Ihastuuko miehet jotenkin tosi helposti kaikkiin naisiin kenen kanssa on tekemisissä?
Kun tuntuu että asiakkaat ihastuvat, perhetutut, naapurit Jos enemmän on tekemisissä ja vähän hymyilee ja on ystävällinen. Pitäiskö olla tyly?
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki miehet olisivat olleet ihastuneita, jotka ovat hymyilleet minulle elämäni aikana, en olisi varmaankaan sinkku. Sinkkuna tässä on kuitenkin menty jo viimeiset 21 vuotta. Olen itse hymyilevä, jos minulle ollaan mukava. Saatan myös helposti koskettaa tai halailla tuttavamiehiä. Ei nämä ole torjuviltakaan näyttäneet tmv, mutta mitään sutinaa ei ole näin pitkänkään ajan kuluessa kenenkäään kanssa syntynyt. Ainoat, jotka ovat lähestyneet ja vastenmielisin ehdotuksin, ovat olleet n.70 vuotiaita puiston penkin kuluttajia.
Oletko "kirveellä" veistetty kasvoilta, pötkylävartalo tai lihava?
Itse en ole lihava mutta aina ollut isommanpuoleinen ja muodoton. On aina pidetty yhtenä jätkistä eikä niinkään potentiaalisena romanttisena kumppanina.
Olen kyllä aloitteita tehnyt, mutta ei ketään miestä kiinnosta. Paitsi juuri niitä 60+ vuot
Ei tämmöinen 60- kelpaisi? 54 mittarissa, pitkä, urheilullinen ja omillaan toimeentuleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kuvittelevat että kaupan kassa on ihastunut kun tekee työtään, hymyilee ja on ystävällinen.
Tämä ja niin tämä. Sekoittavat aspahymyn ihan johonkin muuhun. Sehän on niin jos itse on ihastunut, kuvittelee että toinenkin on.
Mistäs sen aspahymyn erottaa oikeasta? Minä ainakin seuraan miten aspa hymyilee muille asiakkaille. Jos on minulle tavallista hymyilevämpi/flirttaileva = kiinnostunut.
Olen ollut aspatyössä ja hymyilin eniten sellaisille miesasiakkaille, joita pidin ns. vaarattomana. Siis sellaisille, joiden en pelännyt minusta kiinnostuvan, koska en vain uskonut sen olevan mahdollista (esim. huomattavasti minua vanhemmat miehet).
Aivan sama mulla! Niille kenen kanssa ajattelen että ei ole mitään vaaraa että ihastuu tms olen rento, ystävällinen oma itseni! Mitä tarkoittaa erotan aspahymyn oikeasta hymystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kuvittelevat että kaupan kassa on ihastunut kun tekee työtään, hymyilee ja on ystävällinen.
Tämä ja niin tämä. Sekoittavat aspahymyn ihan johonkin muuhun. Sehän on niin jos itse on ihastunut, kuvittelee että toinenkin on.
Mistäs sen aspahymyn erottaa oikeasta? Minä ainakin seuraan miten aspa hymyilee muille asiakkaille. Jos on minulle tavallista hymyilevämpi/flirttaileva = kiinnostunut.
Olen ollut aspatyössä ja hymyilin eniten sellaisille miesasiakkaille, joita pidin ns. vaarattomana. Siis sellaisille, joiden en pelännyt minusta kiinnostuvan, koska en vain uskonut sen olevan mahdollista (esim. huomattavasti minua vanhemmat miehet).
Olen huomannut tällaisia kassoja olevan ja vältän tietoisesti käyttämästä näitä. Jos tällaista käytän, tervehdin ja kiitän kohteliaasti ilman hymyä. Osa on alkanut jopa hymyilemään aikojen saatossa, kun ovat huomanneet etten heitä yritä iskeä, vaan olen kaupassa vain tekemässä ostoksiani. Emme me kaikki hyvännäköiset miehet yritä iskeä teitä nättejäkään kaupan kassoja, vaikka niin kuvittelisitte. Ylimielisen oloista kassaa en lähestyisi edes deittipalveluissa, vaikka kuvittelisi haluttavuudestaan mitä. Se on todellisuudessa nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut tällaisia
Mutta jos hymyilisin ihastuisit silti. Taitaa harmittaa tämä asia, kun pitää vielä kertoa kuinka niin välttelet ylimielisen oloisia.
Vierailija kirjoitti:
Ai, jaa. Miksi ne sitten huutelee tasaisin väliajoin,että "täällä on vapaa kassa".
Hemmetti, kassa kuin kassa. Ei ikinä tulisi mieleenkään katsoa kassaa niin tarkkaan et hymyileekö vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, jaa. Miksi ne sitten huutelee tasaisin väliajoin,että "täällä on vapaa kassa".
Tuo oli yksi Iltalehdessä mainituista inhotuimmista setämies-repliikeistä joita joutuu kuuntelemaan kymmeniä kertoja päivässä isoissa marketeissa.
Et ole hauska tai omintakeinen.
Olisi kyllä töissäkäynti vaikeaa, jos kaikkiin naisiin ihastuisin joiden kanssa olen tekemisissä. Noin 90% työkavereista on kuitenkin naisia (suurin osa ihan mukaviakin), ja asiakkaitakin tulee paljon tavattua. Joskus on joku (nais)asiakas lähestynyt viestilläkin, kun on "huomannut, että hymyilen hänelle", että käy sitä näinkin päin.
Olen kuitenkin varmaan vähän erilainen näissä naisasioissa moniin muihin miehiin verrattuna, kun en ole koskaan ollut sellainen "panisin"-mies, vaan olen seksiä halunnut vasta sitten kun olen oikeasti rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ihastuvat kaikkiin kauniisiin naisiin. Esittävät olevansa kiinnostuneita naisten jutuista, mutta todellinen tarkoitus on saada seksiä näiltä naisilta.
Entä jos se ei ole mitenkään edes mahdollista. Molemmat varattuja? Perhetuttuja, myös vaimo siis tuttu tms?
En usko että se estäis miestä kuitenkaan yrittämästä tän naisen pikkuhousuihin.
Eikä sitä tiedä onko mahdotonta jos ei ole yrittänyt.
Tällaista tapahtuu tietynlaisille naisille. Itse kutsun erästä ystävääni Sekaisin Marista -naiseksi, koska kaikki miehet menevät hänestä sekaisin, aivan kuin elokuvassa. Ystäväni on hymyileväinen, eloisa, välitön, ystävällinen ja nätti. Jo se riittää siihen, että saa treffikutsuja lähes tuntemattomilta. Lisäksi kun juttelee paremmin, huomaa että on empaattinen ja fiksu. Tämä on aiheuttanut joillekin miehille pitkäaikaisia päähänpinttymiä ja saanut ne hullaantumaan niin, että olisivat valmiita vaikka jättämään tyttöystävänsä. Miehet ovat kaivaneet ystäväni yhteystiedot välillä monenkin mutkan takaa ja pommittaneet ihastuneilla viesteillä. Ja ystäväni ei edes flirttaile tai käyttäydy mitenkään vihjailevasti. Vierestä olen todistanut yhden tälläisen hullaantumisen. Ystävä suhtautuu tunneasioihin vakavasti, on yleensä pitkissä parisuhteissa, eikä leiki niiden miesten tunteilla, ja torjuu kohteliaasti, ja on aina yhtä hämmästynyt kun joku ihastuu, vaikka mielestäni sitä tapahtuu jatkuvasti. Hänessä vain on sitä jotain.
Miksiköhän nuo kassatätit on alkaneet uskomaan että hymyilevä miesasiakas on vähintäänkin ihastunut? Tylsä elämä? Katsonut liikaa romanttisia elokuvia? Yökerhossa varmaan räjäyttää potin kun ohimennen puolihuolimattomasti täräyttää, että olen muuten Prisman kassa. ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sinäkin luulet, että kaikki hymyily, ystävällisyys ja flirtti on ihastumista. Ei ole. Se on vain hymyilyä, ystävällisyyttä ja flirttiä.
Ei ap luule, vaan miehet näin kuvittelee.
Itse huomasin myös nuorempana, että hymyily tarkottaa miehille flirttiä., tai ystävällisyys ylipäätä.
Puoleensavetävän naisen hymyily ja ystävällisyys kääntyy mielessäni herkästi flirtiksi, koska himot, mutta en minä suurimman osan hymyilyä ja ystävällisyyttä miellä flirtiksi, koska itsellä ei herää mitään ajatuksia niistä.
Näin.
Monet naiset tsekkaavat miehet rutiinisti hurmaavuusasteikolla ja ilmeisesti monet miehet naisia pantavuusasteikolla, vaikka mitään aikeita ryhtyä mihinkään ei olisi. Pohjimmiltaan sama kivikautinen tapa, mutta koska lisääntyminen on erilaista naisille kuin miehille, niin naisilla ei ole pelkästään seksiin ja ulkonäköön liittyvää. Myös ruma mies voi olla todella hurmaava, ja tämä voi olla yleinen mielipide naisten keskuudessa. Nuorena näistä tuli juteltua. Ja naisilla se ei nyt aina ainakaan ole tällä panisin/ en panis -asteikolla.
Vaikea sanoa, että mikä sulla on tuossa lähtökohtana, mutta ehkä jotain sinussa tulkitaan väärin. Tai jokin, mitä teet aiheuttaa ryöpyn kivikautisessa osassa aivoja. Voisitko pyytää jotain tuttuja miehiä ja naisia tarkkailemaan itseäsi, jos saat siitä vinkkejä? Yleensä kyllä aika pitkälle riittää, kun tiedottaa selvästi heti olevansa varattu. Vaikka itse olisi flirttaileva, niin useimmat varovat sitten itsensä vuoksi. Mutta ilmeisesti sinulla se ei riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut tällaisia
Hyvännäköiset miehet luokittelin itse yleensä myös noihin "vaarattomiin". Pahimpia ovat noin omanikäiseni miehet joista heti näkee päällepäin ettei vientiä ole. T: se kenelle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Tällaista tapahtuu tietynlaisille naisille. Itse kutsun erästä ystävääni Sekaisin Marista -naiseksi, koska kaikki miehet menevät hänestä sekaisin, aivan kuin elokuvassa. Ystäväni on hymyileväinen, eloisa, välitön, ystävällinen ja nätti. Jo se riittää siihen, että saa treffikutsuja lähes tuntemattomilta. Lisäksi kun juttelee paremmin, huomaa että on empaattinen ja fiksu. Tämä on aiheuttanut joillekin miehille pitkäaikaisia päähänpinttymiä ja saanut ne hullaantumaan niin, että olisivat valmiita vaikka jättämään tyttöystävänsä. Miehet ovat kaivaneet ystäväni yhteystiedot välillä monenkin mutkan takaa ja pommittaneet ihastuneilla viesteillä. Ja ystäväni ei edes flirttaile tai käyttäydy mitenkään vihjailevasti. Vierestä olen todistanut yhden tälläisen hullaantumisen. Ystävä suhtautuu tunneasioihin vakavasti, on yleensä pitkissä parisuhteissa, eikä leiki niiden miesten tunteilla, ja torjuu kohteliaasti, ja on ain
Joo just näin. Sellainen tietynlainen viaton aura, nainen ei itse tajua omaa viehätysvoimaansa ja on vain avoimen ystävällinen, hymyileväinen ja huomaavainen kaikille. Toki myös nätti ja timmi. Ei välttämättä edes mikään kovin nuori, mutta riittää että nuorekas ja mielyttää silmää.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän nuo kassatätit on alkaneet uskomaan että hymyilevä miesasiakas on vähintäänkin ihastunut? Tylsä elämä? Katsonut liikaa romanttisia elokuvia? Yökerhossa varmaan räjäyttää potin kun ohimennen puolihuolimattomasti täräyttää, että olen muuten Prisman kassa. ; )
No johtuisko jatkuvista iskuyrityksistä joita joutuvat kokemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille taas näyttää ihastumiseen riittävän jo miehen julkkisstatus. Jokainen tv:ssä nähty mies herättää kovasti tunteita ja nostaa tunnelmia.
Miehet eivät tunnetusti tällaiseen sorru tai ihastu julkkisnaisiin, vai mitä :D
Ihastu? Ehkä. Halua parisuhdetta? Tuskin. Ei tuollaisella instatms -naisella ole mitään, mitä järkevä ihminen edes haluaisi. Huomionhakuinen, säälittävä otus, joka ei osaa edes töitä tehdä elääkseen. Rahastaa vain paljaalla pinnalla. Haluaa päästä kaikessa mahdollisimman helpolla. Toisin sanoen, ei panostaisi siihen suhteeseen pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sinäkin luulet, että kaikki hymyily, ystävällisyys ja flirtti on ihastumista. Ei ole. Se on vain hymyilyä, ystävällisyyttä ja flirttiä.
Ei ap luule, vaan miehet näin kuvittelee.
Itse huomasin myös nuorempana, että hymyily tarkottaa miehille flirttiä., tai ystävällisyys ylipäätä.
Puoleensavetävän naisen hymyily ja ystävällisyys kääntyy mielessäni herkästi flirtiksi, koska himot, mutta en minä suurimman osan hymyilyä ja ystävällisyyttä miellä flirtiksi, koska itsellä ei herää mitään ajatuksia niistä.
Näin.
Rehellisesti tämä varmasti pohjimmiltaan syy.
Asiakaspalvelijoiden hymyä ei koskaan pitäisi tulkita flirtiksi (saati nyt ihastumiseksi), koska miellyttävä käytös on lähes varmasti vain hyvän työntekijän ammattiaitoa.
Vasta sitten, jos satunnaisesti kohdattu ihminen hymyilee ja katsoo viettelevästi silmiin, niin voi olettaa, että takana saattaisi jotain ollakin. Nuo ovat niitä ihmisiä, joita kannattaa kysyä treffeille, jos olet myös itse kiinnostunut. Eivät kaikki flirttailijat tietysti halua treffejä, mutta se on sellainen hyvä vähimmäismerkki mahdollisuudesta siihen. Valitettavasti suuri osa ihmisistä on liian arkoja.
Jaa. Minä kyllä hymyilen takaisin samalla tavalla kuin minulle hymyillään. Monikohan aspa kuvittelee minun olevan ihastunut häneen. Tietenkin valitsen mieluiten hymyileväisen, miellyttävän näköisen kassan, jos minulla ei ole kiirettä mihinkään. Lämmittää mieltä, mutta ei ole ihastusta.