Mitä naiset toivovat joululahjaksi 2024.
Kertookaa mitä toivoisitte jolulahjaksi tänävuonna? Ps :vastaamalla autatte monia miehiä.
Kommentit (27)
Minä olen toivonut tähän mennessä paistinpannua (sellasta vähän laadukkaampaa), leivänpaahdinta ja manikyyrilahjakorttia. Miehen mukaan pannu ja paahdin on huonoja toiveita, kun ne on kodinkoneita, mutta minä sanoin, että jos on hyvä pannu, niin ruokaa on entistä kivempi laittaa ja se pannu ilahduttaa aina kun sitä käyttää. Samoin paahdin, minä syön joka aamu paahtoleipää ja vaikka vanha paahdin toimii, niin se on kuitenkin vähän nuhjainen ja lasten pop tartseista on jäänyt siihen palanutta sokeria jota ei saa enää irti.
Olisin varovainen lahjakorttien kanssa. Konkurssia konkurssin perään...
Tietääkö kukaan mitä ovat tämän joulun "hittilahjat"? En itse ole ostamassa (lahjat jo ostettu), mutta ihan uteliaisuudesta kysyn.
Yhtä käsilaukkua olen katsonut. Tärkeitä laatutekijöitä on ollut sen valinnassa, että sitä ei ole teetetty missään kehitysmaassa vaan Euroopan alueella ja löytyikin pari valmistajaa jotka teettää laukkunsa Englannissa, toinen on Hollantilainen yritys ja toinen Englantilainen. Ehkä lahjon itseäni myöhemmin. Olen jo ostanut itselleni hajuvettä ja Diorilta ostin huulimaalin samassa sävyssä kuin huulipunani kun ajattelin että se kestäisi paremmin eikä tahraisi.
Hankalaa taas tana vuonna
Aikaesempia onnistuneita lahjoja
WC ponton kansi
Rosterinen kuivauslasta
imuri
Paistinpannu
Epaonnistuneita
Kaikki vaatteet
kello
korvikset
Maailmanrauhaa.