Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Lähetän hiljaisen huokauksen ja toiveen sinne, missä on komea viikinki. Hän, joka sytytti sydämeni liekkeihin. Tulethan, oi rakkaani! Tiedät, mistä minut löytää! Jos en saa sinua, en halua ketään muutakaan! Tinderin poistin heti seuraavana päivänä!
Tanssitaan taas ja tuijotetaan toisiamme silmiin. Ja sitten livahdamme pois!
Loppu on sinulle yllätys, mutta ikinä en satuta sinua. Olet aarteeni täällä kirjassa maailmassa 🦷🌹🎸
Vierailija kirjoitti:
Tein syntiä.
Kuten kaikki me vajavaiset, syntiset saatanat kurjat, vain armosta lunastetut.
Sua. Sul oli avaimet. Talossa, joka purettiin. Sulta opin. Huoneen ikkunasta näkyi pihlaja, seisoit lähel selkäni takana. Väistin hieman, että näet. Näitkö linnunpesän. Aistin tuona hetkel vain sut (en nähny pesää). Siin hetkes voimakas lataus, uniikki tunne viipyili mussa.
🧡Feliz navidad, guapo! 🧡
Helposti unohtuu, kun ei pidä yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
je t'aime💕
Moi non plus
Comme habitude, dors bien💕
En ole unohtanut sinua. Miten voisin unohtaa, jos saat innostumaan yhä uudelleen ja uudelleen.
Annoit mulle tilaa kun juttelimme - se jäi kivasti mieleen.
Minä en varsinaisesti edes halua unohtaa. Ajattelen, että tapaamme ihmisiä syystä. Hänetkin. Vaikka meistä ei voinutkaan mitään tulla, ei edes ystäviä, mutta se mitä koin hänen kanssaan ja mitä tunsin häntä kohtaan, oli ainutlaatuista. Miksi sitä pitäisi unohtaa? Ei muisto hänestä aiheuta mitään negaa elämääni. XOX, nainen naiselle
Hellä suudelma kaulallesi, rakas. Olet ajatuksissani rakkaana. Nuku hyvin.
Haluaisin vain taas unohtua silmiisi. Se toisi aidon joulumielen ja olisi parhaista parhain lahja, tiedäthän. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Helposti? Kuinka kauan siihen menee? Sivusta.
Hyvää yötä ihanalle päivänkaunottarelle ja pienelle kissankellolle, toivottavasti teillä ollut kiva viikonloppu ja hauska joulujuhla. Tulkaa uniini ja elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Annoit mulle tilaa kun juttelimme - se jäi kivasti mieleen.
Tuntui, että tarvitset sitä.
Olet kuin huumetta minulle. Jäin ensikerrasta koukkuun ja haparoin jatkuvasti lisää sinua. Ei ole saatavilla vieroitusta tai löydy muuta korvaavaa valmistetta.
Miten hän on ihana?