Vaativatko naiset liikaa parisihdemarkkinoilla?
Yliarvioivatko tasonsa radikaalisti ja jättävät keskitason tavis miehet huomiotta röyhkeästi? Mennään vaan laatikkoleukakirurgipankkiirien tai jännisten perässä..
Kommentit (700)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa naiset nyt määritelmät "tasokkaalle" miehelle? Koulutus, työ, ulkonäkö, kiinnostuksen kohteet, perhesuhteet, jne. Millainen on tämä mysteerihenkilö?
Ja samalla voitte kertoa miten itse täsmäätte kyseisen henkilön kanssa.
Olisin vastannut, että ensisijassa tärkeintä, että kumpikin tuo suhteeseen ja sen ylläpitämiseen yhtä paljon. Kiinnostuksen kohteet jos olisivat samoja kuin itselläni (eräretket, pelit yms), ulkonäköön en osaa vastata, kun viehätyn aika laajalla skaalalla. Perhesuhteet aivan se ja sama, tulotaso jos olisi suht samaa kuin itselläni.
Mutta olen +30v tavisnainen enkä huippukaunotar, niin en tiedä kiinnostaako minun ajatukseni ihannemiehestä pätkääkään.
Oma ihannemies on minusta vähän eri asia kuin tasokas mies. Tasokas mies on sellainen, joka merkittävän osan mielestä on tasokas.
Vierailija kirjoitti:
"Jos jonkun kanssa haluaa suhteen, niin tottakai silloin on otettava vastaan ns. koko paketti, sukupuolesta viis. Jos et halua naista tai miestä sellaisena kuin hän on, niin silloin SINÄ et ole hänelle sopiva."
Ei, vaan miehen kannattaa etsiä lapseton nainen.
Öh, niinhän tuossa kommentissa käytännössä sanottiin. -eri
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän naiset aika vaateliaita ovat nykypäivänä, vaikka asiahan ei tietysti minulle kuulu. Mistä lie ovat sitten omaksuneet mieltymyksiään - somea syyttäisin.
Tuskin. Minua sanoivat monet vanhemmat naiset vaativaksi jo teininä kun julistin millaisen miehen haluan, enkä silloin selaillut mitään somea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kova paikka miehelle (miehille) kun ei saa (vela)naiseen (naisiin) mitään kontrollia/pakotteita eikä pysty alistamaan. Defenssinä ei uskota, kielletään ajatukset, mielipiteet ja konkreettiset elämänvalinnat, ulisolvataan perusrumaläskiksi, jne. ja heti perään yhä ihmetellään miksei näin iihana tyyppi kuin minäminäminä kelpaa kenellekään naiselle (nirzzzzonaisille).
Otahan lääkkeesi.
Ei taida nyt olla pätevyyttä määrätä lääkkeitä. En tarpeetta ota. Voisin toki tarvittaessa ottaa, mutta eipä sekään tuota keissiä muuta tai sinuakaan auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa naiset nyt määritelmät "tasokkaalle" miehelle? Koulutus, työ, ulkonäkö, kiinnostuksen kohteet, perhesuhteet, jne. Millainen on tämä mysteerihenkilö?
Olisin vastannut, että ensisijassa tärkeintä, että kumpikin tuo suhteeseen ja sen ylläpitämiseen yhtä paljon. Kiinnostuksen kohteet jos olisivat samoja kuin itselläni (eräretket, pelit yms), ulkonäköön en osaa vastata, kun viehätyn aika laajalla skaalalla. Perhesuhteet aivan se ja sama, tulotaso jos olisi suht samaa kuin itselläni.
Mutta olen +30v tavisnainen enkä huippukaunotar, niin en tiedä kiinnostaako minun ajatukseni ihannemiehestä pätkääkään.
Oma ihannemies on minusta vähän eri asia kuin tasokas mies. Tasokas mies
Eli onko sinulle tärkeämpää olla tasokas ja ihailun kohde mahdollisimman monelle, vai ihannemies sille omalle puolisollesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma ihannemies on minus
Ei? Mutta jos kysyttiin tasokkaan miehen määritelmää, niin olisihan siitä kysyjälle enemmän apua kuin siitä, että yksittäinen henkilö täällä kertoo oman ihannemiehensä määritelmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän naiset aika vaateliaita ovat nykypäivänä, vaikka asiahan ei tietysti minulle kuulu. Mistä lie ovat sitten omaksuneet mieltymyksiään - somea syyttäisin.
Tuskin. Minua sanoivat monet vanhemmat naiset vaativaksi jo teininä kun julistin millaisen miehen haluan, enkä silloin selaillut mitään somea.
Turha etsiä mitään syntipukkeja. On se vaikea uskoa ja kestää, että normijärkisellä naisella on oma mieli, eikä niitä (mies)mieltymyksiä välttämästä omaksuta mistään ympäristöstä/laumasieluisesti kysellä keidenkään toisten mielipiteitä noin henkilökohtaisiin yksityisasioihin. Alentavaa luulottelua, joka ehkä itseen pätee käänteisesti = kaikki naaraat kanasta tikapuihin kelpaisi jos ne vaan saisi iskettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos jonkun kanssa haluaa suhteen, niin tottakai silloin on otettava vastaan ns. koko paketti, sukupuolesta viis. Jos et halua naista tai miestä sellaisena kuin hän on, niin silloin SINÄ et ole hänelle sopiva."
Ei, vaan miehen kannattaa etsiä lapseton nainen.
Öh, niinhän tuossa kommentissa käytännössä sanottiin. -eri
Itse eroäitinä muutenkin ihmettelen näitä juttuja, kun ei kukaan taida pakottaa tapailemaan erovanhempaa?
Jos kriteerisi on lapseton, niin sitten on ja keskityt sellaisen etsimiseen. En tiedä, miksi käyttää energiaa kertoillakseen, minkälaista ehdottomasti ei halua?
Tiedän naisia, jotka vaativat liian vähän kumppanilta, ja tyytyvät onnettomaan suhteeseen, tai sellaiseen suhteeseen jolla ei oikeasti ole tulevaisuutta.
Tiedän myös naisia, joilla on täysin epärealistisen korkeat odotukset kumppanilta (ottaen huomioon näiden naisten oma, todella keskinkertainen ulkonäkö), enkä usko että nämä naiset tulevat koskaan saamaan kumppania tai kestävää parisuhdetta.
Yhtään en saa ja kaikki muu on turhaa🧑🎤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olen +30v tavisnainen enkä huippukaunotar, niin en tiedä kiinnostaako minun ajatukseni ihannemiehestä pätkääkään.&nb
Ei? Mutta jos kysyttiin tasokkaan miehen määritelmää, niin olisihan siitä kysyjälle enemmän apua kuin siitä, että yksittäinen henkilö täällä kertoo oman ihannemiehensä määritelmän.
Niin no, tämä ihannemies olisi MINULLE tasokas. Sille en voi mitään, jos se sitten eroaa siitä, mitä joku muu pitää tasokkaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuon määritelmän sisällä on jonkin joustoa, mutta todennäköisesti lähdetään siitä että mies on monessa asiassa vähän keskivertoa enemmän. Aivan ehdottomasti on hyvännäköinen,
Kauneus on katsojan silmässä. Mutta tietty tyylitaju pitää olla, tilannetaju ja se, että ulkonäöstä näkee, että ihminen välittää itsestään. Perushygienia. Naiset oppii tuota "itsestä huolehtimista" myös ulkonäön kautta nuoresta lähtien, miehet harvemmin.
liikunnallinen,
Sama taso kuin itsellä on hyvä. Omalla kohdalla se tarkoittaa normaalipainoa ja sitä, että liikunta kuuluu arkeen mutta ei hallitse elämää.
koulutettu
Koulutuksen taso heijastaa usein ajattelun tasoa, mutta ei aina. Ei siis mikään ehdoton vaatimus, jos muuten synkkaa älylliselläkin tasolla.
ja hyvissä töissä (ala jossa viihtyy, tienaa hyvin, on etenemismahdollisuuksia,
Riittää, että jotain näistä täyttyy, niin että työ on ihan positiivinen asia elämässä eikä työstä valittaminen elämän sisältö.
arvostettu työkaverina). Sosiaalisesti taitava,
Siinä mielessä, että tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja että itse viihdyn hänen kanssaan. Että tulee se fiilis, että ollaan samalla taajuudella riittävän paljon.
hyvä sängyssä,
Ehdoton. Ei tartte osata temppuja, mutta hyvä on osata lukea reaktioitani ja haluta tarjota nautintoa. Itsekäs kumppani tai seksuaalisesti muuten liian erilainen, ei tulis mitään yhdessä olemisesta.
kohtelee ihmisiä pääsääntöisesti hyvin eikä kanna kaunaa mitään väestöryhmiä kohtaan.
Yleensäkin psyykkinen tasapaino. Ei ole uhritilassa eikä alistavassa tilassa, vaan mieli on tasapainossa itsen ja ympäristön suhteen. Ymmärtää omia ja muiden tarpeita ja rajoja.
Mikään näistä ei ole mahdoton vaatimus, mutta silti aika harva mies noihin yltää.
Miehet kasvaa erilaisessa kulttuurissa kuin naiset. Esim. ulkonäöstä huolehtimista ja hygieniaa vaaditaan vähemmän. Samoin naisilla on enemmän kiinnostusta psykologiaan ja mielen hyvinvointiin sekä toisiin ihmisiiin. Se kehittää erilaisia tunteiden käsittelyn ja sosiaalisia taitoja, joita naiset myös odottavat miehiltä, jotka eivät niitä sitten samassa määrin osaa. Esim. miten luodaan hyvää tunnelmaa ja jos on huono päivä, niin miten ei pureta sitä toisten päälle.
Toki naisiakin on erilaisia, mutta yleisesti varsinkin tavisnaiset on erilaisia kuin tavismiehet. Eri arvot ja tavat.
Vierailija kirjoitti:
Vaadin samaa kuin mihin itsekin pystyn: kohtelias, hauska, hyvännäköinen, urheilullinen, korkea koulutus, ei lapsia, hyvä taloustilanne, tasainen elämäntilanne ja yhteiset kiinnostuksen kohteet.
Tämä. Minä en mitään maahan syljeskelevää junttipenaa halua elämääni. Mieluummin olen yksin, jos ei löydy tarpeeksi tasokasta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuon määritelmän sisällä on jonkin joustoa, mutta todennäköisesti lähdetään siitä että mies on monessa asiassa vähän keskivertoa enemmän. Aivan ehdottomasti on hyvännäköinen,
Kauneus on katsojan silmässä. Mutta tietty tyylitaju pitää olla, tilannetaju ja se, että ulkonäöstä näkee, että ihminen välittää itsestään. Perushygienia. Naiset oppii tuota "itsestä huolehtimista" myös ulkonäön kautta nuoresta lähtien, miehet harvemmin.
liikunnallinen,
Sama taso kuin itsellä on hyvä. Omalla ko
Niin, jotenkin tuntuu siltä että aiemmissa sukupolvissa on ollut enemmän naisia, jotka tyytyivät. Kun olen puhunut vanhempien naisten kanssa miesihanteistani, harva heistä on sanonut ettei ole lainkaan samaa mieltä. Ehkä nyt on sosiaalisesti aiempaa hyväksytympää sekä erota että pysyä sinkkuna, ja nämä miehet jotka siitä kärsivät, ovat huomanneet sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olen +30v tavisnainen enkä huippukaunotar, niin en tiedä kiinnostaako
Niin no, tämä ihannemies olisi MINULLE tasokas. Sille en voi mitään, jos se sitten eroaa siitä, mitä joku muu pitää tasokkaana.
Pakko jatkaa kommenttiani, että yksi syy edellisen parisuhteen kariutumiseen oli se, ettei toiselle riittänyt se, että oli minun silmissäni se tasokas. Vaan sain kuulla harmitteluja siitä, kun deittaillessa ei ollut vientiä enempää, ja miten vaikea mätsejä oli saada.
Ymmärsin rivien välistä erittäin hyvin, että minuun oli tyydytty. Toisen mukaan näin ei missään nimessä ollut, mutta en sentään niin tyhmä ole, että tuollaisen jälkeen enää uskoisin olevani toiselle se ihannekumppani, josta on ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olen +30v tavisnaine
Onpas ikävä kuulla. Olen tosin huomannut että näin käy useammin silloin kun naisella on matalat odotukset. Jotenkin se mies ylpistyy siitä ja kuvittelee olevansa kaikkien muidenkin naisten mielestä tasokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin vastannut, että ensisijassa tärkeintä, että kumpikin tuo suhteeseen ja sen ylläpitämiseen yhtä paljon. Kiinnostuksen kohteet jos olisivat samoja kuin itselläni (eräretket, pelit yms), ulkonäköön en osaa vastata, kun viehätyn aika laajalla skaalalla. Perhesuhteet aivan se ja sama, tulotaso jos olisi suht samaa kuin it
Onpas ikävä kuulla. Olen tosin huomannut että näin käy useammin silloin kun naisella on matalat odotukset. Jotenkin se mies ylpistyy siitä ja kuvittelee olevansa kaikkien muidenkin naisten mielestä tasokas.
No siis, olen lähtenyt suhteisiin sillä ajatuksella, etten odota kuuta taivaalta. Nyt olen pysytellyt kohta muutaman vuoden yksinäni yrittäen opetella vaatimaan enemmän.
Ja tässä sitä havainnut, että yksinolo on huomattavasti helpompaa, kuin huono suhde. Toki mielipahaa aiheuttaa edelleen tuon suhteen muistelu, kun toinen oli itselleni hyvä juuri sellaisena kuin oli, mutta minun sijastani kaihosi huomiota ja hyväksytään muilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaadin samaa kuin mihin itsekin pystyn: kohtelias, hauska, hyvännäköinen, urheilullinen, korkea koulutus, ei lapsia, hyvä taloustilanne, tasainen elämäntilanne ja yhteiset kiinnostuksen kohteet.
Tämä. Minä en mitään maahan syljeskelevää junttipenaa halua elämääni. Mieluummin olen yksin, jos ei löydy tarpeeksi tasokasta seuraa.
Haluat itseltäsi löytyvät plussat, mutta hyväksytkö myös itseltäsi löytyvät miinukset? Näin miehenä tuo sinun listasi on hyvin geneerinen ja saman listan olen kuullut hyvin monelta naiselta. Sitten kun miehenä yritän kysyä mitä hänellä on tarjottavaa vaatimusten vastineeksi, niin nainen pitäisikin hyväksyä sellaisena kun hän on, eli ilman vaatimuksia. Ei se mahdollisesti nätti naama nyt ole mikään rajaton luottokortti millä saa tilata ihan mitä tahansa. Ja mitä tasokkaampaa miestä etsii, sitä enemmän on kilpailua, ja sitä enemmän pitää itseltä löytyä tarjottavaa. Se nätti naama nyt löytyy aika monelta.