Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Millähän tekosyyllä sinulle uskaltaisi lähettää jouluntoivotukset irl?
Jouluna saa lähettää toivotuksia, eikä siihen syytä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaalle ihmiselle hyvää maanantaita! Toivottavasti sait nukuttua hyvin, että jaksat touhuta.
Olen itkuinen jo nyt ja pitäisi koko päivä jaksaa. Samaa pskaa, kuin mistä kirjoitin jo aiemmin.
Minä suunnittelin laittavani vahinkoviestin, mutta en uskalla edes sellaista laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ainakin saa ihan suoraan kirjoittaa asiansa.
Haluan kertoa kaikille mielenkiintoisen asian tässä samalla muuten vaan, laitoin juuri eilen Instagramiin vanhan kuvan valkoisista tulppaaneistani ja tänä aamuna äitini lähetti minulle joulun toivotuksia kuvan kera ja kuvassa oli valkoisia ruusuja. Mikä yhteensattuma.
En tajunnut tätä, vaikka kuinka katsoin. Mutta en halua sukkien takia alkaa tälle kirjoituksellesi hymyämään.
Haluaisin avata kääreet nyt. Liian houkutteleva ja ihana olet, kultani.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin avata kääreet nyt. Liian houkutteleva ja ihana olet, kultani.
Vihdoinkin, joulu joululta on itseni lahjapakkaukseen käärinyt🎁
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin huumetta minulle. Jäin ensikerrasta koukkuun ja haparoin jatkuvasti lisää sinua. Ei ole saatavilla vieroitusta tai löydy muuta korvaavaa valmistetta.
Tunteeni sinulle P
Samoin satukirjan todellisuus. 😘
Hyvää joulua sinulle! Näin sinut viimeksi elokuussa 1986. Tänä syksynä ilmestyit muistoihini. Olisi kiva kuulla mitä sinulle kuuluu. Minulla on perhe ja lapset lähtivät kotoa jo ajat sitten. Samoin sinullakin on varmaan perhe. Olit kaunis tyttö ja sinulla oli kaunis nimi. Olet ollut muistoissani. Nyt siis hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta sinulle! T. minä pyhäkoulun opettaja silloin joskus
Vierailija kirjoitti:
rakas E.
Mullekin yks E on vieläkin rakas. Jouluja hälle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ainakin saa ihan suoraan kirjoittaa asiansa.
Haluan kertoa kaikille mielenkiintoisen asian tässä samalla muuten vaan, laitoin juuri eilen Instagramiin vanhan kuvan valkoisista tulppaaneistani ja tänä aamuna äitini lähetti minulle joulun toivotuksia kuvan kera ja kuvassa oli valkoisia ruusuja. Mikä yhteensattuma.
En tajunnut tätä, vaikka kuinka katsoin. Mutta en halua sukkien takia alkaa tälle kirjoituksellesi hymyämään.
Aina ei tajua. Kaikki OK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouluna saa lähettää toivotuksia, eikä siihen syytä tarvita.
Hänelle ei henkilökohtaisesti. Eri, ei estetty
Pidetään kaikki kaunis kauniina! 🙂
Vahinkona varmaan