Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluavun tuki keskittyy tänä vuonna vain kaupunkeihin - pienissä kunnissa asuvat lapset jäävät ilman apua

Vierailija
16.12.2024 |

Myös hyväntekeväisyysjärjestöt joutuvat tekemään kivuliaita ja vaikeita päätöksiä kun hankalat ajat pakottavat säästämään rahaa:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/740eb871-628e-427d-b607-860c6eace977

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niiden jouluapua pyytävienkin kannattanut säästää

Vierailija
2/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen äänestäjille maakunnissa alkaa valjeta, mitä paskaa tilasivat ja saivat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten lukenut juttua

Vierailija
4/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noita oikein saa? Oon ollu melkeinpä 20 vuotta yksinhuoltaja eikä meille ole tarjottu kertaakaan mitään jouluapua. Itsekö perheet noita hakevat vai miten?

Vierailija
5/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan meidän pikkukunnassa ei edes ole mitään joulupuuta, enpä ole viitsinyt alkaa pysäytellä ihmisiä kadulla ja kyselemään kaipaisiko he apua. Mielelläni auttaisin jotain tarvitsevia.

Vierailija
6/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan meidän pikkukunnassa ei edes ole mitään joulupuuta, enpä ole viitsinyt alkaa pysäytellä ihmisiä kadulla ja kyselemään kaipaisiko he apua. Mielelläni auttaisin jotain tarvitsevia.

Katso Joulupuu.net, onko kuntasi listalla. 

Vierailija
7/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso Joulupuu.net, onko kuntasi listalla. 

Haaviston joulukuusen toimitusten suhteen? Ihan joululahjaa lapselle ajattelin, en kuusta.

Vierailija
8/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka noita oikein saa? Oon ollu melkeinpä 20 vuotta yksinhuoltaja eikä meille ole tarjottu kertaakaan mitään jouluapua. Itsekö perheet noita hakevat vai miten?

lastensuojelun ja erityisen tuen piirissä oleville lapsille ja nuorille

Vierailija
9/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin niitä nyt kukaan tulee väkisin ovesta kantamaan, eiköhän ihan itse tarvitse vaivautua sen verran että kertoo olevansa tarpeessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi