Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Rakastan sinua. Hyvää yötä ja kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti unohtuu, kun ei pidä yhteyttä
Helposti? Kuinka kauan siihen menee? Sivusta.
Minulla ainakaan ole unohtunut, eräänlaista haamusärkyä.
Miksi ihmiset aiheuttavat toisilleen turhaa kärsimystä. Aina ei voi mitään, mutta turhaan.
Minä olen muistanut sinut hyvin
Niin paljon paremmin kuin ketään muuta...
Jatkoa toisaalla, puolen yön jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin huumetta minulle. Jäin ensikerrasta koukkuun ja haparoin jatkuvasti lisää sinua. Ei ole saatavilla vieroitusta tai löydy muuta korvaavaa valmistetta.
Tunteeni sinulle P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna ensitöikseni yritän ottaa selvää, oletko neiti-ihmisiä. Sitten ajattelin hurmata sut.
Miten ajattelit ottaa selvää?
Hurmaaminen on pitkä prosessi ja jos se onnistuu, niin hurmaamisen kohde kertoo sen vaivihkaa ihan oma-aloitteisesti.
God natt min favoritlärare 🥰
Kram!
Sillä olishan se reilua, että minäkin tietäisin.
Hali yöksi kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vain taas unohtua silmiisi. Se toisi aidon joulumielen ja olisi parhaista parhain lahja, tiedäthän. Kauniita unia.
Näin kävi minulle ja "Viikingille" me unohduimme toistemme silmiin ja koko muu universumi unohtui. Toivon niin, että hänen ero olisi kohta selvä. Varattuihin en sekoa.
Sivusta huutelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti unohtuu, kun ei pidä yhteyttä
Helposti? Kuinka kauan siihen menee? Sivusta.
Minulla ainakaan ole unohtunut, eräänlaista haamusärkyä.
Voi olla päiviä, ettei niin muistele ja välillä tuntuu kaihoisalta.
Vierailija kirjoitti:
Sain hellyyttä 👋
Saitko tuolta joka teki syntiä?
Huomenna töitä ja sitten alkaa yhden päivän joululoma😉🎅🎅🎅🎅🎅
Onnistuin pysymään tänään poissa täältä, mutta ajatuksissa olet ollut siitä huolimatta. Jollain tapaa olen ehkä hyväksynyt jo kauan sitten sen, että sinusta on vielä vaikeampi päästä irti kuin tästä ketjusta, eli se taitaa olla mahdottoman tuolla puolella. Toivottavasti olet ehtinyt rauhoittua joulunaluskiireiden keskellä. Nuku hyvin, onnellisia unia.
Halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle 30km ja kuntarajain paremmalle puolelle hyvää yötä miulta mieheltä mitättömältä kurjasta ankealasta sinne onnen Auvolaan. Huomiseen.
Kolme vuotta ja yhdeksän kuukautta. Päivälleen tuolloin juteltiin ensimmäisen kerran kasvotusten. Mihin aika on mennyt!
Ei osunut.