Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon kasvojen hoidolla voi vaikuttaa ikääntymiseen?

Vierailija
16.12.2024 |

Onko kasvojen hoidolla vaikutusta ikääntymiseen? Vai voiko siihen vaikuttaa enemmän sisäisesti syömällä oikein? Kerro kokemuksia! 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikutusta. Jo pelkkä kuorinta ja naamio häivyttävät juonteita, puhumattakaan retinolista ja muista tehoaineista. Kosteutettu ja hyväkuntoinen iho näyttää nuorekkaammalta kuin pintakuiva ja hoitamaton.

(Ja seuraavaksi on jonossa 30 täysin rypytöntä ja hehkuvaihoista eläikäistä mammaa, jotka eivät ole koskaan käyttäneet mitään ihonhoitotuotteita)

Vierailija
2/8 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten voit vaikuttaa välttämällä aurinkoa, tupakkaa sekä alkoholia. Genetiikka toki määrittää paljon, mutta omilla valinnoilla on myös iso merkitys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En elä yhtään terveellisesti, mutta olen aina panostanut hyvään kosmetiikkaan. Jossain sanottiinkin, et varakkaat rouvat peittää kuohuviinin jäljet kunnon seerumeilla.

Kyllä mä luulen, et pakko niitten on auttaa kun näytän vielä ok. Pieni pulskuus ja tupakoimattomuus auttaa myös.

Vierailija
4/8 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Vanhenet ja sillä selvä. Hoidoilla on hetkellinen lumevaikutus, kun kasvojen muokkaus saa ne turpoamaan hetkellisesti.

Vierailija
5/8 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En elä yhtään terveellisesti, mutta olen aina panostanut hyvään kosmetiikkaan. Jossain sanottiinkin, et varakkaat rouvat peittää kuohuviinin jäljet kunnon seerumeilla.

Kyllä mä luulen, et pakko niitten on auttaa kun näytän vielä ok. Pieni pulskuus ja tupakoimattomuus auttaa myös.

Minkä ikäinen olet ja mihin olet erityisesti panostanut?

Vierailija
6/8 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä kaiken maailman kasvomössöillä voi kyllä jonkin verran nopeuttaa sitä ikääntymistä, ihan kuten meikin käytölläkin.

Vierailija
7/8 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikääntyminen ole pelkästään ryppyjä vaan roikkuvaa kudosta, rasvan sulamista kasvoista, luuston kulumista, hiusten ohenemista, ryhdin huononemista, lihasten surkastumista jne.

Ei vanhenemista voi estää eikä edes hidastaa.

Vierailija
8/8 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonotto on pahin yksittäinen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi