Miten joku asuu vapaaehtoisesti kerrostalossa?
En ymmärrä. Pitäisi olla vähintään kuulonalenema, että pystyisin.
Kommentit (113)
Ei kiinnosta pihatyöt ja wolttaan ruuat, kaupassakäymisen sijaan
Talvet asun kerrostalossa ja kesät omakotitalossa.
Omakotitalossa pitää tehdä lumityöt itse ja hiekoittaa piha.
Omakotitalossa on isompi sähkölasku 500e ja kerrostalossa 50e 3kk.
Vierailija kirjoitti:
En saisi omakotitalossa näköaloja, joita saan 18.kerroksessa asuessani. Näkyy meri ja luonto ympärillä upeasti. Lisäksi todella sumuisena ja uituisena päivänä saan olla myös laillisesti pilvessä.
Ei mitään omakotiasumista vastaan, mutta näitä näköaloja en tule vaihtamaan toiseen.
Olen tätä samaa miettinyt. Asun kuudennessa kerroksessa, eikä vielä koskaan ole ollut näin avoimia maisemia. Nykyään ahdistaa ajatus, että asuisi maan tasolla. Ja olen myös asunut omakotitalossa ja rivarissa. Tosin niissä en edes osannut kaivata näitä maisemia.
Koska VAPAUS.
Koska EI rivitalo (🤮🤭🤮🤭🤮🤭🤮🤭) eikä työleiri.
Kuulonalenemahan tulee. Kaikilla on aina kivaa.
Asun 16. kerroksessa eikä vielä koskaan ole ollut näin avoimia maisemia.
Nykyään ahdistaa ajatus, että asuisi maan tasolla.
Ikä on vanha.
miten joku voi kysellä noin tyhmiä
Ihan etsimällä etsin 60-luvulla rakennetun tiilikerrostalon, jossa on isot remontit tehty. Löysin etsimäni, ei kuulu mitkään naapurien mölyt. Oli vieläpä edullinen moneen muuhun verrattuna, kun asunnon sisäpinoilla oli käytön jälkiä. Laitoin itse mieleisekseni.
En jaksaisi tehdä pihatöitä enkä muutenkaan usko että saisin näin ydinkeskustasta tällä hinnalla omakotitaloa/rivaria. En myöskään usko että rivareita/omakotitaloja ois yksiöinä enkä yksin tarvitse yksiötä isompaa kämppää. N36
Helppoa vaivatonta ja hyvällä alueella! Suosittelen mätänevien rintamamiestalojen omistajille! 😀
Vierailija kirjoitti:
Asun 16. kerroksessa eikä vielä koskaan ole ollut näin avoimia maisemia.
Nykyään ahdistaa ajatus, että asuisi maan tasolla.
Ikä on vanha.
Täh? Ikä on vanha? Tarkennatko tätä?
Suomalaiset palokuolemat tapahtuvat usein omakotitaloissa tai mökeissä, ei ole turvallista asua niissä. Ehkä joku lämmittämätön maakuoppa olisi sopiva.