Mitkä asiat ovat kehumisen arvoisia Suomessa.
Kommentit (51)
Joulupukki /maailman kiltein mies on kotoisin täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maanpuolustustahto
Sitä ei enää ole.
Kyselyiden mukaan kylläkin on.
Mahdollisuus muuttaa pois ja luopua kansalaisuudesta.
Abloy-lukot. Ulkomailla lukot toimii miten sattuu, täällä lähes kaikki samalla tavalla :)
Päättäjät jotka toimivat maan edun mukaisesti
Vierailija kirjoitti:
Valtamedia hehkuttaa Suomen olevan yksi onnellisimmista maista.. Niinku millä tavalla? Sarkastisesti? Pelkkä roskapönttö tämä nykyään on. Takavuosina Suomi oli hienoin paikka, mutta on nopeasti mädäntynyt.
Vieraile Tilastokeskuksen sivuilla ja katso rikos-, elintaso-, elinajanodote-, päästö- tai koulutustilastokäppyrät yms. Vaikka 1960-2023, ihan huviksesi.
Yksi maailman vähäisimmistä korruptioista.
pääosin se, ettei moittimista löydy
Vierailija kirjoitti:
väestönvaihto <3
joko tiedät tulevan sijoituspaikkasi, vaihdetaanko sinut päittäin minkä muun maan kansalaiseen, vai menetkö johonkin muuhun maahan kuin se tilallesi tuleva
Vierailija kirjoitti:
Päättäjät jotka toimivat maan edun mukaisesti
no, niin yleisesti ottaen, pois lukien tämä nykyinen tilapäinen häiriö
Suomen kesä, sitä on vaikea voittaa
Ilmasto ja vuodenajat eikä ole mitään luonnonmullistuksia.
.....oota hetki, kyllä mä jotain vielä keksin...
.
.
.
Metsät , puhdas ilma, mukavat ihmiset, turvallisuus, hyvät palkat, toimiva koulujärjestelmä.
En itse ymmärrä jatkuvaa valittamista Suomen hallintoa kohtaan. Oma elintaso on noussut vuosi vuodelta ja muutenkin elämä on parantunut huimasti 70 luvulta lähtien. Jos katsotte vanhoja Karpon ohjelmia niin näette millaiset viranomaiset olivat siihen aikaan. Minun mielestä elän nykyään parhaassa Suomessa ikinä.
Hyvä hanavesi
Järjestäytynyt yhteiskunta, jossa asiat toimii melko lailla jämptisti
Digitalisaatio, hyvät nettipalvelut ja monet asiat pystyy hoitamaan verkossa