Kustannustoimittaja kehui käsikirjoitustani
Hän kehui aihettani sekä sanoi, että kirjoitan erittäin hyvin. Oli projektistani muutenkin tosi innostunut - mutta lopulta kustantamossa ei uskottu kaupalliseen potentiaaliini. Minulta puuttuu näkyvyyttä jne.
Sen jälkeen aloitin somemarkkinoinnin. Yritän kasvattaa seuraajakuntaa ja saada heitä sitoutumaan. Kaikki tämä kuitenkin ahdistaa ja stressaa valtavasti.
En tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Auttakaa.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala lesboksi. Ne ostaa kaiken mitä joku toinen lesbo on tehnyt. Kata Kärkkäinen ei myisi mitään ilman tuurilesboutta.
Tällä hetkellä homot myy, ei lesbot.
Sukupuolisekoilu ja sukupuolen etsintä myy. Tähän vähän lisäksi muuta maustetta vaikka luontosuhteesta , niin ah, meillä alkaa olla resepti valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ida Rauman Häpeä on esimerkki woke-naisenkosto-romaanista, ainoa genre joka myy.
Kyllä. Mahtava esimerkki aikansa lapsesta kirjallisuudessa. Nimensä veroinen sullos.
Mahtava esimerkki tämän palstan kirjallisuusasiantuntijoista. Edes Finlandia-palkitun kirjan nimeä ei saada oikein, mutta silti on hyvä julistaa syvällä rintaäänellä miten kaikki on pazkaa.
Jos on mahdollisuutta, suosittelen jopa omakustannetta.
Vierailija kirjoitti:
Näiden markkinoiden minäkin soisin kasvavan.
Protestiksi alan ostaa uuden kirjallisuuden osalta vain omakustanteita.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo liene mahdollista kenelle vain. Tulostettuina kirjat maksavat muutaman euron kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän helpointa olisi, että jokainen kirjoittaisi itse itselleen mieluisan kirjan. Pian tähän ollaan pääsemässäkin, kun kirjailijoiksi mielii melkein jokainen ja lukeminen vähenee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalta osalta kaameaa huttua. Kyllä se kustannustoimittaminen parantaa joka teoksen luettavuutta.
Tosi kiva että kirjoitat. Rahantekeminen on joku muu juttu ja ihan paskahommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän helpointa olisi, että jokainen kirjoittaisi itse itselleen mieluisan kirjan. Pian tähän ollaan pääsemässäkin, kun kirjailijoiksi mielii melkein jokainen ja lukeminen vähenee koko ajan.
📚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalta osalta kaameaa huttua. Kyllä se kustannustoimittaminen parantaa joka teoksen luettavuutta.
Todellakin, jos teos itse on aiheineen helmi. Sen sijaan jos kirjailijan pitää olla jo valmiiksi attention whore, ja teoksen itsessään sisältää kaikki kliseiset ja ketjussa usein mainitut avainsanat, on tuotoksena kustannustoimitettua scheissea - ei mitään sen ihmeempää.
Itse luovuttaisin. Olen törmännyt aikoinani vähän samantyyliseen taidemaailmassa.
Nykyään kirjailijan/taiteilijan pitäisi olla oman ydinosaamisensa lisäksi ekstrovertti myyjä, markkinoija, ammattisomeilija. Minä en ole eikä minusta sellaista tule. En ole julkkis enkä julkkikseksi halua.
Vierailija kirjoitti:
Ja ap myy tätä teostaan sitten miten?
Vierailija kirjoitti:
Itse luovuttaisin. Olen törmännyt aikoinani vähän samantyyliseen taidemaailmassa.
Nykyään kirjailijan/taiteilijan pitäisi olla oman ydinosaamisensa lisäksi ekstrovertti myyjä, markkinoija, ammattisomeilija. Minä en ole eikä minusta sellaista tule. En ole julkkis enkä julkkikseksi halua.
Jep. Minä en ala huoraamaan/julkiseksi pelleksi tekstieni taustalle. Tässä on se raja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap myy tätä omia verkostojaan pitkin, jos nyt ylipäätän haluaa myydä sitä. Ehkä hän antaa lahjaksi, pyytää sille lukijamielipiteitä, ammattilaispalautetta. En ole ollenkaan varma, että kirjoittamisessa kannattaa edes ajatuksen tasolla edetä myynti edellä. Tässä maassa näkyy hyvin mihin se johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin, jos teos itse on aiheineen helmi. Sen sijaan jos kirjailijan pitää olla jo valmiiksi attention whore, ja teoksen itsessään sisältää kaikki kliseiset ja ketjussa usein mainitut avainsanat, on tuotoksena kustannustoimitettua scheissea - ei mitään sen ihmeempää.
Ei se kirjallisuus muutu yhtään sen paremmaksi, vaikka kirjailija pelkäisi ja vihaisi lukijoitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan ostamaan ja kirjoittamaan sellaisia.
Huvittavaa kyllä kuvitella, että omakustanteen myynti olisi yksin jotenkin helpompaa, etenkin jos on sitä mieltä, että markkinointi on typerää eikä missään somessa viitsi olla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan saa kirjansa kustannettua ensin. Sitten ottaa mallia muista itse kustannetuista ja menee esim. nettiin mainostamaan ja myymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan ostamaan ja kirjoittamaan sellaisia.
Huvittavaa kyllä kuvitella, että omakustanteen myynti olisi yksin jotenkin helpompaa, etenkin jos on sitä mieltä, että markkinointi on typerää eikä missään somessa viitsi olla. :D
Turha unelmoida sitten että joku edes tietää kirjan olemassa olosta jos ei siitä hiisku missään.😄
Enpä ole tuon nimisestä kirjasta koskaan edes kuullut.