Miksi joillain miehillä on tämä todella ällöttävä tapa sanoa tuntemattomille naisille:
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska typerät naiset ovat opetelleet tympeän kim kardashian ilmeen ja kulkevat se naamallaan, ei 15 vuotta sitten ihmiset oleet noin tympeän näköisiä, tämän on pari naista kertonut, että ihan harjoittelevat tätä ilmettä. Sitten jotkut naiset ihmettelevät, kun miehet ei lähesty, kun näytetään siltä, että olisi nielty sitruuna tai olisi kilo hiekkaa pill...!
Miksi luulet, että kukaan nainen haluaisi sinun lähestyvän?
Mitä luulet, kun pari naista on sen minulle kertonut, olen myös itse nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä miehillä on heikko tunnesäätely, joten he ulkoistaa sen täysin tuntemattomillekin naisille. Koska he kokevat ei hymyilevän naisen uhaksi ja se aiheuttaa ahdistusta, he pyytävät naista lievittämään kokemaansa ahdistusta hymyilemällä.
Olipa poikkeuksellisen sairas kommentti.
Tuliko ahdistunut ja itkuinen olo, arvon miesihminen? :))))
Ei tullut, arvon aino nykopp-koski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne kuvittelevat, että maailma pyörii heidän mulkkunsa ympärillä ja että naiset ovat olemassa vain sitä varten.
Se on sisäistettyä sovinismia, vallankäyttöä.
Ja juuri siksi ne eivät sano sitä koskaan toisilleen, koska toinen mies vetäisi turpaan.
Että sellainen kommentti. Hienoa taas ja peukkua tulee. Ihanaa kun naiset on kivoja.
Miksi naisten pitäisi olla sinulle kivoja, kun sinä olet törkeä naisille?
Vierailija kirjoitti:
Tämä naisten jatkuva ja häiriintynyt mies viha kääntyy vielä heitä vastaan. heikompina sukupuolina, jos jatkavat ja tämä pahenee, niin 150-200 vuoden päästä on leirejä, mihin naiset teljetään.
Hah. tuolloin ei enää ole koko ihmiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska typerät naiset ovat opetelleet tympeän kim kardashian ilmeen ja kulkevat se naamallaan, ei 15 vuotta sitten ihmiset oleet noin tympeän näköisiä, tämän on pari naista kertonut, että ihan harjoittelevat tätä ilmettä. Sitten jotkut naiset ihmettelevät, kun miehet ei lähesty, kun näytetään siltä, että olisi nielty sitruuna tai olisi kilo hiekkaa pill...!
Jos mies istuu ja turpoaa hikikomerossa vuodesta toiseen ja ainut kontakti ihmisiin on vauva.fi, miehen mieli vääristyy entisestään ja käytöshäiriöt voimistuvat.
Mihinköhän itse juuri kirjoittelet, lespo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset naiset eivät hymyile juuri koskaan?
Sen takia, että aina on joku aivokuollut suomalainen mies kuvittelemassa itsestään liikoja. Onhan siitä vähän väliä juttuja mediassakin, että kun kaupan myyjä on erehtynyt hymyilemään jollekin urpolle, niin on saanut tyypistä vuosikausiksi stalkkerin.
Olet sairas.
Auts! Totuus kirpaisee! 🤣
Mikä ketju! Tämä säälittävä kommentoijaukko todistaa koko aloituksen pointin, mutta ei tajua sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Masennuslääkkeet turruttavat kaikki tunteet, myös ilon. Kaikki on pskaa. Kun joku vastaantulija kehottaa hymyilemään, tulee kiukku.
Terapiassakin voidaan joskus ehdottaa samaa, mutta se ei iske niin syvälle. Terapeutti osaa pehmitellen kertoa, mikä vaikutus hymyllä on mielialaan ja miten aivot tottelevat ajatuksia hyvässä ja pahassa.
Toisaalta. Kaupan kassakin oppii nopeasti, ettei miesasiakkaille hymyillä. Samasta syystä kadulla ei hymyillä, eikä tuntemattomille miehille. Eli suomeksi sanottuna, jotkut miehet ajattelevat, että neutraali katse on kiinnostuksen ilmaisu ja hymy on lupaus. Suurin osa miehistä on normaaleja, mutta ei voi tietää ennalta kuka ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies istuu ja turpoaa hikikomerossa vuodesta toiseen ja ainut kontakti ihmisiin on vauva.fi, miehen mieli vääristyy entisestään ja käytöshäiriöt voimistuvat.
Se kirjoitetaan b:llä 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä miehillä on heikko tunnesäätely, joten he ulkoistaa sen täysin tuntemattomillekin naisille. Koska he kokevat ei hymyilevän naisen uhaksi ja se aiheuttaa ahdistusta, he pyytävät naista lievittämään kokemaansa ahdistusta hymyilemällä.
Etkö osaa muuta sanoa kuin sairas ja sairas? 💩
Vierailija kirjoitti:
Mitä ällöttävää "tämä" sanassa on?
Sun lukutaito on ällöttävän huono. Huonosti lukeva typerä mies ei kiinnosta eikä kiihota ketään.
Ei ole kukaan hymyilly minulle koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä naisten jatkuva ja häiriintynyt mies viha kääntyy vielä heitä vastaan. heikompina sukupuolina, jos jatkavat ja tämä pahenee, niin 150-200 vuoden päästä on leirejä, mihin naiset teljetään.
Minäpä arvelen, että sinunlaiset miehet kuolevat kohta pois kaikki. Teidät syrjäyttää joukko fiksumpia miehiä, jotka kunnioittavat naisia.
Yhyy, kun minä niin mieleni pahoitin, kun en voi pomotella naisia! 😭😭😭😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
En usko. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko ahdistunut ja itkuinen olo, arvon miesihminen? :))))
Ei tullut, arvon aino nykopp-koski.
Eipä tietenkään, kun vollotit jo ennen tuota, parikymppinen luuseripoju, joka ei edes inttiin kelvannut mt-häiriöidensä takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ottaa hymyn ja ystävällisyyden parittelukutsuksi. Ei seKÄÄN ole turvallista täällä.
Miksi et muuta iraniin turvaan?
Miehen logiikkaa, jos ei tunne oloaan turvalliseksi Suomessa niin vieläkin vaarallisemmassa paikassa varmasti tuntisi!
Miehen logiikkaa on myös se, että pahinta mitä elämässä voi sattua on hetkellinen paha mieli ja kun joku sanoo ei. Sen sijaan raaka väkivalta on ihan ok, kunhan se kohdistuu naiseen.
Hei mies.
En hymyile, koska et hymyilytä minua. Olet karismaton tylsimys, joka luulee itsestään liikoja. En harrasta teeskentelyä, jotta pysyn aitona ja valmiina hymyilemään sitten, kun hymyilyttävän ihmisen kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti lukeva, huonosti kirjottava, naisia vihaava ja yleissivistymätön juntti hikikomeropoika, voi että mikä saalis. Sulla on varmaan ottajia jonossa.