Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samat tuotteet saa TEMULTA 3 kerta halvemmalla kuin SUomi-"kaupoista" alennuksella!

Vierailija
17.12.2024 |

googletin niin samat korvakorut saa temulta 2 eurolla kun kaupassa Suomessa 20 e

kaverini tilasi "Suomalaisesta kaupasta" facebook mainoksen kautta alennustalvitakin, 99 e! sitten löysi samanlaisen Temulta tai oliko Ali Exptress ja tilasi 

pienemmän tai isomman version kokeeksi, ja se maksoi 30 e posteineen !! IHAN SAMA TAKKI sama materiaali!

Kommentit (249)

Vierailija
61/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs. Kiinassa tehty tuote tehdään kiinalaisilla standardeilla, kiiinalaisilla työehdoilla, kiinalaisissa oloissa.

Suomessa tehty tehdään suomalaisittain.

Tämä on (voi olla) myös arvovalinta.

No itte valitsen mielumin sen kalliimman kotimaisen mitä ulkomaalaisen halvan. Työtä ja rahaa kotimaahan...

Vierailija
62/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut aika yksinkertaisia juttuja. Datakaapeleita yms. pientä. Laatu on ollut ihan samaa kuin Suomikaupoissa. Kiinassa myydään myös laadukkaita tuotteita, koska siellä on osaamista rakentaa laadukasta myös. Mutta kyllä ne sitten maksavatkin enemmän kuin muutaman euron. Silti paljon vähemmän kuin täältä ostettuna. Mutta jos haluaa vain jotain parin euron juttuja ostaa niin turha itkeä jos ne ei ole yhtä hyviä kuin viiden kympin tuotteet täällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne on ihan samoja tuotteita. Suomessa vaan lisätään hintaan Suomi-lisä.

Vierailija
64/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuote maksaa 15 € Suomessa, se pitäisi siis Temusta saada kolme kertaa halvemmalla? 3 * 15 € on 45 €.

Tarkoittaako tämä nyt että tilaamalla Temusta minulle maksetaan 45 €? Vai maksetaanko minulle 30 €?

Minun laskupään mukaan samanverran halvemmalla saisin sen ilmaiseksi, ja kolme kertaa halvemmalla minulle maksettaisiin 30 €, että ottaisin vastaan jotain mitä en ostaisi Suomestakaan.

Vierailija
65/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temun tuotteet ovat hirveän lapsellisen näköisiä ja ne hajoavat käsiin. Yksikään tuote ei ole kunnollisen näköinen.

Vierailija
66/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun jatkat googlettelua huomaat myös että kulta "dublee" kääty maksaa Timanttiset liikkeessä 79€ ja Temussa alle kaksi ekee, led lamppu Cittarissa 9,90€ ja Temussa 83 senttiä, tartteeko jatkaa?

Vierailija
67/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuote maksaa 15 € Suomessa, se pitäisi siis Temusta saada kolme kertaa halvemmalla? 3 * 15 € on 45 €.

Tarkoittaako tämä nyt että tilaamalla Temusta minulle maksetaan 45 €? Vai maksetaanko minulle 30 €?

Minun laskupään mukaan samanverran halvemmalla saisin sen ilmaiseksi, ja kolme kertaa halvemmalla minulle maksettaisiin 30 €, että ottaisin vastaan jotain mitä en ostaisi Suomestakaan.

Olet kyllä tosi välkky ja ehdottomasti kannattaa kokeilla. Taisi tulla ihan sirkus arkadianmäeltä viestisi, on niin pähkähullua juttua.

Vierailija
68/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta hieman huvittava kommentti..

Vai suomessa lisätään joku mystinen "suomi-lisä".. Mitähän se suomi-lisä oikein sisältää.. Otetaan vaikka palkka, eli suomessa pitäisi olla sama palkkataso mitä kiinassa. Siitä vaan neuvottelemaan kiinapalkkaa itsekukin... 

Ehkäpä suomessa myös tavarat siirtyy paikasta toiseen kiinalaisella hintatasolla. Eli tankkaamaan kiinahintaista bensaa..

Niin ja montakohan palkallista lomapäivää on kiinassa vs suomessa.. eli tuota jokainen suomalainen työntekijä voi varmaan neuvotella itselleen kiinalaiset työehdot.

jne.

Edelleen yritän suosia kotimaisia kauppoja ja kotimaisia tuotteita.

Vierailija
69/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä näyttää samalle EI OLE samaa. 

mutta jos se on niin se on. samalta tehtaalta ne lähtee kaikki

Vierailija
70/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siis kiinnosta se, että Temu myy myrkyllistä ja feikkiä paskaa, jyrää todella monien muun yrittäjän elannon maanrakoon, kuormittaa ympäristöämme turhalla krääsällä ja lentoliikenteellä ym.. OK

Mutta välittäkää kersat edes siitä, että kiinakaupasta tilatessanne maksimoitte idästä nousevan supervallan saaman hyödyn teidän vähistä roposistanne. Kiina ei ole kehitysmaa jota pitää tukea, vaan uuden maailmanjärjestyksen ainoa keskeinen määrittelijä. Eikä siellä päin olla samaa mieltä deistä, wokesta ja muusta hapatuksesta vaan länkkärin kyykyttäminen on tavoiteltavaa. Opetelkaa siis mandariinikiinanne

Juuri luin, että kahden viime vuoden aikana hinnat ovat yleisesti nousseet 17,5 %. Ruoka on kallistunut 22.2 %, SIIS YLI 20% PARISSA VUODESSA! Palkat ja tuet eivät ole nousseet läheskään va

puhelimeen latausjohtoo, kummille vesipyssy tai koiralle ledi valjaisiin. juuri tällästä sällää sieltä tilataan.

Vierailija
71/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai suomessa lisätään joku mystinen "suomi-lisä".. Mitähän se suomi-lisä oikein sisältää.. Otetaan vaikka palkka, eli suomessa pitäisi olla sama palkkataso mitä kiinassa. Siitä vaan neuvottelemaan kiinapalkkaa itsekukin... 

Ehkäpä suomessa myös tavarat siirtyy paikasta toiseen kiinalaisella hintatasolla. Eli tankkaamaan kiinahintaista bensaa..

Niin ja montakohan palkallista lomapäivää on kiinassa vs suomessa.. eli tuota jokainen suomalainen työntekijä voi varmaan neuvotella itselleen kiinalaiset työehdot.

jne.

kyllä kesko riistää ruuan tuottajiakin suomessa. miksei perus asiakkaita? montaa tuotetta kun suomessa ei valmisteta, ei sietä kukaan marimekon lakanoita tilaa

Vierailija
72/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tuotteista on oikeasti täsmälleen samoja Kiinassa valmistettuja tuotteita. Sieltä kaikki suomalaiset halpakaupat tavaransa tilaavat. 

Vierailija
73/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvin tyytyväinen Temu-ostoksiini. Olen yli kuusikymppinen pitkäaikaistyötön. Menetin vakityöni aikanaan yt-neuvotteluissa, kun firma halpuutti työt Unkariin ja Kiinaan. Edellishallituksen aikana turvanani oli vielä velvoitetyö ja positiivinen työllisyyskehitys. Sain lyhyitä työpätkiä. Tämä nykyinen katastrofihallitus sössi positiivisen kehityksen hetkessä ja leikkasi tulevaisuudennäkymät synkiksi. Nykyään säästän kaikessa. En käy enää ostoskeskuksissa alennusmyynneissäkään, en edes mene -60% ilta-aleen vaan ostan pelkkää perusruokaa keskittäen ostot Lidliin. Eineksiä en enää osta lainkaan. Jos tarvitsen jotain, mitä en saa Lidlistä, kierrätyskeskuksen ilmaislaareista tai Tori.fi "annetaan" ryhmästä, tilaan sen Temusta. Saan tavaran halvemmalla kuin kotimaisista kivijalkakaupoista tai verkkokaupoista, eikä matka- tai postikuluja tule. Paketit noudan lähipostilokeroista.

Olen ostanut mm. pölynimurin pusseja, biojätepusseja, vaatteiden korjaustarvikkeita ja joulu- ja syntymäpäivälahjoja vaivattomasti Temusta. Opiskelijapojallani on niin iso kengännumero, ettei hänelle saa marketista kenkiä. Temusta olen ostanut hänelle muutamat aivan kelvolliset kengät. Kännykän panssarilaseista ja suojakuorista kivijalkaliikkeet kiskovat järkyttävää ylihintaa. Olen Temusta tilannut näitä myös tuttaville murto-osahinnalla ja saanut jopa hieman rahaa vaivanpalkaksi.

Minun vähät rahani eivät pelasta kansantaloutta. Tiedän tuttavia, jotka eläköidyttyään hyväpalkkaisista töistä ovat asuneet käytännössä Espanjassa. He kuluttavat rahansa siellä ja pelkkä vuokrakin on toista tonnia. Miksi heitä ei vaadita maksamaan vuokriaan Suomeen ja tekemään ruokaostoksiaan suomalaisissa kaupoissa? Minä en ole vuosiin lentänyt lentokoneella, joten kai minun vähäiset Temu-pakettini silloin tällöin kuormittavat lentoliikennettäkin aika vähän.

Täällä pelotellaan temutuotteiden myrkyllisyydellä. En usko tuohon väitteeseen ollenkaan. Sitä paitsi en meikkaa, värjää hiuksia, käytä auringonsuojavoiteita, polta tupakkaa, juo limonadeja tai alkoholia. Noista ei siis minuun kerry myrkkyjä. Satunnainen temutuotteen käsittely kuormittaa elimistöäni paljon vähemmän.

Vierailija
74/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä kännykän panssarilaseja saa Temusta 2 kpl noin 2 eurolla, kivijalkaliikkeessä yksi panssarilasi maksaa jotain 30 euroa.

Vierailija
75/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuote Suomessa 10 €, ap:n mukaan Temulla 3x. 3x10 = 30 €. Mikään ei valitettavasti voi olla kolme kertaa halvempaa. Se voi maksaa kolmasosan.

Vierailija
76/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kyllä kesko riistää ruuan tuottajiakin suomessa. miksei perus asiakkaita? montaa tuotetta kun suomessa ei valmisteta, ei sietä kukaan marimekon lakanoita tilaa"

Se on kyllä valitettavaa että isot kauppaketjut yrittää saada tuotteet puoli-ilmaiseksi. Pitäisi tuottajienkin liittoutua suuremmiksi kokonaisuuksiksi että heillä olisi parempi neuvotteluasema kauppoja vastaan.

Keskosta sen verran että keskohan on pörssiyritys, eli jokaisella on teoriassa mahdollisuus päästä keskon voittoihin käsiksi hankkimalla osakkeita helsingin pörssistä. Kesko maksaa noin 5% osinkoa per osake. Jokainen toki tekee omat sijoituspäätöksensä itte, kunhan totesin asian.

Vierailija
77/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa kiinakrääsää ne enimmäkseen on. 

Ei ole. Kaupoissa oleva tavara on turvatarkastettu, ja täyttää EU:n vaatimukset. Suoraan Kiinasta tilattu voi olla missä tahansa lapsityöpajassa myrkkyaineista valmistettu.

Niissä samoissa lapsityövoimapajoissa tai muuten työvoimaa paskasti kohtelevissa paikoissa ne hienommatkin merkit tehdään, mukaanlukien superbrändit. Amazon on erityisen kuuluisa työvoimansa erittäin huonosta kohtelusta ihan täällä läntisellä pallonpuoliskolla.

Ananasmehut ja ruoat tehdään ihan yhtä paskoissa paikoissa.

Peruskapitalismia.

Vierailija
78/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jne.

kyllä kesko riistää ruuan tuottajiakin suomessa. mi

Just mietin, että mitä kaikkea ihan Suomessa tehtyä suomalaista tuotetta saa, kun monet hankkivat tuotteiden osat ulkomailta tai teetättävät työn suoraan ulkomailla, kuten Arabia ja Marimekko. Pentik taitaa vielä tehdä Suomessa suomalaisille. Lastenvaatteille Paapii ja muut vastaavat minulla ei ole käyttöä.

Mites se Mustin ja Mirrin perunahiutaletapaus? Suomalaista laatua laadukkaista raaka-aineista = ruokajätettä eläimille luomuruoan hinnalla.

Vierailija
79/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä kännykän panssarilaseja saa Temusta 2 kpl noin 2 eurolla, kivijalkaliikkeessä yksi panssarilasi maksaa jotain 30 euroa.

Se ei ole kolmekymmentä kertaa halvemmalla.

Vierailija
80/249 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos tehtäisiin jotakin sen eteen, että ihmisten ryöstäminen loppuisi ja olisi varaa muunlaisiin ostoksiin kuin Temuun? Ei se mikään ihme ole ettei talous pyöri.

No, siis, te temuttajathan itse aiheutatte osaltanne sen, ettei teillä (tai muillakaan) ole varaa ostaa kuin temusta.

Ostaminen temusta on kuin oman talon myyminen pala kerrallaan roposilla naapurille.

Voi voi, et sitten ole huomannut, mikä taho oli se joka vei tuotannon Kiinaan! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä