Miten voi olla näin pieni yhtiövastike?
Asunnossa on velkaosuutta 1 385 098 euroa, joten sen pääomavastike on huimat 12 613 euroa kuussa. Yhdessä hoitovastikkeen kanssa yhtiövastike on 14 331 euroa kuukaudessa.
Metti & Mikael Forsellin kämpästä kyse.
Kommentit (18)
Varaudutaan ainakin kunnolla tuleviin remontteihin.
Prinssi Charles varmaan hoitaa talvella lumityöt
Siinö on kaiketi neliöitä aika lailla
Ei ole ollut varaa ostaa käteisellä
Hoitovastike noin 1700e kkssa. Mikä lämmitys?
Kuinka niin pieni? Voitko tarkentaa, miksi näin ajattelet? Normaalihan tuo on, jos mietitään pääomavastiketta ja lainaosuutta. Hoitovastike myös ihan normi neliöihin nähden.
Keitä nämä ihmiset ylipäätään ovat?
Mitähän palveluita tuossa kiinteistössä on tarjolla?
Laske. Jos otat vajaa puolitoista miljoonaa lainaa esim 15 vuodeksi, sen kuukausilyhennys on about tuon verran.
Sitähän tuo rahoitusvastike on, lainaa.
Sanni16kerava
Vierailija kirjoitti:
?? Avaatko vähän tätä kommenttiasi?
hys hys eihän kukaan työssä käyvä saa haluta parempaa turvallisempaa asumis ympäristöä. nyt on tullut kaupunkien ja kuntien pakko intekrointi tiensä päähän. meidän yhtiössä 3 kunnan omistamaa asuntoa joista pelkkää häiriötä 4 kertaa vuodessa on häätö poliisi käynyneet 20 kertaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velkaosuutta ei ole maksettu pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velkaosuutta ei ole maksettu pois.
Ei se kuule ole noin yksinkertaista muilla kuin köyhillä.
Rikkaita koskee taas seuraavat lainalaisuudet rahoitusmaailmassa:
Jos taloyhtiön laina on olemassa edullisimmilla ehdoilla kuin mitä pankista saa, niin ei kannata maksaa pois.
Tai jos lainakulut on pienemmän kuin mitä saat sijoittamalla saman rahan itse muihin sijoituksiin, on tyhmää maksaa pois.
Ja onhan tuossa se kiva puoli, että jos jätät maksamatta niin velka kaatuu muiden osakkaiden niskaan eikä omaan.
Sanni16kerava
uskaltaako sanoa olen erittäin tyyväinen kt olen kokenut ok asumisen saatikkaan rt talkoot ja kyttäysen
ilmeisesti koko pytinki on tehty platinasta. Miten voi olla noin kovat vastikkeet. Ei pitäisi olla mahdollista.