Mielestäsi paras virvoitusjuoma?
Itse rakastan appelsiinilimpparia. Fanta on liian makea, ehdottomasti paras on Hartwallin Jaffa! Eikä mitään light-versioita, niistä en tykkää lainkaan. Esim. Coopin sokerillinen appelsiinilimu menettelee, koska ei ole niin makea kuin Fanta, mutta Jaffan voittanutta ei vaan ole! Mieluiten pakastinkylmänä tai vähintäänkin jääkaappikylmänä + jäillä.
Kommentit (86)
Jostain syystä aina aika-ajoin tulee selittämätön himo siihen Hartwallin mustaan omenalimppaan. Mikään muu virvoitusjuoma ei ole saanut aikaan samanlaista että vuosikymmenien jälkeen vielä kuolaisin.
Pommac. Greippijaffa oli hyvää kunnes muuttui sokerittomaksi
Juon limsaa vain kun olen sairaana eli ehkä kerran vuodessa ja silloin Fantaa. Kyllä vesi on ihan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Pommac
Maistapa joskus Trocaderoa, on sokeriton ja siinä on vähän kofeiiniakin. En yhtään ihmettele, että on erittäin suosittu Pohjois-Ruotsissa, lähes kansallisjuoma.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä aina aika-ajoin tulee selittämätön himo siihen Hartwallin mustaan omenalimppaan. Mikään muu virvoitusjuoma ei ole saanut aikaan samanlaista että vuosikymmenien jälkeen vielä kuolaisin.
Paitsi että se oli lasipullossa vielä parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Entiseltä nimeltään Omenapore. Vielä kun joku älyäsi tehdä Puolukkaporetta, olisi nostalgiatrippi paikallaan. Aikoinaan saunan jälkeen se oli tuo Puolukkapore tai Sitso jota hörpittiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin kun sitä niin kehuttiin ja olin ihan järkyttynyt! Omaan makuuni oli ihan hirveää.😂 Olin kuvitellut, että oisi vähän jotain Pommacin makuista, joka taas on mielestäni herkkua.😋
Vierailija kirjoitti:
Banaanilimu. Olvi.
Tulee mieleen se lasten penissiilinilitku jota lapsena välillä joutui syömään.🤢
Vierailija kirjoitti:
Cittarissa on nyt plussatarjouksena kaksi puolentoista litran omena-, päärynä- tai vadelmalimonadia 4.50 e.
Pepsi tavallinen, jossa on sokrua.
Vierailija kirjoitti:
IHan virvoitusjuomana normivichy, mut ei mitkään lidlin vichyt. Paras on se virolainen vichy muista nimeä. Mut Jaffakin on ihan hyvää oon vaan yrittäny vierottaa itteni sokerista.
Värska? On hyvää.
Minua ainakin virvoittaa parhaiten Saunalahden vodka puolukkamehun kera nautittuna. Valitettavasti se on kielletty alle 18 v.