Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisesta halvasta lahjasta olisit iloinen?

Vierailija
17.12.2024 |

Tulee veljen vaimolle.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimenperä jossa on järkeä. Jääkaappimagneetti, joka on mahtava. Hauduketee. Sovellus joka maksaa ja tarjotaan se, joku mistä on hyötyä puhelimessa ja josta pitää erityisesti. Muki jossa on kiva idea. Saippuapalat. Kirjanmerkki joka ei pilaa kirjaa, on hyvin ohut. Erikoinen joulukortti, joka avautuu koristeeksi. Huulivoide, hyvä maku ja tuoksu, ei kemiallinen.

Vierailija
22/26 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän teestä, myös maustetusta, mutta en tietenkään kaikista makuvaihtoehdoista, eli tässä pitäisi tietää minun makuni tai valita jokin maustamaton musta tee. Tee on yleensä halpaa vaikkei ostaisi edullisinta pakettia, mikä nyt ei ole mikään kiva lahja. Myös hyvä, pieni, vähän ylellisempi suklaa tai pähkinäpakkaus olisi mulle hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ssanut joskus näitä mukahienoja kynttilälyhtyjä tai jotain muuta turhaa paskkkaa. Kaapin perällä olivat vuodesta toiseen. Lopulta vuosien jälkeen myin kirpputorilla pois. 

Vierailija
24/26 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeiset korvakorut. Ovat edullisia ja minulle ainakin hyvä materiaali, ei tule allergiaoireita.

googletin niin samat korvakorut saa temulta 2 eurolla kun kaupassa Suomessa 20 e

kaverini tilasi "Suomalaisesta kaupasta" facebook mainoksen kautta alennustalvitakin, 99 e! sitten löysi samanlaisen Temulta tai oliko Ali Exptress ja tilasi 

pienemmän tai isomman version kokeeksi, ja se maksoi 30 e posteineen !! IHAN SAMA TAKKI sama materiaali!

Vierailija
25/26 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa toivon tai lahjakortteja. Parasta olis, jos aikuiset ei lahjoja antaisi, on vähän teennäistä ehkä, eikä jaksais.

Vierailija
26/26 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua aikuisena sellaisia lahjoja, jotka jäävät juhlan jälkeenkin pyörimään kotiin. Sellaisten lahjojen ostamisesta saa vain itselleen maineen riesalahjojen ostajana. Lopulta lahjan saajat puhuvat ostajasta pahaa selän takana: "mitähän turhaa siltä taas tänä vuonna tulee".

Ihmiset ovat nykyään entistäkin tarkempia siitä, mitä haluavat, j mitä haluavat säilyttää kotonaan (on minimalismia ym. elämäntapaa), joten ei aikuiselle kannata kestotavaroita hankkia, vaan jotain nopeasti kuluvia tuotteita.

Jopa lahjakortti, jossa on monta hoitokertaa, voi tulla riesaksi, jos aika on kortilla. Kuten minulla kävi. Mies hankki minulle joskus monta jalkahoitokertaa lahjakorttina, vaikka en koskaan käynyt jossain jalkahoidossa! - ja sitten ketutti varailla aikoja ja mennä sinne uudestaan ja uudestaan, kunnes ne käyntikerrat oli vihdoin käytetty. Lisäksi en tykännyt ko. hoitolasta muutenkaan. Mutta mies suosi sitä, koska hänellä oli bisnessuhteita liikkeen kanssa.