Mies uhkasi jättää, jos vauva on tyttö:(
Olen raskaana viikolla 37. Olin taannoin loppuraskauden ultrassa ja siellä kätilö sanoi, ettei vauva olisikaan poika. Olimme siis aiemmin saaneet poikalupauksen.
Mies jotenkin sekosi tästä. Uhkasi, että jos synnytän tytön niin hän lähtee, ei kuulemma ala tyttöä kasvattaa. Ja on kuulemma koko suvulle ja jokaiselle tutulle kehunut, miten minä teen pojan hänelle.
Mitä tässä pitäisi tehdä? Itkettää:(
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mussu?
Ei, vaan ihan suomalainen mies. Mies perheineen on vain ollut äärimmäisen innoissaan siitä ajatuksesta, että tulisi poika. Appivanhemmat mm suunnitelleet jo tilan jatkajaa pojasta jne. Miehen mielestä tyttölapsen syntymä olis appivanhemmille (luulevat yhä, että odotan poikaa) isku, josta ne eivät ikinä toipuisi. On siis ensimmäinen lapsenlapsi vielä, miehen mielestä tämä tytön syntymä t*ppaa appivanhemmat:(
Ap
No johan on heiveröiset appivanhemmat
Mä haluun nähdä (ja varmaan moni muukin täällä) sitten niiden appivanhempien kuolintodistukset. Kuolinsyy: Ensimmäinen lapsenlapsi oli tyttö.
Vai muotoillaanko se kuolinsyy jotenkin eri tavalla siihen? Tietääkö kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies on sitä lajia, joka kykenee saamaan vain tyttölapsia. Sekin on mahdollista.
Nainenhan ei tulevan lapsen sukupuolelle mitään mahda edes teoriassa.
Sellaiset miehet, jotka voivat saada pelkkiä tyttöjä ovat AINA homoja. Ei ole heteroiden ongelma tuo.
Minä tiedän perheen, jossa ainoa poika sai kaiken huomion ja avun vanhemmilta. Mm taloudellisesti poikaa siis tuettiin ihan kaikessa, tytöt saivat pärjätä jo melkein lapsina omillaan.
No, pojasta tuli sitten homo ja voi jestas kun se aikoinaan vanhemmille paljastui. Kultapoika oli siis silloin jo jotain 30 v ja elellyt vanhempien suhteen kaapissa. Mikä meteli siitä tulikaan...
No, nyt vanhemmat katkerina ovat katkaisseet välit poikaansa. Erityisesti isä ei voi siis hyväksyä asiaa. Ja ihmetellään, mikseivät tyttäret lapsineen haluakaan yhtäkkiä alkaa olemaan tekemisissä..
Vierailija kirjoitti:
Mussu?
Ei, vaan mussun, mussun.
Minun isäni ei kertonut sukulaisilleen että olin syntynyt koska olin väärää sukupuolta. Ja koko ikäni olen saanut tuntea sen etten ole toivottu enkä rakastettu hänen mielestään. Onnekseen sai pojan myöhemmin, joten minun osakaseni jäi haukut ja lyönnit.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei ole kumpaakaan? Vaan muunsukupuolinen tai sukupuoleton?
Tai sairas lapsi .Sehän olisi kamalaa. kun on noin suvaistematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni ei kertonut sukulaisilleen että olin syntynyt koska olin väärää sukupuolta. Ja koko ikäni olen saanut tuntea sen etten ole toivottu enkä rakastettu hänen mielestään. Onnekseen sai pojan myöhemmin, joten minun osakaseni jäi haukut ja lyönnit.
Ihan aiheesta. Isääsi on koko sinun elämäsi ajan takuulla pilkattu siitä, että et ollut poika. Tyttölapsen isän osa on kamala.
Olen eri, mutta mitä kamalaa siinä muka on?
Jätä ap se sika. Ei tuosta saa kunnon miestä ja isää, ei millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aiheesta. Isääsi on koko sinun elämäsi ajan takuulla pilkattu siitä, että et ollut poika. Tyttölapsen isän osa on kamala.
Vähän kuin sinua siitä selkäsi takana että lapsesi ovat toisen miehen siittämiä.
Pitikö sitä mennä sikiämään mat..ööh siis läps..ööh siis neek..eikutota miehisen lapsimiehen kanssa? Omat aivot käyttöön kiitos ennen perheen lisäystä kenenkään kanssa.
No se mies ei taida olla suomalainen
Sulla on ap selkeästi väärä mies ollut lapsen teossa, jos kerran siitti tytön. Ensi kerralla valitset paremmin.
Miksi trolli saa koko ajan vastauksia?
Ei voi käsittää.
Kyllä se niin on, että miehelle tytön syntymä on häpeäksi. Kiinassa esim on käytössä hyvä systeemi. Ei ole pakko alkaa tyttöjä elättää, ne voi siellä Kiinassa vain skipata roskikseenkin kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan aiheestahan se mies on suuttunut. Vähempikin ottaa taatusti miehisyyden päälle. Mieti, että kaikki sukulaiset/kaverit/tutut pitää käydä tytön synnyttyä läpi ja kertoa totuus. Eli se, ettet sittenkään ap pystynyt edes poikaa synnyttämään, vaikka ensin niin luultiin. Miehelle tuollainen on nöyryytys pahinta laatua.
Niin...siittiöiden perusteella sukupuoli kuitenkin määräytyy.
Vain homot saavat tyttöjä. Heteromies siittää pelkkiä poikia.
Eikös jossain kulttuureissa ole tyttölapset aina paiskattu jokiin ja pistetty uutta lasta alulle?
Vierailija kirjoitti:
Eikös jossain kulttuureissa ole tyttölapset aina paiskattu jokiin ja pistetty uutta lasta alulle?
On, esim kiinassa. Nyt siellä sitten ihmetellään, että miksi ainakin 24 miljoonaa nuorta miestä ilman vaimoja. Yhteiskuntarauha jne ovat järkkymässä. Moni tyttölapsensa m*rhannut pariskunta jää ilman lapsenlapsia, kun eivät saa ainoaa poikaansa naimisiin. Karma iskee pahasti nyt Kiinaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi trolli saa koko ajan vastauksia?
Ei voi käsittää.
Trolliringillä on halvat huvit. Pitävät palstaa kokoontumispaikkana kun ei ole uskallusta mennä ulos muiden ihmisten pariin.
Toivottavasti mies on sitä lajia, joka kykenee saamaan vain tyttölapsia. Sekin on mahdollista.
Nainenhan ei tulevan lapsen sukupuolelle mitään mahda edes teoriassa.