Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Filosofian maisterin tutkinto on arvostetuimpia kuin joku diplomi-insinööri

Vierailija
17.12.2024 |

Naiset pitää enemmän jos on FM

Sori siitä DI:t

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkanmaksaja on vähän erimieltä. 

Sori siitä hei mutta pitäisi osata jotain että siitä voi maksaa.

Ai biologi ei osaa mitään? Maantiedettä lukenut ei myöskään? Ja jne? 

Opettaa yläastelaisia varmaankin. Ja osallistua eloapinointiin. Niissä kuvioissa et diplomi-insinöörejä näe.

Ei näe, ei. Tukkivat kuitenkin liikennettä makaamalla jurrissa pitkin katuja. Ilmeisesti jotain teekkarikapinaa.

Vierailija
62/70 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen?

Miksi ketjussa jauhetaan opettajista?

Ei opettajia kukaan arvosta 🤣

Esimerkiksi vaikka siksi, että aineenopettajista suurin osa on tutkinnoltaan FM, ja se liittyy ihan ketjun otsikkoon. Ja se, että kukaan ei arvosta, ei vähennä työn tärkeyttä. Ilman fysiikan opettajia ei olisi diplomi-insinöörejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kumpiako tarvitaan ja on tarvittu enemmän maailmassa? 

Vierailija
64/70 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häääh, FM ei oikein pätevöitä juuri mihinkään, meillä on Suomessa muutama menestynyt filosofi ja siinä kaikki.

FM antaa maisterin paperit jos sellaiset duuniin vaaditaan, mutta kyllä se käytännön osaaminen pitää hankkia muita teitä.

Tässä äsken luki pitkä litania ammatteja, joita FM:t tekevät + tietenkin aineopettajat kaikilla asteilla sekä kaikki ne ammatit, joissa on pääsyvaatimuksena soveltuva korkeakoulututkinto.

Vierailija
65/70 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs työttömän vajacin päivään muuta kuuluu?

Humanistit ovat itse asiassa yleensä vähiten työttömiä. 

Vierailija
66/70 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkäaikaistyötön FM, humanisti. Mieheni menestynyt ja hyväpalkkainen DI, työtöntä päivää ei vielä ole ollut. Niin, mitenhän minin arvostukseni omaa FM-tutkintoani kohtaan?

Vierailija
67/70 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkäaikaistyötön FM, humanisti. Mieheni menestynyt ja hyväpalkkainen DI, työtöntä päivää ei vielä ole ollut. Niin, mitenhän minin arvostukseni omaa FM-tutkintoani kohtaan?

Minkä alan humanisti?

68/70 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin FM( biologia, maaperägeologia, sivuaineina kemia geofysiikka ja maantiede). Olin keskisuuren kaupungin ympäristöjohtaja ja lukuisia kertoja palkkasin määräaikaisiin töihin mm. vesitekniikan DI - Insinöörin tai talonrakennus vastaavan. Sitten monet heistä " luikertelevit" teknisen puolen pätkätöihin ja siitä ura urkeni. Siis minä biologina autoin nuoria DI-jäpyköitä urallaan. Nyt olen eläkkeellä ja he tuskin haluavat edes tervehtiä marketeissa. Tällaista elämä. 

Vierailija
69/70 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiiii

Vierailija
70/70 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moni fil.maisteri hakee meille perus toimistohommiin..johon riittää merkonominkin tutkinto, että en tiedä onko kuinka kova kysyntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi