Miksi joillain miehillä on tämä todella ällöttävä tapa sanoa tuntemattomille naisille:
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat kuulla tuota usein ... voisi olla peiliin katsomisen paikka.
Tuolla tarkoitetaan sitä, että kannattaisi olla joskus vähemmän vittuuntuneen näköinen perusilme.
Miksi kannattaisi? Kelle se tekisi ja mitä? En saa yhtään kiinni sun suosituksesta. Perusilme on perusilme, milläs sitä välillä muutat? Vai muutatko itse perusilmettäsi koko ajan?
Vedähän vähän happea. Joillakin on se "resting bitch face". Olen ihan kaupan myyjillä nähnyt. Ei nyt tarvitse väkipakolla hymyillä mutta jos näyttää myrkyn nielleeltä palveluammatissa niin ei hyvä. Tätä myös ihmetellyt että miksi vain Suomessa on näin?
Jännä että se hymypakko koskee vain naisia. Vuosikaudet baarissa töissä en ikinä kuullut että mieskollega olisi kuullut "ja kaupan päälle hymy" -läppää. Itse kuuli tietenkin, samoin kuin naiskollegat, vaikka ihan samalla tavalla palveltiin ystävällisesti kaikki.
Miehillä tuntuu olevan sisäsyntyinen kokemus siitä, että heillä on oikeus siihen että kaikki ympärillä olevat naiset miellyttävät silmää mahdollisimman paljon. Jos nainen ei ole olemassa tarpeeksi viehättävällä tavalla (on esim. naama peruslukemilla överin hymyn sijaan) niin siitä voi kommentoida ja kehottaa naista muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Suominainen katsoo norsun persettä ja luulee roikkuvaa vttua omaksi peilikuvakseen.
Sullahan ihana asenne on. Ihmekös sulle ei yksikään nainen hymyile. Tuollainen veemäisyys näkyy kauas.
Jokaisen näin kommentoivan miehen olisi kyllä syytä katsoa peiliin. Syys löytyy itsestä. Kyllä minä nyt viehättäcille ihmisille hymyilen sekä muutenkin kivassa seurassa.
Osalla miehistä on myös hassu tarve siihen, että naista ei saisi koskaan vaivata mikään. Yhtä iloa vain. Toki on tällaisia naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vain hyvä isällinen tai isoisällinen tapa ohjata nuorten pimujen elämänasennetta! Kaiken ei tarvitze olla niin wacawaa ja sexi on elämän suola ja pippuri 🤪
Aika jännää asemoida itsensä isäksi tai isoisäksi, joka ahdistelee lastensa ja lastenlastensa ikäisiä tyttöjä.
Äänensävysi on sellainen, ettet taida paljon hymyillä. Mistä kenkä puristaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos kuulet ääniä, tarkista lääkityksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Mitä isäsi on sinulle tehnyt kun olit pieni? Eikai vaan käyttänyt...?? Kamala lapsuus sinulla..
Isäni oli muslimi ja minulta ympärileikattiin pimppi.
Kas kummaa. Ilmeisesti kristityn isän tyttären ympärileikkaus on ihan ok. Sehän on yhtä yleistä kun kyse on maantietellisen alueen perinteestä, joka ei liity uskontoon vaan miesten harhaluuloon siitä, että vain silvottu nainen on siveä nainen. Miesten heikko itsetunto siinä on takana.
Vierailija kirjoitti:
Minä hymyilen aina kaikille naisille. Ikävä kyllä vain mummoikäiset vastaavat.
Meillä on varaa hymyillä takaisin, koska olemme jo saaneet kaiken. Sinulle hymyilemme, sillä muistutat suloista lastenlastamme ja niinpä toivomme sinulle kaikkea hyvää elämässäsi.
T. Hymyyn vastaava mummoikäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Mitä isäsi on sinulle tehnyt kun olit pieni? Eikai vaan käyttänyt...?? Kamala lapsuus sinulla..
Isäni oli muslimi ja minulta ympärileikattiin pimppi.
Yrititkö tuolla todistaa, etteivät miehet yritä kontrolloida naisen käytöstä, olemusta ja seksuaalisuutta vaikka väkivalloin? Ympärileikkausperinne ei liity uskontoon vaan kulttuuriin.
"Mikään uskonto ei vaadi naisten tai tyttöjen silpomista, vaikka sitä joskus perustellaan uskonnolla. Silpomista harjoitetaan esimerkiksi sekä muslimien että kristittyjen keskuudessa, eikä sille ole yksiselitteisiä uskonnollisia perusteita. Perinne on myös vanhempi ilmiö kuin esimerkiksi islam tai kristinusko. Joissakin yhteisöissä silpomisrituaali ammentaa perustelunsa heimouskonnosta."
LÄHDE: https://solidaarisuus.fi/mita-naisten-sukuelinten-silpominen-on/#mihin-…
Vierailija kirjoitti:
Jäikö prinssinakki vetskarin väliin vai mikä kiukuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset naiset eivät hymyile juuri koskaan?
Hymyillään kun on aihetta.
Aika harvoin taitaa olla aihetta?
Varma tapa saada naama irvistykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset naiset eivät hymyile juuri koskaan?
Miehet hymyilee?
Lenin-setä hymyilee
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä mökötät? Hymyilisit vähän. Olisit paljon komeempi, vai onko sulla vikaa hampaissa, näytäs.
Vierailija kirjoitti:
Lenin-setä hymyilee
Ja silmät tuikkivat ja hän nauraa kuin setä Ho Tši Minh
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä hymyilen, kun herrasmies avaa oven tai tarjoaa paikkansa vaikka täydessä bussissa.
Minä myös sekä sanon kiitos.
Omalle miehelleni sanon aina lisäksi "kiitos, kultani". Itse auon ovia aina muille kulkijoille iästä ja sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ei ole mitään ällöttävää. Olisi parempi jos naiset hymyilisivät enemmän, erityisesti asiakaspalvelijat ja myyjät ymv. Ulkomailla saisivat potkut suomalaiset jurot likat
🤮
Suomessa ollaan kyllä asiakasystävällisyydessä oltu jo pitkään edellä erinäisiä muita maita, joissa olen matkustellut. Viimeksi keväällä eteläisessä naapurimaassa "pakotin" nuoren myyjän tervehtimään olemalla ylikohtelias. Hän oli kiusaantunut ja vähän hukassa - no tulihan sieltä kiitos lopulta, kun maksettiin ostokset.
Kiinnitän tähän huomiota, koska työssäni opastan aspoja. Ja olen siis täti, en mikään ahdisteleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vain hyvä isällinen tai isoisällinen tapa ohjata nuorten pimujen elämänasennetta! Kaiken ei tarvitze olla niin wacawaa ja sexi on elämän suola ja pippuri 🤪
Nuoret naiset eivät kaipaa asenneopastusta isovanhempansa ikäiselta äijänkäppyrältä, jolla ei edes ole mitään lapsia tai jos on joskus ollut, ovat muuttaneet mahdollisimman kauas "hauskasta" isästään.
Luojan kiitos vuodet vapauttavat tuostakin ilmiöstä. Muutut ihan oikeasti typerimmillekin miehille esineestä ihmiseksi, kun saavutat keski-iän. Ja myös asiakaspalvelun laatu paranee 100%. Joten, kärsivällisyyttä, ongelma korjaantuu, tosin toisia saattaa tulla tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset eivät kaipaa asenneopastusta isovanhempansa ikäiselta äijänkäppyrältä, jolla ei edes ole mitään lapsia tai jos on joskus ollut, ovat muuttaneet mahdollisimman kauas "hauskasta" isästään.
Eivät kaipaa ja siksipä sellaista saavat ja ansaitsevatkin!