Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuuko miehet jotenkin tosi helposti kaikkiin naisiin kenen kanssa on tekemisissä?

Vierailija
18.12.2024 |

Kun tuntuu että asiakkaat ihastuvat, perhetutut, naapurit Jos enemmän on tekemisissä ja vähän hymyilee ja on ystävällinen. Pitäiskö olla tyly?

Kommentit (238)

Vierailija
61/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuvittelevat että kaupan kassa on ihastunut kun tekee työtään, hymyilee ja on ystävällinen.

Vierailija
62/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen antaa pieniäkään vihjeitä seksihalukkuudesta, niin ihastuu.

-mies

...ei koske läskejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ihastuvat kaikkiin kauniisiin naisiin. Esittävät olevansa kiinnostuneita naisten jutuista, mutta todellinen tarkoitus on saada seksiä näiltä naisilta.

Entä jos se ei ole mitenkään edes mahdollista. Molemmat varattuja? Perhetuttuja, myös vaimo siis tuttu tms?

Eiväthän tuollaiset seikat peuhaamista estä, eivätkä edes hillitse. Missä on tahto, on tie. On varsin harvinaista, että tuntemattomin kesken peuhataan.

Vierailija
64/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kuvittelevat että kaupan kassa on ihastunut kun tekee työtään, hymyilee ja on ystävällinen.

No eikö muka ole? Minusta on ainakin tuntunut siltä monesti...niin lämpimästi ovat minua katsoneet 🤗

Vierailija
65/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ja niin tämä. Sekoittavat aspahymyn ihan johonkin muuhun. Sehän on niin jos itse on ihastunut, kuvittelee että toinenkin on.

Vierailija
66/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ja niin tämä. Sekoittavat aspahymyn ihan johonkin muuhun. Sehän on niin jos itse on ihastunut, kuvittelee että toinenkin on.

Mistäs sen aspahymyn erottaa oikeasta? Minä ainakin seuraan miten aspa hymyilee muille asiakkaille. Jos on minulle tavallista hymyilevämpi/flirttaileva = kiinnostunut.

Vierailija
67/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnistan aspahymyn oikeasta hymystä.

Vierailija
68/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sen aspahymyn erottaa oikeasta? Minä ainakin seuraan miten aspa hymyilee muille asiakkaille. Jos on minulle tavallista hymyilevämpi/flirttaileva = kiinnostunut.

Olen ollut aspatyössä ja hymyilin eniten sellaisille miesasiakkaille, joita pidin ns. vaarattomana. Siis sellaisille, joiden en pelännyt minusta kiinnostuvan, koska en vain uskonut sen olevan mahdollista (esim. huomattavasti minua vanhemmat miehet).

Vierailija
69/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkin varmaan käy, mutta jos satoja miesasiakkaita palvelee työssään ja muutamalla sydän läpättää, ja iso osa on kuitenkin parantumattomia pelimiehiä, joilla aina verkot vesillä kun tapaa naisia. Tosiaan sieĺä naapuriliikkeessäkin, missä on se rempseä sutjakka sanavalmis neitokainen. 

Vierailija
70/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aspatyössä ja hymyilin eniten sellaisille miesasiakkaille, joita pidin ns. vaarattomana. Siis sellaisille, joiden en pelännyt minusta kiinnostuvan, koska en vain uskonut sen olevan mahdollista (esim. huomattavasti minua vanhemmat miehet).

https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fpreview.redd.it%2Fintere…

Vierailija
71/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostua voin mutta ihastun vain johonkin tiettyy ja jos ihastus kovaa niin mieleeni ei mahdu toista naista 😅

M38

Vierailija
72/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, ootko vähän hölmö? Jos itse hymyilet hölmönnäköisenä niin varmaan pidättelee nauruaan

Vierailija
73/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinulle olla tyly ja epäkohtelias, kun luulet ystävällisyyden ja kohteliaisuuden sinua kohtaan olevan ihastumista. 

No! Autuaita ovat yksinkertaiset!

Vierailija
74/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä en tietenkään osaa sanoa, mutta yksinäisenä ja ikisinkkuna naisena olen huomannut ettei mulle tarvitse miehen enää olla kuin perusmukava aspa niin alkaa sydän läpättämään. En kyllä tuo näitä tuntemuksia millään tavalla esiin (ja onneksi ne yleensä herääkin vasta sitten kun kohtaaminen on jo ohi).

Vierailija
75/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä en tietenkään osaa sanoa, mutta yksinäisenä ja ikisinkkuna naisena olen huomannut ettei mulle tarvitse miehen enää olla kuin perusmukava aspa niin alkaa sydän läpättämään. En kyllä tuo näitä tuntemuksia millään tavalla esiin (ja onneksi ne yleensä herääkin vasta sitten kun kohtaaminen on jo ohi).

Sama juttu. 

Vierailija
76/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin niin päin, että se aspan ystävällisyys herättää sen hetkellisen ihastuksentunteen joka ei ole todellakaan toivottu tai haluttu tuntemus, mutta ei sitä millään voi estääkään. Onneksi se kyllä häviääkin yhtä nopeasti, mutta kurjaa silti koska tuo tuntemus kuitenkin muistuttaa siitä millaista elämä voisi olla ja kuinka paljosta sitä jää vaille kun elää yksin ja melko erakoituneenakin.

Vierailija
77/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Elina minkä työkaverina teit, vieläkin sinusta haaveilen... 

Vierailija
78/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sinäkin luulet, että kaikki hymyily, ystävällisyys ja flirtti on ihastumista. Ei ole. Se on vain hymyilyä, ystävällisyyttä ja flirttiä. 

Ei ap luule, vaan miehet näin kuvittelee. 

Itse huomasin myös nuorempana, että hymyily tarkottaa miehille flirttiä., tai ystävällisyys ylipäätä.

Puoleensavetävän naisen hymyily ja ystävällisyys kääntyy mielessäni herkästi flirtiksi, koska himot, mutta en minä suurimman osan hymyilyä ja ystävällisyyttä miellä flirtiksi, koska itsellä ei herää mitään ajatuksia niistä.

Toki tiedostan, että hyvin harva näistä ystävällisistä, puoleensavetävistä naisistakaan flirttailee, vaikka hyvännäköinen olenkin. Ja taas niistä lopuista joku saattaa vaikka flirttaillakin, mutta en sitä tajua.

Ja viimeiseksi: moni ihminen flirttailee useille ihmisille pitkin päivää, eivätkä sillä mitään sen kummempaa tarkoita. Ihmiset ovat eri luontoisia ja jonkun joka ei harrasta flirttailua, voi olla vaikea ymmärtää, että toiset voivat tehdä sitä ihan mielellään.

Vierailija
79/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuu

En ihastu. Joskus kyllä, mutta harvoin.

Vierailija
80/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain niihin isotissisiin kaunottariin, ei muihin tai sitten feikkaavat..

Ja näiden kanssa ei tarvitse olla edes tekemisissä, näkee kuvan jossain niin rakastuu heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän