Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuuko miehet jotenkin tosi helposti kaikkiin naisiin kenen kanssa on tekemisissä?

Vierailija
18.12.2024 |

Kun tuntuu että asiakkaat ihastuvat, perhetutut, naapurit Jos enemmän on tekemisissä ja vähän hymyilee ja on ystävällinen. Pitäiskö olla tyly?

Kommentit (238)

Vierailija
21/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihastu helposti. Vaatii tiettyjä ominaisuuksia naiselta. Ominaisuuksia, jotka eivät näy päälle päin heti.

Kysymys kuuluikin, kun ollaan enemmän tekemisissä?

Vierailija
22/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi edellinen keskustelu aiheesta poistettiin. Mutta jopa mieheni huomannut joidenkin kohdalla että käyttäytyvät kuin olisivat ihastuneita. Esim naapuri, joka tulee juttelemaan ja keksimään tikusta asiaa. Yksi asiakas oli myös hyvin tuttavallinen vastikään, muun muassa haukkui vaimoaan ja laittoi flirttailevia viestejä. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ihastumista, jos haluaisi "testata" naisen sängyssä. 

Vierailija
24/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostus herää, ei romanttinen ihastuminen. Himo esim voi herätä. Tai kiinnostus viehättävään persoonaan, olkoon ystävä tai rakkaus. Mies tekee päätöksen nopeasti, onko naaras mahdollisesti romanttiseen suhteeseen, himosuhde vai platoninen yhteys. 

Miehet ja naaraat.

🤢

Vierailija
25/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille taas näyttää ihastumiseen riittävän jo miehen julkkisstatus. Jokainen tv:ssä nähty mies herättää kovasti tunteita ja nostaa tunnelmia.

Vierailija
26/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olin tälläisen  Auervaaran kanssa yhdessä viitisen vuotta. Lopulta kun hän oli yksin kaupungissa hän petti. Itse olin mökillä lomalla. 

Vierailija
27/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut miehet ihastuu kaikkiin naisiin joiden kanssa ovat tekemisissä. Ja kuvittelevat että naisetkin ihastuu kaikkiin miehiin.

Nuoruudessa oli tällainen tapaus. Hän todellakin yritti ihan jokaista naista, joka kaupungissa asui. Ihan kaikki oli potenttiaalisia kumppaneita. Hänestä loisti sellainen epätoivo, että vaikka joku olisikin ihastunut takaisin, niin olisi antanut pskit, koska eihän kaikkiin voi oikeasti ihastua/rakastua. 

Vierailija
28/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi edellinen keskustelu aiheesta poistettiin. Mutta jopa mieheni huomannut joidenkin kohdalla että käyttäytyvät kuin olisivat ihastuneita. Esim naapuri, joka tulee juttelemaan ja keksimään tikusta asiaa. Yksi asiakas oli myös hyvin tuttavallinen vastikään, muun muassa haukkui vaimoaan ja laittoi flirttailevia viestejä. T. Ap

Tuollaisille asiakkaille laitan estot. Olen ammatissa jossa on yleistä, että ihastusta herää ammatinharjoittajaan tai asiakkaaseen. Se on ihan normaalia ja inhimillistä, mutta jos ei osaa hillitä ihastumistaan niin asiakassuhde on sitten siinä. Ihmiset keskimäärin osaavat hillitä tunteensa hyvin. Minäkin ihastun helposti, jos tapaan mukavan ja kiinnostavan ihmisen, mutta aikuisuuteen kuuluu se, ettei juokse jokaisen impulssin perässä ja antaa ihmisten olla rauhassa.

Vierailija
29/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko naiset oikeasti noin tietämättömiä?

Vierailija
30/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille taas näyttää ihastumiseen riittävän jo miehen julkkisstatus. Jokainen tv:ssä nähty mies herättää kovasti tunteita ja nostaa tunnelmia.

Miehet eivät tunnetusti tällaiseen sorru tai ihastu julkkisnaisiin, vai mitä :D

Vierailija
31/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ignoorata miehet kokonaan, tylyys on tylsää itselle.

Vierailija
32/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut miehet. Jotkut eivät puolestaan ihastu. Ihmeellistä, ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
33/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Eivät koskaan, ikinä fanita instalortukoita, poliitikkoja ja jopa kuvittele, että näiden suoma huomio kohdistuu _henkilökohtausesti_ heihin! Eivät _koskaan _!

Vierailija
34/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa ihastunut töissä pidempiaikaisiin tuttuihin, joiden kanssa juttu on luistanut. Nämä eivät ole olleet mitään isotissisiä blondeja vaan oman ikäisiä, mukavia ja huumorintajuisia sinkkunaisia.

En ole heitä lähestynyt mitenkään, enkä tule lähestymäänkään. Melko varmasti toisella näistä oli tunteita minua kohtaan.

Vierailija
35/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille:

Ihastuminen = voisin panna

Rakkaus = seksi

Eli jokainen nainen, jota voisi panna, on ihastuksen kohde ja vörtti yrittämiselle.

Samaa se on monelle naisellekin jos se mies on riittävän pantavan oloinen ja ovulaatio on ajankohtainen kuukautiskierrossa.

Valitettavan moni ihminen unohtaa, miten primitiivisiä eläimiä mekin olemme. Kaikkea toimintaa lopulta ohjaa pohjimmillaan halu lisääntyä.

Myös niilläkin jotka vannottavat lapsettomuutta. Samat primitiiviset vaistot siellä taustalla silti toimivat eivätkä alkukantaiset halut katoa mihinkään.

Saa toiminnan toki verhota vaikka millä ylevillä konsepteilla ja nimillä. Pohjimmiltaan kuitenkin ihastuminenkin on hyvin primitiivinen fyysinen prosessi joka pohjimmiltaan tähtää potentiaaliseen lisääntymiseen.

Naisille pantavan oloisia miehiä on miehistä max 0,01 %. Miehillä vastaava taitaa olla lähes 50%.

Vierailija
36/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ihastuttiin ihan säännöllisesti lastenhoitajavuosina. Jotkut miehet eivät vaan tajunneet, että hymyilin tavattaessa kohteliaisuudesta ja hoidin heidän lapsiaan, koska se on työ eikä huvia. Saati sitä, että mulla voisi olla oma mies. Kyllä kaikenlaista kuvitelmaa maailmaan mahtuu.

Vierailija
37/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole läheskään niin tavallista kuin naisilla.

Vierailija
38/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ihastuvat kaikkiin kauniisiin naisiin. Esittävät olevansa kiinnostuneita naisten jutuista, mutta todellinen tarkoitus on saada seksiä näiltä naisilta.

Vierailija
39/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Eivät koskaan, ikinä fanita instalortukoita, poliitikkoja ja jopa kuvittele, että näiden suoma huomio kohdistuu _henkilökohtausesti_ heihin! Eivät _koskaan _!

kuka helvetti fanittaa poliitikkoja?

Vierailija
40/238 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki miehet olisivat olleet ihastuneita, jotka ovat hymyilleet minulle elämäni aikana, en olisi varmaankaan sinkku. Sinkkuna tässä on kuitenkin menty jo viimeiset 21 vuotta. Olen itse hymyilevä, jos minulle ollaan mukava. Saatan myös helposti koskettaa tai halailla tuttavamiehiä. Ei nämä ole torjuviltakaan näyttäneet tmv, mutta mitään sutinaa ei ole näin pitkänkään ajan kuluessa kenenkäään kanssa syntynyt. Ainoat, jotka ovat lähestyneet ja vastenmielisin ehdotuksin, ovat olleet n.70 vuotiaita puiston penkin kuluttajia. 

Oletko "kirveellä" veistetty kasvoilta, pötkylävartalo tai lihava?

Itse en ole lihava mutta aina ollut isommanpuoleinen ja muodoton. On aina pidetty yhtenä jätkistä eikä niinkään potentiaalisena romanttisena kumppanina.

Olen kyllä aloitteita tehnyt, mutta ei ketään miestä kiinnosta. Paitsi juuri niitä 60+ vuot

No kun en ole. Olen tyyliin "söpö", mutta aika monia miehiä pidempi (178cm). Itselleni miehen pituus ei ole mikään juttu. En tiedä päädynkö kuitenkin siksi vain friendzonelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi