Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset toivovat joululahjaksi 2024.

Vierailija
17.12.2024 |

Kertookaa mitä toivoisitte jolulahjaksi tänävuonna? Ps :vastaamalla autatte monia miehiä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän saisi DI:n paperit

Vierailija
2/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mitä ennenkin järkeä ihmiskunnalle ja maailman rauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaa suosikkikirjailijaltani, käsintehtyä suklaata, lämpimät talvihanskat, Like a dragon infinite weatlh Ps5 pelin.

Vierailija
4/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple airpodit, hajuvesi, yksi tietty keraaminen koriste-esine, merinovillakerrasto, jne.... 

Vierailija
5/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin uudet puikot ja villalankaa. 

Vierailija
6/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin villasukat ja puuterin, josta tykkään.

Vierailija
7/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin yöasun, villalankaa, toppasormikkaat, sauvasekoitin (entinen on hajoamispisteessä), karkkeja. 

Ei tietenkään kaikkia tarvitse ostaa, jos sais jonkun noista, olisin tyytyväinen. 

Vierailija
8/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin yöasun, villalankaa, toppasormikkaat, sauvasekoitin (entinen on hajoamispisteessä), karkkeja. 

Ei tietenkään kaikkia tarvitse ostaa, jos sais jonkun noista, olisin tyytyväinen. 

Sauvasekoitin kelpaisi tännekin. Sellainen järeämpi, joka ei heti kuumenisi.

Vierailija
9/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon toivonut merinovillapipoa ja uunipataa. Toivon, että paketista löytyy myös uudet villasukat erikseen toivomatta. Mun mummo aina teki mulle joulupakettiin uudet sukat ja mummon kuoltua äitini on jatkanut tätä perinnettä.

Vierailija
10/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhkean lahjakortin suosikkikosmetologilleni. Siis jotakin henkilökohtaista kuin lahjakortteja, joissa mennään yhdessä jonnekin. 

Vierailija
11/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku laadukas retinolia sisältävä seerumi

Vierailija
12/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivo Bamixia. Mulla on oma perintövehje, se on vanhempi kuin minä (olen 40v) ja toimii täysillä. Ehkä sata kertaa parempi, kuin ne muoviset sekoittimen tekeleet.

Vierailija
13/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo mitään. Itselleni ostin törkeän kalliin kasvovoiteen. -Sinkkunainen

Vierailija
14/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro omiani. Sanon vain muutaman muuten. 1. Raha, nainen ostaa itse. 2. Kirja tai kirjakauppa. Heidän toivoma. 3. Hyvät kuulokkeet koneelle ja sopiva johto. 4. Lempiputiikkiin lahjakortti. 5. Mitä itse haluaa? 6. Kakku ja kukka. 7. Luomua. 8. Nainen sisustusliikkeeseen. 9. Miehen välittäminen. 10. Miehen piirtämä hauska joulukortti. Tai pari tarraa siihen. 11. Autoajelu naisen mielen mukaan, ei liukkaalla. Lämmin auto, joka ei hyydy. 12. Ostoksille ja mies vinguttaa visaa. Budjetti kerrotaan naiselle etukäteen. 13. Sormus. Riipus. 14. Iloinen mieli, ei riitaa. 15. Leipomon myymälä, naisen lempileivoksia. 16. Mies siivosi. 17. Lämmin peite. 18. Muita ideoita? 19. Hyvä puhelin kameralla, jos ei ole. 20. Läppäri. Koneen osien uusiminen.

Vierailija
15/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävisi luomulahjakori jopa. Mutta tiedän ettei osa naisista tykkää jos on haalittu vähän sitä ja tätä. Osa haluaa yhden tai kaksi selkeää isoa lahjaa. Pienempiä erikseen.

Vierailija
16/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivo Bamixia. Mulla on oma perintövehje, se on vanhempi kuin minä (olen 40v) ja toimii täysillä. Ehkä sata kertaa parempi, kuin ne muoviset sekoittimen tekeleet.

Kiitos paljon vinkistä. Koneiden kanssa on aina vaikea tietää, mikä olisi hyvä.

Vierailija
17/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti urheiluliikkeeseen. Kausimaksu liikuntasaliin missä voisin kokeilla erilajeja. Vuoden alussa alkaa elämäntapa muutos. Vieläkö itse lähtee mukaan, niin peittokin heiluu välipäivinä. 

Vierailija
18/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Meikkejä, joitan mitä löydät hänen meikkipussistaan kenties.

-Hiustenhoitotuotteita ja tarvikkeita. Varmoja valintoja esim uuden teknologian k18-tuotteet. Sopii kaikille hiustyypeille. Joku hiusrauta tai fööni.

-Vaatteita, jos tiedät koon ja maun. Esim kivoja sukkia, alusvaatteita, neuleita, kaulahuivi, pipo, lapaset yms.

-Tekemistä yhdessä. Esim leffalippuja, teatterilippuja, hotelliyö, pieni viikonloppumatka esim tallinnaan tai tukholmaan tai prahaan.

-Hierontalahjakortti, kampaajakäynti, kasvohoito, jalkahoito

-Kirja, tai jokin muu harrastusväline esim jos käy salilla niin polvituet, tukivyö, remmit. Luistimet, sukset tms jos tykkää talviurheilusta. 

-Joku koru tai kello

- Suklaa toimii aina

-Itsetekemät lahjat kuten saippuat, leivonnaiset, neulomiset, puusta tehdyt figuurit tms. Jotain käytännöllistä. Vaikka korurasia puusta jos osaa nikkaroida.

Tässä muutamia ainakin itseäni miemyttäviä!

Terveisin N 27

Vierailija
19/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis sisustukseen sopiva torkkupeitto, koska minua palelee aina.  Ja suklaata :)

Vierailija
20/27 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllisiä ja käyttöön meneviä lahjoja minulle :)  Ei koriste-esineitä (ellei sitten kirpparilta löydy jotain aivan upeaa tai hullua) eikä mukeja tai kuppeja. Mulla on pieni asunto, joten tavaralahja on aina myös pieni ongelma.

Ilahdun varmasti esim Steam-lahjakortista tai kosmetologin lahjakortista. Joku äänikirjapalvelun tilaus ilahduttaisi myös. Ruokakori säilykkeistä ym menee aina käyttöön. Käyn myös joogassa, eli arvostaisin sitäkin jos joku ostaisi minulle sarjakortin sinne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän