Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillain miehillä on tämä todella ällöttävä tapa sanoa tuntemattomille naisille:

Vierailija
17.12.2024 |

Hymyilisit vähän? 

Kommentit (230)

Vierailija
81/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ootko sä niitä miehiä, joille pitää teeskennellä hymyt ja orgasmit..?" 🙂

Jossain kassalla teeskennellä orgasmi joka asiakkaalle - kuvitelkaapa kaukkareissu sellaiseen!

Mjussun mjussun, kun se asiakas ei yleensä kehota myyjää hymyilemään hänelle..Ei nyt oikein vertaus välttis osu.

Setäselittäjä höpöttää, miten asiat on, vaikkei ole päivääkään ollut nainen eikä tehnyt asiakaspalvelutyötä.

Vierailija
82/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mies.

En hymyile, koska et hymyilytä minua. Olet karismaton tylsimys, joka luulee itsestään liikoja. En harrasta teeskentelyä, jotta pysyn aitona ja valmiina hymyilemään sitten, kun hymyilyttävän ihmisen kohtaan.

Eli isokullisen jänmämiehen, joka näkee sinut pelkkänä bimbona nussittavana seksiobjektina vailla todellista ihmisarvoa, mutta sitähän sinä et ymmärrä.

Mieluummin sellainen, kun sinunlaisesi surkea nysämuna. Onpahan ainakin hetken hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mies.

En hymyile, koska et hymyilytä minua. Olet karismaton tylsimys, joka luulee itsestään liikoja. En harrasta teeskentelyä, jotta pysyn aitona ja valmiina hymyilemään sitten, kun hymyilyttävän ihmisen kohtaan.

Eli isokullisen jänmämiehen, joka näkee sinut pelkkänä bimbona nussittavana seksiobjektina vailla todellista ihmisarvoa, mutta sitähän sinä et ymmärrä.

No nyt!

Miesasiamiehellä on siis pieni pili.

Sitä tässä on arveltukin. Pienet aivot on jo todistettu aiemmin.

Iso kulli sopii hyvin väljään vaginaan.

Iso kulli sopii hyvin mihin tahansa vaginaan, mutta pienellä ei ylety edes sisälle.

Vierailija
84/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mies.

Sinä et nyt oikein ymmärrä, miestä miehen viehätysvoima kumpuaa. Olet itse asiassa hyvin pitkälti metsässä.. 

Vierailija
85/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mies.

Mutta kun sinäkään et näe naisilla mitään ihmisarvoa eikä sinulla ole edes sitä isoa kullia millä nussia.

Vierailija
86/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oo saanu miestä aikoihin. Vain kissa on minulla seuranani. Taidankin laittaa hänet hihnaan ja lähdetään kävelylle. Sitten tulen takaisin tänne loppupäiväksi.

T: palstamirkku

Vierailija
87/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepäs eskaloitui, Pasi Nysämuna

Vierailija
88/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä naisten jatkuva ja häiriintynyt mies viha kääntyy vielä heitä vastaan. heikompina sukupuolina, jos jatkavat ja tämä pahenee, niin 150-200 vuoden päästä on leirejä, mihin naiset teljetään.

Ja taas tässä mies on antamassa selkeän selityksen sille miksi miehiä vihataan. Te kirjaimellisesti teette ihan kaikkea muuta paitsi opettelette kohtelemaan naisia ihmisinä ja tasavertaisina olentoina.  Tiesitkö, että Y kromosomista on jäjellä enää 106 geeniä kun niitä oli ennen 1500. Te miehet rapaudutte geneettisesti vauhdilla. 11 miljoonan vuoden päästä miehiä ei ole enää olemassa, että te voite hävitä tämän taistelun joko nopeasti tai hitaasti, mutta teitä ei enää ole tulevaisuudessa.

11 milj. vuoden päästä ihmiset, setä miehet että naiset, ovat vain paha muisto maapallolle. 

Vierailija
89/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä naisten jatkuva ja häiriintynyt mies viha kääntyy vielä heitä vastaan. heikompina sukupuolina, jos jatkavat ja tämä pahenee, niin 150-200 vuoden päästä on leirejä, mihin naiset teljetään.

Taisinkin mainita, ettei päältä näe, onko mies normaali. Ei sitä taida naisistakaan nähdä.

Suurin osa miehistä on normaaleja. Normaaleille miehille olisi hyvä olla kohtelias, hekin ovat kohteliaita eivätkä fantasioi pahoja naisista. 

Olisi hyvä, jos miehet JA naiset pyrkisivät olemaan kohteliaita kaikille, halveksimatta ketään. Inhottavien kanssa ei kannata olla tekemisissä enempää kuin on pakko.

Inhottavaluonteiset miehet JA inhottavaluonteiset naiset saavat paljon pahaa aikaan.

Av vääristää paljon, koska täällä on SEKÄ inhottavia miehiä että inhottavia naisia muiden joukossa.

Suora kysymys. Oletko sinä inhottava mies, joka vihaa kaikkia naisia? Vai oletko normaali, joka provosoituu helposti rumasta käytöksestä?

Miten näet itsesi? Jos vaihdat tekstissäsi sanojen "nainen" ja "mies" paikkaa, näetkö siinä vihamielisyyttä? Jos näet, sitten ole ystävällinen ja mieti tarkemmin, miten sinä ilmaiset asian. Se voi auttaa viestisi ymmärtämistä, joillekin. Inhottavat on parempi vain jättää huomiotta. Sinä voit olla normaali, vaikka joku muu ei olisi.

Vierailija
90/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aion käyttää tätä, loistava vastaus!

Vierailija
91/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset naiset eivät hymyile juuri koskaan?

Sen takia, että aina on joku aivokuollut suomalainen mies kuvittelemassa itsestään liikoja. Onhan siitä vähän väliä juttuja mediassakin, että kun kaupan myyjä on erehtynyt hymyilemään jollekin urpolle, niin on saanut tyypistä vuosikausiksi stalkkerin.

Jos yksi mies estää kaikkien naisten hymyilyn, niin kaikki naiset tekevät perättömiä rikosilmoituksia? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009196009.html

Onko yksi nainen kaikki naiset, kuten sinä persoonallisuushäiriöinen olet maailman kaikki miehet?

Sama logiikka tuossa on. Et kyseenalaistanut sitä vaan hyökkäsit mua kohtaan! :D

Vierailija
92/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en oo saanu miestä aikoihin. Vain kissa on minulla seuranani. Taidankin laittaa hänet hihnaan ja lähdetään kävelylle. Sitten tulen takaisin tänne loppupäiväksi.

T: palstamirkku

Kissa on hieno eläin, joka tuottaa ihmiselle mielihyvää monella tavalla. MIesasiamies on vain eläin.

Vierailija
93/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla poikkeava mies mutta en ole koskaan pyytänyt naista hymyilemään. Itse hymyilen harvoin ja jos nainen hymyilee minulle, niin odotan sen tapahtuvan aidosti. En siedä arjen tekohymyä edes asiakaspalvelutyössä olevalta. Tekohymy on valheellisuutta. Ilmeetön perusilme ilman suupielien mutristelua, kiitos. 

Vierailija
94/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro kaikki! Vaihdetaan paljonkäytetty messuhalli pieneen ja tiukkaan yksiöön.

T: av-mamma 

Vierailija
95/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pikku incel ei ymmärrä lukemaansa. Sama ilmiö taitaa olla useimpien naisia vihaavien miesten pääasiallinen ongelma tunnetaitojen totaalisen puuttumisen ohella.

Kun ei aivoja opettele käyttämään, elämä on todella vaikeaa.

Vierailija
96/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla poikkeava mies mutta en ole koskaan pyytänyt naista hymyilemään. Itse hymyilen harvoin ja jos nainen hymyilee minulle, niin odotan sen tapahtuvan aidosti. En siedä arjen tekohymyä edes asiakaspalvelutyössä olevalta. Tekohymy on valheellisuutta. Ilmeetön perusilme ilman suupielien mutristelua, kiitos. 

Tuntuipa virvoittavalta 🙏

Vierailija
97/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aion käyttää tätä, loistava vastaus!

Voiskohan tosta teettää T-paidan....

Vierailija
98/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jotain uusia solvauksia miehille?

Popparit jo kädessä.

Vierailija
99/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ketju! Tämä säälittävä kommentoijaukko todistaa koko aloituksen pointin, mutta ei tajua sitä itse.

Te olette nyt niin sanotusti samassa veneessä ja todistatte itsestänne ja persoonastanne. Ette vaan kukaan tajua sitä itse. Jokainen  kuvittelee puolustautuvansa nohevasti ja fiksusti. 

Ketjua lukemalla voi tehdä miehistä ja naisista päätelmiä, jotka eivät mairittele kumpiakaan. Harvinaisen valaiseva keskustelu, joka kertoo selkeästi, mistä tässä (nyky)miesten ja (nyky)naisten välisessä "ideologisessa" kuilussa on kyse..Mitäs jos vain opettelisitte käyttäytymään? 

Vierailija
100/230 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko jotain uusia solvauksia miehille?

Popparit jo kädessä.

Ja muna toisessa, oletan? Saathan kerrankin naisilta sitä paljon kaipaamaasi huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme