Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoinen (huoneistoala m2) on mielestäsi iso ok-talo?

Vierailija
25.02.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkotini oli 200 neliötä yhdessä tasossa, 4 hengelle. Se oli liian iso.

Vierailija
2/6 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 240, eikä tää tunnu yhtään isolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kolme lasta ja riittävän kokoinen talo olisi n. 130-150 neliötä riippuen pohjaratkaisusta. Neljä makuuhuonetta tarvitaan.

Vierailija
4/6 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmilla on miltei 300 m2 ja talo on tilava, muttei vaikuta mitenkään suurelta. Sen sijaan meillä on " vaan" 125 m2 ja talo on yllättävän ison tuntuinen (tätä sanonut useampi). Ei vaikuta tietenkään isommalta kuin vanhempieni, muttei kukaan uskoisi, että heidän talonsa on yli kaksi kertaa suurempi



Vierailija
5/6 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan tilavat oleskelu- ja seurustelutilat, vierashuoneita 2, tietokoneelle oma huone, kirjoille huone. Käy paljon vieraita pitkänkin matkan takaa.

Vierailija
6/6 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on noin 250 neliöö ja tää tuntuu juuri sopivan kokoiselta meille. Ei ole yhtään turhaa huonetta ja jos uusi vauva syntyisi ei olisi ilman remonttia antaa hänelle omaa huonetta. Onneksi ei sitä tietty moneen vuoteen tarvitsisikaan.



Meillä käy myös paljon yövieraita, joten vierashuone on erittäin tarpeellinen, ettei vieraiden tartte nukkua olkkarin lattialla tms.



Meillä on myös paljon ystäviä, joilla on monta lasta (4-5 lasta) ja on ihan mukava, että he mahtuvat kyläilemään meillä. Itsellämme on vain yksi lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä