Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaativatko naiset liikaa parisihdemarkkinoilla?

Vierailija
18.12.2024 |

Yliarvioivatko tasonsa radikaalisti ja jättävät keskitason tavis miehet huomiotta röyhkeästi? Mennään vaan laatikkoleukakirurgipankkiirien tai jännisten perässä..

Kommentit (700)

Vierailija
501/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos jonkun kanssa haluaa suhteen, niin tottakai silloin on otettava vastaan ns. koko paketti, sukupuolesta viis. Jos et halua naista tai miestä sellaisena kuin hän on, niin silloin SINÄ et ole hänelle sopiva."

Ei, vaan miehen kannattaa etsiä lapseton nainen.

Öh, niinhän tuossa kommentissa käytännössä sanottiin. -eri

Itse eroäitinä muutenkin ihmettelen näitä juttuja, kun ei kukaan taida pakottaa tapailemaan erovanhempaa?

Jos kriteerisi on lapseton, niin sitten on ja keskityt sellaisen etsimiseen. En tiedä, miksi käyttää energiaa kertoillakseen, minkälaista ehdottomasti ei halua?

Se olisi reilua, että nainen lähestyessään jo ITSE ymmärtäisi lukea, millaista naista mies etsii. Mi

Oliko sulla joku syy, miksi olit swaipannut oikealle naisen, jolla on lapsia? Itselläni on periaatteena deittaillessa se, että en ulkoista omaa ajatteluani toiselle, vaan tsekkaan itse miesten profiilit huolellisesti ja swaippaan oikealle vain ne profiilit, joista käy ilmi ne asiat, jotka minulle ovat tärkeitä. Ei minua haittaa yhtään, kuinka moni vääränlainen oli swaipannut minut oikealle - se ei ole minun huoleni, sillä sieltä vasemmalta hylkylaarista he eivät tule tietooni. Suosittelen miehille samaa - sen sijaan, että swaippaatte kaikki oikealle ja alette sitten valittaa, kun suurin osa näistä ei olekaan unelmanaisia, teidän kannattaa swaipata oikealle vain kiinnostavat.

Vierailija
502/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa naiset nyt määritelmät "tasokkaalle" miehelle? Koulutus, työ, ulkonäkö, kiinnostuksen kohteet, perhesuhteet, jne. Millainen on tämä mysteerihenkilö?

Ja samalla voitte kertoa miten itse täsmäätte kyseisen henkilön kanssa.

Toiveet lienevät aika yksilöllisiä. Minä etsin samanhenkistä ihmistä, jolla on jotain samoja kiinnostuksenkohteita kuin itselläni ja jonka kanssa on seksuaalista ja romanttista vetovoimaa, ja jonka kanssa elämäntyylit ja arvomaailmat sopivat yhteen. Perhesuhteet... hmm, mieluummin lapseton, ja ehdottomasti ei polyamorinen (en itse ole kiinnostunut monisuhteisuudesta millään tavalla). Itselläni on lapsia, ja on sitten vastapuolen tehtävä päättää, haittaako se. Joitain voi haitata, ja se on ihan ok - joitain sitten ei.

En nyt tiedä hyödyttääkö sinua, jos kerron että kiinnostuksenlohteitani ovat esim. kirjallisuus ja muu taide/kulttuuri, koska jollain toisentyyppisellä ihmisellä nuo eivät olisi listalla ollenkaan ja hän tykkää vaikka urheilusta ja liikunnasta tai koiraharrastuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos jonkun kanssa haluaa suhteen, niin tottakai silloin on otettava vastaan ns. koko paketti, sukupuolesta viis. Jos et halua naista tai miestä sellaisena kuin hän on, niin silloin SINÄ et ole hänelle sopiva."

Ei, vaan miehen kannattaa etsiä lapseton nainen.

Öh, niinhän tuossa kommentissa käytännössä sanottiin. -eri

Itse eroäitinä muutenkin ihmettelen näitä juttuja, kun ei kukaan taida pakottaa tapailemaan erovanhempaa?

Jos kriteerisi on lapseton, niin sitten on ja keskityt sellaisen etsimiseen. En tiedä, miksi käyttää energiaa kertoillakseen, minkälaista ehdottomasti ei halua?

Se olisi reilua, että nainen lähestyessään jo ITSE ymmärtäisi lukea, millaista naista mies etsii. Minulla luki aikoinaan ihan selvästi, että haluan lapsettoman naisen niin eiköhän kymmenet yh:t koittaneet, että jospa sittenkin huolisin. En huolinut ja sitten suuttuivat.

Niin no, samaan tapaan olin profiilissani lapsestani selkeästi maininnut, silti sain tykkäyksiä miehiltä, joilla luki profiilissaan toive lapsettomasta kumppanista.

Tätä joskus palstalla ihmettelin ja sain vastauksen, että eihän nyt profiilitekstejä kukaan jaksa lukea. 

Mutta siis, oma ratkaisuni oli, etten tykännyt takaisin, niin mätsiä ei syntynyt, problem solved.  

Vierailija
504/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin selviää, että miehen mielestä nainen ei voi olla vela, hän ei vain löydä miestä ja/tai ei pysty saamaan lapsia.

Hyvin estynyttä, lukollista, rajoittunutta ja itsekeskeistä besserwisserkompurointia.

Vierailija
505/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa se, kun yh:T, siis sekä miehet että naiset, haluavat itselleen lapsettoman kumppanin, kun kuulemma "se on helpompaa kun toisella ei ole lapsia/ei haluta toisen ihmisen lapsia hoitaa/elättää".

Itse olen tällainen yh. Minulla on lasten isän kanssa erittäin joustavat lastenhoitokuviot, eli ei ole mitään jäykkää vuoroviikkojärjestelmää, vaan voimme joustaa tarvittaessa. Näin omat aikatauluni eivät ole sidottuja johonkin vuoroviikkoihin. Koen muiden vuoroviikkosysteemin kohtalaisen hankalana. Ja vaikka omista lapsistani tykkäänkin ja tykkään puuhailla heidän kanssaan, en vaan jotenkin jaksa muiden lapsia. En myöskään ole kiinnostunut uusperhekuvioista tai siitä, että omien lasteni lähipiiriin tulisi kumppanin lapsia - näen tässä yhtälössä liikaa mahdollisuuksia siihen, että homma ei toimikaan.

Olen täysin sinut sen kanssa, että osa lapsettomista haluaa myös lapsettoman kumppanin, ja se on täysin ok. Itselläni ei kumppanin lapsettomuus ehkä ole täysin ehdoton kriteeri, eli olen Tinderissä matchannut sellaistenkin kanssa, joilla on ollut lapsia, mutta etenkin, jos lapset ovat omiani nuorempia, on kiinnostukseni lopahtanut alkuunsa. Minulla ei KOSKAAN ole ollut suhdetta tai edes tapailua sellaisen kanssa, jolla on lapsia - jotenkin niiden kanssa ei vaan jutut lähde syvenemään, oma kiinnostukseni ei ala kasvaa, ja jollain lailla kai ne lapset sitten vaan haittaavat ajatuksen tasolla. En voi sille mitään.

Vierailija
506/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan täysin subjektiivista, että mikä on liikaa vaadittu.

Jos pariutuminen/parisuhde eivät ole itseisarvoja, niin sitten toki odottelee tapaavansa jonkun oikeasti erityisen, että jaksaa vaivautua. 

Joku keskiverron näköinen voi kokea, että muut vaativat liikaa jos vaatimuksena on hyvä ulkonäkö. Mutta onko se sitten liikaa vaadittu? Ei kai.

Vierailija
507/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen miehen pitäisi alkaa kelpaamaan naisille. Myös pienet ongelma kohdat kuten mt asiat pitäisi voida hyväksyä. Kenellä tahansa voi olla mt ongelmia ja nykyään adhd kin tosi yleistä.

Eikä tarvi. Naiset ymmärtävät tänä päivänä lähteä, jos mies rupeaa vertailemaan omaa kainalossa nököttävää kultaansa malleihin tai julkkiksiin. Naisille taottiin monessa kodissa jo lapsena päähän ettei huonoa pidä huolia. Hyvä mimmit!

Vierailija
508/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some on luonut taoiteltavan idyllin parisuhteesta johon monet naiset haksahtavat ja pettyvät toiveissaan.

Ei, vaan some kertoo nuorille naisen aluille millainen on terve parisuhde. Kyllä esim. Tiktokissa näkee muitakin kuin pelkkiä sokerielämästään postaavia tyrkkyjä. 

Vierailija
509/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaisi lukea tilannetta muutenkin kuin shokkiuutisten, tinder-vinkumisen ja sosiaalisesti rampojen ressukoiden kautta huomaisi varmaan hyvinkin nopeasti että suurin osa parisuhdetta etsivistä haluaa tavallisen puolison - niin miehistä kuin naisistakin.

Muutama prosentti on näitä vaatimusspesialistejä, suurin osa on varmasti tyytyy siihen, että löytyy kipinä, tarpeeksi samankaltaisuutta ja hyvä yhteishenki. Olisi ehkä paikallaan tarkastaa omat kriteerit, katsoa peiliin ja suorittaa pieni itsetutkiskelu jos puolisoa ei meinaa löytyä millään.

Vierailija
510/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Some on luonut taoiteltavan idyllin parisuhteesta johon monet naiset haksahtavat ja pettyvät toiveissaan.

Ei, vaan some kertoo nuorille naisen aluille millainen on terve parisuhde. Kyllä esim. Tiktokissa näkee muitakin kuin pelkkiä sokerielämästään postaavia tyrkkyjä. 

Juurikin näin!

Vierailija
511/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaisi vaatia itseltäänkin enemmän. 

Vierailija
512/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokeskustelussa ei ole päätä eikä häntää.

Eikös se homma lähde siitä, että aluksi kiinnostutaan, sitten tutustutaan. Jossakin vaiheessa ryhdytään pohtimaan voisiko rakentaa yhteistä tulevaisuutta. Lopulta tehdään päätöksiä ja ryhdytään toimiin. Jos matkan varrella tulee ongelmia, joita ei saa ratkaistua, tiet erkanevat. Lapsista on tietty huolehdittava.

Tuntuu, että nuoret ja jopa keski-ikäisetkään eivät tiedä keitä he ovat ja mitä edustavat. Pitäisi hiljentyä ja miettiä, miten elämänsä haluaa elää. Ajoissa. Vanhempien kannattaisi keskustella näistä asioista viimeistään teini-iässä olevien lastensa kanssa ja tukea heitä valinnoissaan. 

Vierailija
513/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli selvää, että kumppani on löydyttävä nuorena eli reippaasti alle 30-vuotiaana. Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vaikeammaksi tuo homma menee. Ihmiset kasvavat ja heille tulee painolastia kokemuksistaan. Minulla meni seurustelukumppanin löytämiseen noin 10 vuotta. Se on sietämätön aika, mutta olin hyvin tarkka siitä kenet valitsin, sillä suhteen oli kestettävä koko elämä. Suhde on molemmille ensimmäinen ja yhdessä on oltu lähemmäs parikymmentä vuotta.

Vierailija
514/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä vaan voi vaatia niin parisuhdemarkkinoilla kuin muussakin elämässä mutta pitää olla valmis elämään sen faktan kanss että kaikkea haluamaansa ei aina saa, eikä kenenkään ole pakko täyttää sun vaatimuksia. 

Vierailija
515/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jotenkin tuntuu siltä että aiemmissa sukupolvissa on ollut enemmän naisia, jotka tyytyivät. Kun olen puhunut vanhempien naisten kanssa miesihanteistani, harva heistä on sanonut ettei ole lainkaan samaa mieltä. Ehkä nyt on sosiaalisesti aiempaa hyväksytympää sekä erota että pysyä sinkkuna, ja nämä miehet jotka siitä kärsivät, ovat huomanneet sen. 

Oli pakko tyytyä koska naisilla ei ollut niin hirveästi vaihtoehtoja elämässä kuin olla jonkun vaimo. Onneksi enää ei tarvitse.

Vierailija
516/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa se, kun yh:T, siis sekä miehet että naiset, haluavat itselleen lapsettoman kumppanin, kun kuulemma "se on helpompaa kun toisella ei ole lapsia/ei haluta toisen ihmisen lapsia hoitaa/elättää".

Itse olen tällainen yh. Minulla on lasten isän kanssa erittäin joustavat lastenhoitokuviot, eli ei ole mitään jäykkää vuoroviikkojärjestelmää, vaan voimme joustaa tarvittaessa. Näin omat aikatauluni eivät ole sidottuja johonkin vuoroviikkoihin. Koen muiden vuoroviikkosysteemin kohtalaisen hankalana. Ja vaikka omista lapsistani tykkäänkin ja tykkään puuhailla heidän kanssaan, en vaan jotenkin jaksa muiden lapsia. En myöskään ole kiinnostunut uusperhekuvioista tai siitä, että omien lasteni lähipiiriin tulisi kumppanin lapsia - näen tässä yhtälössä liikaa mahdollisuuksia siihen, että homma ei toimikaan.

Olen täysin sinut sen kanssa, että osa lapsettomista haluaa

Itselläni on kriteerinä, että jos lapsia on, niin oltava jo vähän isompi (eli ei esim päiväkotilainen tai pikkukoululainen).

Omani kun olen saanut jo suht itsenäiseen ikään, niin en jaksa enää aloittaa sieltä alkuvaiheesta.

Ja silloin kun molemmilla on lapsia, niin tarvitaan pitävää tapaamisjärjestelmää, muuten ei hommasta vaan tule mitään, näin omalla kokemuksella. Itse lähdin miettimään parisuhdetta vasta kun oli vakiintuneet tapaamisajat ja tiesin, milloin lapsi on minulla ja milloin ei. Mutta sitten toisella ne kun vaihtelivat koko ajan, niin ei siinä jäänyt aikaa tai tilaa minkään parisuhteen rakentamiselle.

Vierailija
517/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi nostaa rimaa ja vaatia enemmän.

Valtaosalla miehiä ei ole mitään annettavaa naiselle.

Nainen antaa perheen ja lapset. Eli tekee suuren uhrauksen.

Entäs jos ei halua jälkeläisiä, mies tai nainen?

Vierailija
518/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vain tietämätön. Vihan taustalla on aina pelko. Pelko yksin jäämisestä? Onnellisuus on kuitenkin aina valinta. Peace! 😘

Vierailija
519/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten suhteen pitää ollakin nirso.

Vierailija
520/700 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä jos vaativat? Mite teet asialle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme