Vanha ystävä soitti pitkästä aikaa ja halusi kertoa, että Suomella on nyt niin hyvä hallitus, ettei ole ennen ollutkaan
Saa kuulemma velkaantumisenkin kuntoon, eikä rasismikaan niin haittaa. On entinen ystävä nykyään ja kerroinkin sen sille, että mun ystäväpiiriin ei kuulu rasisteja. Se tyhmänä nauroi vaan.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Työttömiä miinus sata tuhatta. Näin Suomi laitetaan kuntoon.
Kokkare Sinuhe Wallinheimo sano tänään politiikkaradiossa, että halllitus on tehnyt uskomattoman hyvää työtä työttömyyden eteen. Ollaan saatu huikeita asioita aikaan jo nyt.
Mun täytyy kyllä sanoa, että on jotain mulla mennyt ohi ja pahasti.
Kyllä punavih riittää rahanjakoa,onneksi torpattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko orpo vanha ystäväsi? Vai Häkämies? Tai satonen?
En olisi kokkareita ystävikseni huolinut.
Esimerkki sosialistin suvaitsevuudesta. Mä en leiki eri tavoin ajattelevien kanssa. Mä oon suvaitseva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko orpo vanha ystäväsi? Vai Häkämies? Tai satonen?
Esimerkki sosialistin suvaitsevuudesta. Mä en leiki eri tavoin ajattelevien kanssa. Mä oon suvaitseva ihminen.
Fa s i s mi a ei tarvitse kenenkään suvaita. Kyse ei ole politiikasta, vaan yksinkertaisesti moraalista. En seurustele kusipäiden kanssa. Ja jos et tiennyt, niin jokaisella on oikeus valita omat ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Työttömiä miinus sata tuhatta. Näin Suomi laitetaan kuntoon.
Ja pilkataan päälle.
Marttinen on ärsyttävä paska. Naama on todella ärsyttävän kokoomuslainen.
Vierailija kirjoitti:
Marttinen on ärsyttävä paska. Naama on todella ärsyttävän kokoomuslainen.
Ja rumakin vielä.
Halltus leikkaa sairaspäivärahaa.
"Sairastuneen bruttotulot laskevat yli 1000 euroa."
Aivan oikein nyt on hyvä hallitus ja tehdään tarpeellisia päätöksiä vihdoinkin ja Kiurukin voidaan laittaa vaihtoon mikäli meno ei muutu kuten Ben Zyskowicz totesi medialle.