Mielestäsi paras virvoitusjuoma?
Itse rakastan appelsiinilimpparia. Fanta on liian makea, ehdottomasti paras on Hartwallin Jaffa! Eikä mitään light-versioita, niistä en tykkää lainkaan. Esim. Coopin sokerillinen appelsiinilimu menettelee, koska ei ole niin makea kuin Fanta, mutta Jaffan voittanutta ei vaan ole! Mieluiten pakastinkylmänä tai vähintäänkin jääkaappikylmänä + jäillä.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Sinällään hankalaa, kun vanhemmiten alkaneet makeutusaineet maistua pskalle mun suussa, ja sokerillisia juomia - varsinkin tiivisteitä, mutta muutenkin - alkaa olla vaikea löytää paitsi tosi kalliilla.
Kellään muulla tää, että makeutusaineiden maku tökkii?
On tökkinyt aina.
Nykyinen banaanilimu joka maistuu myös banaanilta?
Ainakin rainbowin maistuu sokerilta mutta banaani ei maistu.
Oliko ennen joku poppa-peikon tai joku? (oon aika vanha pieru)
Vierailija kirjoitti:
Gambina😋
Siehä hurja ja rikas oot, mie jouvun tyytymään sinoliin. Vuan sinoliin kanssa tolskatessa ei parane tupakoija, suataa nokka pallaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gambina😋
Siehä hurja ja rikas oot, mie jouvun tyytymään sinoliin. Vuan sinoliin kanssa tolskatessa ei parane tupakoija, suataa nokka pallaa.
Kerran oon nähnyt sen rituaalin, millä sinolista saa juotavaa. Taitavaa ja taianomaista!
Vierailija kirjoitti:
Muutama suosikkini:
-aito Coca-Cola
-Dr. Pepper
-aito Pommac
-aikanaan olikohan Fantalla? Guarana-makuinen limonadi. Siinä oli jotain oudon hyvää
-Pina Colada oli myös melkoista herkkua lapsena
-Hartwallin omenalimu myös nam!
Nykyään juon eniten Dr. Pepperiä, joten suosikikseni sanon sen, vaikka tuo Pommac kutkuttaisi myös
Guarana oli Friscon limuja. Joku saisi ruveta tekemään sitä uudelleen, harvoja limuja on ollut ikävä mutta tuo tulee aika ajoin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen banaanilimu joka maistuu myös banaanilta?
Ainakin rainbowin maistuu sokerilta mutta banaani ei maistu.
Oliko ennen joku poppa-peikon tai joku? (oon aika vanha pieru)
Hartwallin Peikko-juoma se oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pommac
Maistapa joskus Trocaderoa, on sokeriton ja siinä on vähän kofeiiniakin. En yhtään ihmettele, että on erittäin suosittu Pohjois-Ruotsissa, lähes kansallisjuoma.
Eipä taida täältäpäin saada, ainakaan K-eikä S-kaupoissa näytä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Sinalco
Sinol?
Laitilan limona limetti.
Kevyt olo sitruuna.
Jaffa Karibia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pommac
Maistapa joskus Trocaderoa, on sokeriton ja siinä on vähän kofeiiniakin. En yhtään ihmettele, että on erittäin suosittu Pohjois-Ruotsissa, lähes kansallisjuoma.
Eipä taida täältäpäin saada, ainakaan K-eikä S-kaupoissa näytä olevan.
Itse olen ostanut tuota molempien ketjujen perusmarketeista Itä-Suomessa. Laita toivetta kaupoille.
Ääni San pellegrinoille täältäkin
Fentimansin inkiväärijuoma. Täräytttää nenän auki ihanalla kipakkuudellaan
Vierailija kirjoitti:
Kotikalja
-Jep, sellainen pikkusen makia mutta kevyesti hapan jälkimaku, eli ite tehty, ei kaupan moska litkuja....
Tämä ja San Pellegrino Chinotto oikeasti jääkylmänä.