Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäsi paras virvoitusjuoma?

Vierailija
15.12.2024 |

Itse rakastan appelsiinilimpparia. Fanta on liian makea, ehdottomasti paras on Hartwallin Jaffa! Eikä mitään light-versioita, niistä en tykkää lainkaan. Esim. Coopin sokerillinen appelsiinilimu menettelee, koska ei ole niin makea kuin Fanta, mutta Jaffan voittanutta ei vaan ole! Mieluiten pakastinkylmänä tai vähintäänkin jääkaappikylmänä + jäillä.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin virvoittaa parhaiten Saunalahden vodka puolukkamehun kera nautittuna. Valitettavasti se on kielletty alle 18 v.

Vierailija
22/86 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä aina aika-ajoin tulee selittämätön himo siihen Hartwallin mustaan omenalimppaan. Mikään muu virvoitusjuoma ei ole saanut aikaan samanlaista että vuosikymmenien jälkeen vielä kuolaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommac.

smurffi päärynä.

Vierailija
24/86 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommac 

Vierailija
25/86 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommac. Greippijaffa oli hyvää kunnes muuttui sokerittomaksi

Vierailija
26/86 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanilimu. Olvi.

Vierailija
27/86 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon limsaa vain kun olen sairaana eli ehkä kerran vuodessa ja silloin Fantaa. Kyllä vesi on ihan parasta.

Vierailija
28/86 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pommac 

Maistapa joskus Trocaderoa, on sokeriton ja siinä on vähän kofeiiniakin. En yhtään ihmettele, että on erittäin suosittu Pohjois-Ruotsissa, lähes kansallisjuoma.

Vierailija
29/86 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä aina aika-ajoin tulee selittämätön himo siihen Hartwallin mustaan omenalimppaan. Mikään muu virvoitusjuoma ei ole saanut aikaan samanlaista että vuosikymmenien jälkeen vielä kuolaisin.

Paitsi että se oli lasipullossa vielä parempaa.

Vierailija
30/86 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ginger ale

Vierailija
31/86 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilju

Vierailija
32/86 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entiseltä nimeltään Omenapore. Vielä kun joku älyäsi tehdä Puolukkaporetta, olisi nostalgiatrippi paikallaan. Aikoinaan saunan jälkeen se oli tuo Puolukkapore tai Sitso jota hörpittiin.

Vierailija
33/86 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambina😋

Vierailija
34/86 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin kun sitä niin kehuttiin ja olin ihan järkyttynyt! Omaan makuuni oli ihan hirveää.😂 Olin kuvitellut, että oisi vähän jotain Pommacin makuista, joka taas on mielestäni herkkua.😋

Vierailija
35/86 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaanilimu. Olvi.

Tulee mieleen se lasten penissiilinilitku  jota lapsena välillä joutui syömään.🤢

Vierailija
36/86 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cittarissa on nyt plussatarjouksena kaksi puolentoista litran omena-, päärynä- tai vadelmalimonadia 4.50 e.

Vierailija
37/86 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi metsämansikka

38/86 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi tavallinen, jossa on sokrua.

Vierailija
39/86 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissy,,,

Vierailija
40/86 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IHan virvoitusjuomana normivichy, mut ei mitkään lidlin vichyt. Paras on se virolainen vichy muista nimeä. Mut Jaffakin on ihan hyvää oon vaan yrittäny vierottaa itteni sokerista.

Värska? On hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän