Onko muilla ollut eron jälkeen seksuaalisten halujen katoamista?
Minulla päättyi vähän aikaa sitten tapailu (minut jätettiin), ja sen jälkeen on ollut ihan aseksuaali olo. En tarkoita johonkin henkilöön kohdistuvan halun katoamista, vaan sellaista normaalia, ettei tule edes seksuaalisia mielikuvia, ei tee mieli sooloseksiä - ja kun jossain vaiheessa yritin sooloseksiä (rentoutuakseni ja muutenkin, onhan se kivaa), tuntuu että en tuntenut mitään - tuntui samalta kuin olisi reittä hieronut. En siis saanut millään lailla itseäni kiihottumaan.
Mietin, johtuuko tämä erosta, ja toivottavasti on väliaikaista.
PS. Ja en tarkoita, että haluaisin jotain laastarisuhdetta, lohtuseksiä, yhden illan juttuja tai edes uutta suhdetta.
Kommentit (13)
Mulla oli heti eron jälkeen kova panetus, joka meni ohi. Sen jälkeen turta olo. Sitten, kun löysin nykyisen rakastajan, on halut taas täysillä päällä.
Halut selvästi vähentynyt kun naiseni ei ole enään aktiivinen, ei tee aloitteita, ei kerro enään koskaan haluavansa minua ja tunne siitä että hoitelee halunsa itse, koska pitänyt seksiä aina tärkeänä ja puhunut kuitenkin kavereille että seksiä pitää olla suhteessa. No eipä ole mutta puhuu kuitenkin tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Halut selvästi vähentynyt kun naiseni ei ole enään aktiivinen, ei tee aloitteita, ei kerro enään koskaan haluavansa minua ja tunne siitä että hoitelee halunsa itse, koska pitänyt seksiä aina tärkeänä ja puhunut kuitenkin kavereille että seksiä pitää olla suhteessa. No eipä ole mutta puhuu kuitenkin tuollaisia.
Meillä kävi näin. Onneksi heräsin mitä olen saanut miehelle aikaiseksi. Töitä piti tehdä että mies muuttui takaisin ihanaksi ja haluavaksi.
Nykyään otan miehen enkä lelun. Lelut koukuttaa!!!!!!voi pilata väärin käytettynä jopa suhteen.
Kyllä. Eron jälkeen oli juuri tuollainen olo. Kesti varmaan vuoden, muutenkin olo oli masentunut. Mutta kyllä halut palasi aikanaan.
Saa olla onnellinen, että pääsee halujen kirouksesta. Jää aikaa muulle toiminnalle.
Mulla miehenä on kyllä haluja, mutta lähes vuoden seksittömyyden jälkeen kun tapasin uuden kumppanin, niin erektion kanssa on ollut välillä ongelmia ja orgasmia on vaikeampi saada kuin ennen. Erektiolääkkeet auttavat ensin mainittuun ongelmaan, mutta eivät auta orgasmin saamisessa. Nainen ei kyllä tunnu olevan pahoillaan, että entinen kolmen minuutin muna on nykyään kolmen vartin muna.
Eron jälkeen oli kauheen kovat halut ja sit erehdyin entisen vaimoni kaveria naimaan... joka on naimisissa ja lapsia... Tosin hän halusi sitä enemmän ja itse pienessä humalassa sit olin helppo nakki... Sovittiin että tämä jäi siihen kertaan ja siittä ei puhuta....
Sen jälkeen menikin aika tovi ennen kuin rupesi taas halut palaamaan...
Eli ihan normaalia...
Vierailija kirjoitti:
Saa olla onnellinen, että pääsee halujen kirouksesta. Jää aikaa muulle toiminnalle.
Ei se aina näin mene. Jos ihmiseltä lähtee halut, silloin ihminen yleensä voi huonosti eikä mikään muukaan onnistu.
Tulitko loukatuksi erossa? Silloin ei varmasti huvita, jos itsetunto on alhaalla.
Onko sulla jotain fantasioita? Osaatko vielä kuvitella niitä. Minulta katosi halujen myötä myös fantasiat. Tuntuu ettei mielikuvitus enää toimi.
Vierailija kirjoitti:
On kaksi täysin eri asiaa mitä puhuu, ja mitä sitten käytännössä tekee. Puhe ei maksa mitään. Puhe on vain puhetta, voi joissakin tapauksissa olla osin tai liki kokonaan totta, joskus se ei ole edes tarkoitettu uskottavaksi.
"Naisen ulkonäöllä ei ole minulle kertakaikkisen mitään väliä". "Miehen varakkuus on minulle aivan yhdentekevä juttu". "Totta kai voisin seurustella itseäni lyhemmän miehen kanssa. Tai niinku jos on niinku hyvä kemia" (....ja tähän asti se hyvä kemia on löytynyt vain selkeästi itseä pidempien miesten kanssa...)
Näitä samantyyppisiä liirumlaarumeja löytyy paljon, sanoja jotka sanotaan koska ne "pitää" sanoa ettei vain tulisi leimatuksi pinnalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tulitko loukatuksi erossa? Silloin ei varmasti huvita, jos itsetunto on alhaalla.
Onko sulla jotain fantasioita? Osaatko vielä kuvitella niitä. Minulta katosi halujen myötä myös fantasiat. Tuntuu ettei mielikuvitus enää toimi.
No en nyt loukatuksi, mutta tulin jätetyksi, mikä oli surullista ja valtava pettymys. Riitaa tai muuta sellaista ei ollut, toisella vain kiinnostus loppui. Fantasioita kyllä on ja mielikuvitus toimisi, mutta kiihottumista ei tapahdu.
Uskon että menee ohi :)