Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillain miehillä on tämä todella ällöttävä tapa sanoa tuntemattomille naisille:

Vierailija
17.12.2024 |

Hymyilisit vähän? 

Kommentit (230)

Vierailija
181/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vedäpä käteesi, Jorma"

Nyt en ymmärrä. Onko tämä sitä jotakin, mitä te maakalaiset sanotte naisen logiikaksi? Onko siellä pakkasta? Pitääkö sinusta jonkun Jorman laittaa käsineet käteensä? Onko hän jälkeläisesi, kun huolehdit noin paljon hänen käsiensä paleltumisesta? 

Vierailija
182/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat kuulla tuota usein ... voisi olla peiliin katsomisen paikka.

Tuolla tarkoitetaan sitä, että kannattaisi olla joskus vähemmän vittuuntuneen näköinen perusilme.

Miksi kannattaisi? Kelle se tekisi ja mitä? En saa yhtään kiinni sun suosituksesta. Perusilme on perusilme, milläs sitä välillä muutat? Vai muutatko itse perusilmettäsi koko ajan?

Miehet sanovat usein, että vanhemmat naiset ovat katkeria ja inhottavia. Toisin sanoen vanhemmat naiset eivät enää teeskentele hymyjä ja kikata tyhmille jutuille. Miehet kokevat, että naisten kuuluu olla miesten mieliksi aina iloisia ja nauravaisia. Kummallista kyllä, eivät vaadi toisilta miehiltä samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tähän voi sanoa? Monet naiset ovat niin vaikeita, että siitä kärsivät jo muutkin...

Tämäkin ymmärretään vahingossa isolla tunteella väärin.

Vierailija
184/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko jotain uusia solvauksia miehille?

Popparit jo kädessä.

Ja muna toisessa, oletan? Saathan kerrankin naisilta sitä paljon kaipaamaasi huomiota.

Ihanaa solvaamista taas. Te naiset olette ihanan oksettavia. Kuvottavia. 

Kiitos, samoin te naisvihamieliset inccelit.

Vierailija
185/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri sitä miksi en viitsi miehenä edes yrittää tehdä aloitetta yhdellekään naiselle.

Tää ketju kiteyttää.

Vierailija
186/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanooko ne toisille miehille (vastaavissa tilanteissa) niin?

No ei taatusti, saisivat nekkuun. 

Ei todellakaan saisi.

Vierailija
187/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo koettu on. Siitä tulee hämmentävä olo. Sehän on samalla iskuyritys (eli kelpaisin tälle tyypille ilman hymyäkin koska tuli just mulle juttelemaan) mutta kuitenkin samalla moite, etten kelpaa tällaisenaan kuitenkaan.

Ei jatkoon, koskaan.

Iskuyritys? Siis onko tuo sitä negaamista? Itse olen ottanut nuo ihan puhtaana vittuiluna.

Vierailija
188/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 9/10 pastanaisesta hymyilisi naama kolvina jos vastaan tulisi toi jenkeissä vakuutusfirman pomon tappanut murhamies.  Ja 10/10 märkis jo housuihin jos tämä hymyilis heille takaisin.

Vierailija
189/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko jotain uusia solvauksia miehille?

Popparit jo kädessä.

Ja muna toisessa, oletan? Saathan kerrankin naisilta sitä paljon kaipaamaasi huomiota.

Ihanaa solvaamista taas. Te naiset olette ihanan oksettavia. Kuvottavia. 

Kiitos, samoin te naisvihamieliset inccelit.

Sanoo kurpahtanut  ja katkera vanhapiika.

Vierailija
190/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajuinen ymmärrys ja havainto siitä, että tämän miehen läsnäolo saa naisen oksentamaan. Tämä realiteetti pyritään kääntämään naisen ongelmaksi hyökkäämällä tämän kimppuun. Ensi kerralla voit vaikka sanoa, että tekee mieli oksentaa ennemminkin

Vierailija
191/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alitajuinen ymmärrys ja havainto siitä, että tämän miehen läsnäolo saa naisen oksentamaan. Tämä realiteetti pyritään kääntämään naisen ongelmaksi hyökkäämällä tämän kimppuun. Ensi kerralla voit vaikka sanoa, että tekee mieli oksentaa ennemminkin

Sekin ongelma on aivan täysin naisen pään sisällä, myös ratkaisu on siellä.

Vierailija
192/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset naiset eivät hymyile juuri koskaan?

Niillä on niin vaikeaa, pimeät talvet, masennus, burn-out ja kuukautiset, tai jotain sellaista.

Joka tapauksessa tämä kaikki on miesten vika, aina.

Vierailija
193/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä hymyilen, kun herrasmies avaa oven tai tarjoaa paikkansa vaikka täydessä bussissa. 

Vierailija
194/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hymyilen hyvännäköisille miehille kyllä pyytämättäkin. Eli jos en hymyile sulle, en halua sun lähestyvän mua. Selkiyttikö tämä asiaa yhtään?

Vierailija
195/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo koettu on. Siitä tulee hämmentävä olo. Sehän on samalla iskuyritys (eli kelpaisin tälle tyypille ilman hymyäkin koska tuli just mulle juttelemaan) mutta kuitenkin samalla moite, etten kelpaa tällaisenaan kuitenkaan.

Ei jatkoon, koskaan.

Naiset kyllä ylianalysoi kaiken 😄 se on enemmänkin tarkoitettu jäänrikkojaksi/iskulauseeksi, mutta onhan se typerän kuuloinen heitto.

Vierailija
196/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla tarkoitetaan sitä, että kannattaisi olla joskus vähemmän vittuuntuneen näköinen perusilme.

Miksi kannattaisi? Kelle se tekisi ja mitä? En saa yhtään kiinni sun suosituksesta. Perusilme on perusilme, milläs sitä välillä muutat? Vai muutatko itse perusilmettäsi koko ajan?

Miehet sanovat usein, että vanhemmat naiset ovat katkeria ja inhottavia. Toisin sanoen vanhemmat naiset eivät enää teeskentele hymyjä ja kikata tyhmille jutuille. Miehet kokevat, että naisten kuuluu olla miesten mieliksi aina iloisia ja nauravaisia. Kummallista kyllä, eivät vaadi toisilta miehiltä samaa.

Ehkä olisivat voineet jättää teeskentelyt sikseen jo lähdössä niin ei tarvis niiden mukaan vanhempanakaan?  Mutta kai naisille rehellisyys on mahdoton asia?

Vierailija
197/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedähän vähän happea. Joillakin on se "resting bitch face". Olen ihan kaupan myyjillä nähnyt. Ei nyt tarvitse väkipakolla hymyillä mutta jos näyttää myrkyn nielleeltä palveluammatissa niin ei hyvä. Tätä myös ihmetellyt että miksi vain Suomessa on näin? 

Vierailija
198/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän miesvaltaisella työpaikalla pahimpien setämiesten ja/tai junttien lempilauseita Ikävä kyllä näitä vielä löytyy. 

Vierailija
199/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset naiset eivät hymyile juuri koskaan?

Hymyllä on eri kulttuureissa erilaisia funktioita. Suomalaisessa kulttuurissa hymyillään yleensä silloin, kun on oikeasti aihetta iloon, eikä se ole sukupuolesta kiinni. Lisäksi valitettavasti lähinnä jotkut miehet tulkitsevat vastakkaisen sukupuolen hymyilyä väärin joko tahallaan tai tahattomasti.

Vierailija
200/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miehenäkin joskus tulee myötähäpeä kun kassalla joku vanhempi 50+ mies heittää nuorelle kauniille kassatytölle jonkun "hirveän hauskan" läpän ja myyjä vaan hymyilee keinotekoisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän