Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kustannustoimittaja kehui käsikirjoitustani

Vierailija
15.12.2024 |

Hän kehui aihettani sekä sanoi, että kirjoitan erittäin hyvin. Oli projektistani muutenkin tosi innostunut - mutta lopulta kustantamossa ei uskottu kaupalliseen potentiaaliini. Minulta puuttuu näkyvyyttä jne.

Sen jälkeen aloitin somemarkkinoinnin. Yritän kasvattaa seuraajakuntaa ja saada heitä sitoutumaan. Kaikki tämä kuitenkin ahdistaa ja stressaa valtavasti. 

En tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Auttakaa.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ihan perseestä. Olen kirjoittanut muutaman kirjan, ja kahdesta kustantamosta on tarjottu somekoulutusta, mutta olen kieltäytynyt siitä, samoin kuin kaikesta somenäkyvyydestä. Kirjan markkinointi ja myynti ovat markkinoinnin ja myynnin ammattilaisten työtä, kirjailijan työtä on kirjan kirjoittaminen.

Valitettavasti kirjojen kustantaminen vain on raakaa liiketoimintaa, ja kirjailijan mediaseksikkyys menee kirjallisten ansioiden edelle.

Voit lähteä siihen mukaan, tarjota käsikirjoitustasi johonkin toiseen kustantamoon tai julkaista kirjasi itse.

Miksi kieltäytyä? Voisit ryhtyä tekemään mukbang- tai tanssivideoita TikTokkiin, tai perustaa kirjallesi OnlyFans sivut. Vain taivas on rajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän