivistynyt.
Jos ei ole, niin sitten ei osaa perustella. Turha selittäää mitään ohi aiheesta ja alapeukuttaa. Muuten on vain sivistymätön ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Kohta pitäisi nostaa jalat sängylle 😉
Minut voisit nostaa kans.
Otan nallen mukaan yökylään. Se voi nukkua meidän välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää joulua 🤍🤍🤍🤍🤍
Onneksi kohta jo ohi😪🤍🤍🤍
Mikä hätänä ihana? Hyvää joulua sulle!
Ei ole yhtään minun juttu koko joulu🤔 Mutta kestän tämän kuin nainen 👊🏻👊🏻
Tarkoitatte samaa asiaa tuossa genotyyppi fenotyyppi asiassa. Näkökulma, josta tarkastelette on vain eri. Osa rajaa tarkastelun perheeseen ja toiset miettivät lisäksi sukupolvien myötä siirtyviä ominaisuuksia kuten resessiivisiä ominaisuuksia.
Ikävä on suuri, uskon että kaikki järjestyy 😊
Näin viime yönä unta, jossa suutelin 25 vuoden takaisen ihastukseni kanssa intohimoisesti. En ole koskaan aikaisemmin edes suudellut unessa. Milloin näen sinusta tuollaista unta? Sitä kireä alitajuntani ei taida sallia.
Oli ihana nähdä sut tänään :)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä on suuri, uskon että kaikki järjestyy 😊
🙏🏽
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatte samaa asiaa tuossa genotyyppi fenotyyppi asiassa. Näkökulma, josta tarkastelette on vain eri. Osa rajaa tarkastelun perheeseen ja toiset miettivät lisäksi sukupolvien myötä siirtyviä ominaisuuksia kuten resessiivisiä ominaisuuksia.
Näkökulma rajataan aina vain vanhempiin, koska vain näiden geenejä voidaan siirtää jälkeläisille. Vanhemmilla ei koskaan ole kaikkia sukunsa geenejä, vain rajattu valikoima, joten taustalta ei tule mitään muuta kuin se mitä vanhemmilla on antaa.
Potilaan suvustaan antamien tietojen perusteella tehty sukupuu on hyödyllinen apuväline perinnöllisen tai harvinaisen sairauden diagnosoinnissa.
Toivottavasti ei ollut liian tunkeilevaa, kun lähetin joulutervehdyksen sulle irl viestinä.
"Tarttukaa mun provoihin, tarttukaa nyt! On niin yksinäistä jouluaattona!"
Vierailija kirjoitti:
Chérie, kuis hurisee? 😚
On sydän niin rauhaton...
Mun sisin on täysin rikki. Elän täysin ilman identiteettiä. Ihastuin sinuun ja sinussa ei oo vikaa, mutta mun elämä on yhtä tuskaa. En tiedä kuka olen. Painin valtavissa itseinhon tunteissa.
Mitä väliä? Emme tiedä, kuka olet tai kenelle kirjoitat, oletko täällä vai etkö ole. Sivusta.