Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu vapaiden miesten kiinnostus

Vierailija
17.12.2024 |

Naimisissa olevasta keski-ikäisestä naisesta? Minulla on jatkuvasti tätä: hyvännäköiset, korkeasti koulutetut ja yli mediaanipalkan tienaavat sinkkumiehet haluavat treffeille ja suhteeseen kanssani. Iskeekö niille jokin kilpailuvietti vai mistä on kysymys? Luulisi, että vapaitakin naisia olisi tarjolla.

Olen pitkähiuksinen, akateeminen ja naisellisesti pukeutuva nainen.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilijan haaveita.

Vierailija
62/80 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaisi miettiä omaa käytöstäsi. Miesten käytöksestä et ole vastuussa, mutta... Ei tollaisiin tilanteisiin, joita kerrot, vain ajauduta. Ymmärrän miesten kiinnostuksen, se on ihan luonnollista, mutta että "ihan yhtäkkiä" haluaisivat, että eroat ja nait heidät, niin ei. Ainakaan itselleni ei ole mikään ongelma ilmaista, etten ole kiinnostununut mistään säädöistä (olen varattu) jos huomaan mitään merkkejä siihen suuntaan, ja silti tekemään sen ystävällisesti ja toista loukkaamatta. Hommalle kannattaa laittaa toppi vaikka huumorin keinoin ihan jo ekasta merkistä. 

Olen empaattinen, hyvän kasvatuksen saanut, sellainen naapurintyttö-tyyppi. Miehet tulevat helposti kertomaan omista ongelmistaan, elämäntilanteistaan ja haaveistaan. Minkäs teet 🤷🏻. Toki voisi olla tyly ja ilkeä ja sanoa, että minä en sun juttujasi kuuntele.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
64/80 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä voi ihminen olla?! Hävettää olla samaa sukupuolta aloittajan kanssa. 

Aloittaja ei taida olla naista nähnytkään...

Haiskahtaa eräältä tän palstan vakioasukkaalta

Vierailija
65/80 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä voi ihminen olla?! Hävettää olla samaa sukupuolta aloittajan kanssa. 

Aloittaja ei taida olla naista nähnytkään...

Haiskahtaa eräältä tän palstan vakioasukkaalta

Olen nainen ja tykkään miehistä, sori siitä.

ap

Vierailija
66/80 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provoilijan haaveita.

Nuoret miehet ovat nykyään homoja.

Vierailija
67/80 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/80 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
69/80 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollektiivinen alitaju. Jos yksi halua, kaikki haluavat. Jos kuka ei halua, kuka ei halua. Pitää osata katsoa pintaa syvemmälle. Ja inhimmillisyys maksaa aina enemmän, kun hieno puku, arvokas titteli. 

Vierailija
70/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollektiivinen alitaju. Jos yksi halua, kaikki haluavat. Jos kuka ei halua, kuka ei halua. Pitää osata katsoa pintaa syvemmälle. Ja inhimmillisyys maksaa aina enemmän, kun hieno puku, arvokas titteli. 

No useampi kuin kolme tai neljä.

ap

Vierailija
71/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaisi miettiä omaa käytöstäsi. Miesten käytöksestä et ole vastuussa, mutta... Ei tollaisiin tilanteisiin, joita kerrot, vain ajauduta. Ymmärrän miesten kiinnostuksen, se on ihan luonnollista, mutta että "ihan yhtäkkiä" haluaisivat, että eroat ja nait heidät, niin ei. Ainakaan itselleni ei ole mikään ongelma ilmaista, etten ole kiinnostununut mistään säädöistä (olen varattu) jos huomaan mitään merkkejä siihen suuntaan, ja silti tekemään sen ystävällisesti ja toista loukkaamatta. Hommalle kannattaa laittaa toppi vaikka huumorin keinoin ihan jo ekasta merkistä. 

Olen empaattinen, hyvän kasvatuksen saanut, sellainen naapurintyttö-tyyppi. Miehet tulevat helposti kertomaan omista ongelmistaan, elämäntilanteistaan ja haaveistaan. Minkäs teet 🤷🏻. Toki voisi olla tyly ja ilkeä ja sanoa, että minä en sun juttujasi kuuntele.

ap

Et ole empaattinen jos et ymmärrä, miten voit vetää rajan olematta tyly ja ilkeä. Juttuja voi aina kuunnella halutessaan ja olla empaattinen, mutta sillä ei päädytä tilanteisiin, joista itsesi jatkuvasti löydät. Opettele vetämään terveet rajat. Toisekseen ei sun ole mikän pakko kuunnella kenenkän jorinoita, edes kohteliaisuudesta, vaan sen voi torpata ystävällisesti siirtymällä toisiin aiheisiin tai poistumalla tilanteesta. Ongelma ei edelleenkään ole ne miehet, vaan sun rajattomuutesi.  

Vierailija
72/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen: rajattomuutesi lisäksi se, että jostain syystä, jota sun olisi hyvä tutkailla, itsetuntoasi hyväilee tämä huomio ja siksi et kykene, tai halua, katkaista sitä, vaikka ymmärrät itsekin, mihin se johtaa. Miksi sun pitää miellyttää miehiä? Äläkä nyt sano, että kuuntelet myös naisia. Me molemmat ymmärretään, ettet naisten kanssa päädy samoihin tilantesiin. 

Vierailija
73/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varattu. Et jää roikkumaan kun pitää heivata.

No kun nyt kaksi tällaista vuoden sisään on yrittänyt saada minua eroamaan miehestäni ja olemaan parisuhteessa heidän kanssaan. Puhuneet yhteenmuutosta jne. Olen jättänyt heistä molemmat. Vaikea ymmärtää.

ap

Niin siis heti kättelyssä vaativat yhteenmuuttoa? Miten jouduit heidät jättämään? Olitte siis jotenkin treffiasteella? Annas kun kokenut täti arvaa: tapailitte ainakin ja annoit jotakin ainakin käytökselläsi ymmärtää. Vai luuletko, että sokaistuivat sinusta noin vain ilman vastavuoroisuutta?

Vierailija
74/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun nyt kaksi tällaista vuoden sisään on yrittänyt saada minua eroamaan miehestäni ja olemaan parisuhteessa heidän kanssaan. Puhuneet yhteenmuutosta jne. Olen jättänyt heistä molemmat. Vaikea ymmärtää.

ap

Niin siis heti kättelyssä vaativat yhteenmuuttoa? Miten jouduit heidät jättämään? Olitte siis jotenkin treffiasteella? Annas kun kokenut täti arvaa: tapailitte ainakin ja annoit jotakin ainakin käytökselläsi ymmärtää. Vai luuletko, että sokaistuivat sinusta noin vain ilman vastavuoroisuutta?

Jouduin jättämään, koska en halunnut erota. Totta kai tapasimme - paljonkin. Tunsin myötätuntoa ja hellyyttä.

ap

Vierailija
75/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Nuo vapaat varattuja naisia metsästävät äijät ovat siipeilijöitä; etsivät eronnutta, koska arvelevat tällä olevan vauraammat elinolot. Voivat olla myös ns. sarjakus.......jia.

Vierailija
76/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen empaattinen, hyvän kasvatuksen saanut, sellainen naapurintyttö-tyyppi. Miehet tulevat helposti kertomaan omista ongelmistaan, elämäntilanteistaan ja haaveistaan. Minkäs teet 🤷🏻. Toki voisi olla tyly ja ilkeä ja sanoa, että minä en sun jut

Haöusin kuunnella heitä, koska olen empaattinen. Ja kuten aloituksessa mainitsin; komeita ja hyväkäytöksisiä miehiä olleet kaikki.

ap

Vierailija
77/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäys edelliseen: rajattomuutesi lisäksi se, että jostain syystä, jota sun olisi hyvä tutkailla, itsetuntoasi hyväilee tämä huomio ja siksi et kykene, tai halua, katkaista sitä, vaikka ymmärrät itsekin, mihin se johtaa. Miksi sun pitää miellyttää miehiä? Äläkä nyt sano, että kuuntelet myös naisia. Me molemmat ymmärretään, ettet naisten kanssa päädy samoihin tilantesiin. 

En yritä miellyttää miehiä. Vain olen minä, keskustelen ja kuuntelen. Tottakai huomio hyväilee itsetuntoani - kenenpä ei!

ap

Vierailija
78/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaat naiset haluu vaan irtoilla.

Vierailija
79/80 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija