Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TikTokin jälkeen kaikki katoaa??

Vierailija
17.12.2024 |

Moi kaikki! En tiedä, olenko tulossa hulluksi vai onko tässä jotain oikeasti mystistä meneillään, mutta kerron teille silti, koska en enää tiedä, nauraisinko vai itkisin.

Asensin TikTokin pari viikkoa sitten, ja siitä lähtien mun elämä on alkanut muistuttaa jotain huonon kauhuelokuvan alkua. Tavaroita katoaa. Siis katoaa kuin tuhka tuuleen! Aluksi ajattelin, että se on ihan omaa hajamielisyyttä, mutta nyt homma on karannut käsistä.

Lista kadonneista asioista:

Alushousut. Kyllä, alushousut! Ei mitkään hienot pitsit, vaan ihan perus markettipöksyt. Ei löydy mistään. Pyykkikorissa? Ei. Kaapissa? Ei. Sohvan välissä? Ei. Kuka vie alushousut??? 🤨

Puoliksi avattu joulukalenteri. Olin syönyt vasta kolme luukkua, ja sen jälkeen koko kalenteri vain hävisi. Siis kuka varastaa joulukalenterin? Joku suklaanmakuinen dementiako?

Muisto viimekesäisestä suudelmasta. Tiedättekö sen pienen lämpimän muiston, jonka pitäisi lämmittää talvipäivinä? Poissa. Tyhjä kohta aivoissa. Ihan kuin TikTok olisi vienyt senkin algoritmiensa mukana.

Joka päivä herään ja mietin, mitä seuraavaksi katoaa. Onko seuraavaksi vuorossa toinen sukka vai mun viimeinen itsekunnioituksen rippeeni?

Onko muilla ollut tällaista? Onko tämä joku TikTokin salainen sivuvaikutus vai pitäisikö tässä jo tarkistaa ovien lukot ja kutsua poppamies paikalle? Ehkä TikTok imee mun tavarat digitaaliseen maailmaan, ja kohta tanssin itsekin jossain sovelluksen syövereissä. 💀

Auttakaa, onko tämä algoritmien syytä vai menetänkö mä järkeni? 😅

Katoava Kaisu 🕳

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että tiktok käyttäjien aivotkin on kadonnut ja monet niistä on kadottanut henkensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän