Katson Netflixistä Sadan vuoden yksinäisyyttä
Olen varma, etten ole lukenut tuota kirjaa. Minua vaivaa se, että jostain syyStä tunnen tarinan.
Kommentit (13)
Minä epäilen lukeneeni mummolan Apu-lehdestä. Muistaakseni luin sieltä myös Outlanderin jatkokertomuksena. Tunnistin heti tarinan, kun näin telkkarista.
Avussa on ollut paljon kirjojen tekstejä. Muistan siellä olleen Higginsin katkeran kuolemantien.
Apu oli 80-luvulla erilainen. Minä luin pienenä koululaisena juuri tuosta lehdestä ydinonnettomuuden vaikutuksesta. Juttu oli kirjoitettu siten, että jopa pieni koulutyttö ymmärsi.
Vierailija kirjoitti:
Apu oli 80-luvulla erilainen. Minä luin pienenä koululaisena juuri tuosta lehdestä ydinonnettomuuden vaikutuksesta. Juttu oli kirjoitettu siten, että jopa pieni koulutyttö ymmärsi.
Muistan kirjoituksen ceciumista, puoliintumisajoista jne. Jutussa näkyi puun lehti. Olen lukenut jutun n. 10v.
Sadan vuoden yksinäisyys ei ole kovin helppo eikä ihan lyhytkään kertomus, ehkä ollut lyhennettynä Avussa, itse en muista siellä nähneeni. Kirjan olen lukenut 70-luvulla.
Kasarilla muistettiin puhelinnumerot ulkoa, luettiin paljon kirjoja ja käytettiin omaa päätä.
Minä sain kasarilla lahjaksi tietokoneen. Koko ikäni olen tehnyt töitä tietokoneiden kanssa. Jostain syystä nykyisin epäillään osaamistani.
Macondon kaupungin tapahtumat on luettu, joskaan ei muistissa, paitsi että joku tyttö söi multaa
Juttu ei ole maslowia, vaan 2.dn tier spiral dymamicsia.
Vierailija kirjoitti:
Macondon kaupungin tapahtumat on luettu, joskaan ei muistissa, paitsi että joku tyttö söi multaa
Ottotyttö Rebecca.
Kirja on ehkä paras ikinä lukemani! Voiko siitä edes saada yhtä vaikuttavaa leffaa kuin kirja oli..
Miksi mulle tulee tästä Irwingin kirjat mieleen. Eiks siellä osunut kohdalle?0`,
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulle tulee tästä Irwingin kirjat mieleen. Eiks siellä osunut kohdalle?0`,
Ehkä se on käsitelty koulussa tms.